Conicon Ltd

Τομείς Εξειδίκευσης Διοργανωτή:

Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία

Soft Skills / Επικοινωνία

Ανθρώπινο Δυναμικό (HR)

Χρηματοοικ. Ασφαλιστικά Τραπεζικά

Digital Marketing/ Sales/ Service

Αγορές/Αποθήκη

Κατασκευές/ Construction

Πληροφορίες Διοργανωτή

Στην Conicon δεν προσφέρουμε σεμινάρια και προγράμματα εκπαίδευσης αλλά εκπαιδευτές με ψηλά ακαδημαϊκά προσόντα, επαγγελματική εμπειρία, χαρτοφυλάκιο επιτυχημένων έργων στα αντικείμενα εκπαίδευσης και εξαιρετική μεταδοτικότητα. 

 
Οι τίτλοι σεμιναρίων, η θεματολογία ακόμα και το υλικό έχουν καταντήσει κοινότυπα!
 
Το μόνο που ξεχωρίζει επομένως για την αποτελεσματικότητα ενός εκπαιδευτικού προγράμματος είναι ο εκπαιδευτής/ τρια και ιδιαίτερα:  


  • Η φήμη του/της 
  • Τα ακαδημαϊκά του/της προσόντα σε σχέση με το αντικείμενο
  • Η ειδικότητα του/της 
  • Οι επαγγελματικές πιστοποιήσεις του/της από σχετικούς οργανισμούς και σώματα σε σχέση με τα αντικείμενα της ειδικότητας του 
  • Η επαγγελματική εμπειρία και η εργασιακή του /της πείρα να διασφαλίσει ότι γνωρίζει σε ψηλό επίπεδο ένα αντικείμενο όχι μόνο από την θεωρητική πλευρά αλλά κυρίως από την πρακτική εφαρμογή των αντικειμένων 
  • Η μεταδοτικότητα του/της δηλαδή η ικανότητα να μεταδίδει αποτελεσματικά ένα αντικείμενο αλλά και η ικανότητα δια μέσου της παρουσίασης να κρατά το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων σε ψηλό επίπεδο καθόλη την διάρκεια. 

ΓΙΑΤΙ ΕΜΑΣ?

1. Γιατί 26 χρόνια, μάθαμε από εσάς καλά τι θέλετε:
Δεν θέλετε Συμβούλους και Εκπαιδευτές που σας λένε τι πρέπει να κάνετε αλλά αυτούς που ξέρουν πώς να το κάνετε και δεν φοβούνται να αναλάβουν την ευθύνη για τα αποτελέσματα.

Δεν θέλετε μελέτες που εκπονούνται στο γραφείο των Συμβούλων, αλλά Συμβούλους μέσα στην δική σας Επιχείρηση/Οργανισμό. Εκεί όπου είναι οι πραγματικές προκλήσεις
Δεν ενδιαφέρεστε για θεωρητική εκπαίδευση αλλά εκπαίδευση που μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα από το προσωπικό σας.

Ξέρουμε ότι είσαστε απογοητευμένοι από Συμβούλους και Εκπαιδευτές που παραδίδουν διαλέξεις, εγχειρίδια, εκθέσεις και υποσχέσεις.

Γι ’αυτό, όταν οι άλλοι απλά μιλούν και δημιουργούν προσδοκίες, εμείς μιλάμε, εκτελούμε, εφαρμόζουμε και παραδίδουμε αποτελέσματα.

2. Δύο επιχειρήσεις δεν είναι ποτέ οι ίδιες ακόμα και αν δραστηριοποιούνται στον ίδιο κλάδο.
Γι ‘αυτό εδώ και 26 χρόνια στην ConiCon έχουμε αναλάβει έργα Συμβουλευτικής και Εκπαίδευσης τόσο στην Κύπρο όσο και στο Εξωτερικό για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις αλλά και μεγάλους, διεθνή Οργανισμούς και Πολυεθνικές Εταιρείες σε όλους τους τομείς της οικονομίας.

Το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει πέραν των 2000 Έργων Συμβουλευτικής, πέραν των 3000 Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων με συμμετοχή πέραν των 20.000 επαγγελματιών σε όλες τις βαθμίδες.

Ναι, πολλά από αυτά τα Έργα στέφθηκαν με μεγάλη Επιτυχία, κάποια με λιγότερη επιτυχία και κάποια έχουν αποτύχει! Για αυτό άλλωστε μάθαμε πολύ καλά τι δουλεύει και τι όχι. Ποιοι είναι οι περιορισμοί εφαρμογής και ποιες οι ευκαιρίες και οι κίνδυνοι.

3. Σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, αντιμετωπίζετε πολλαπλές προκλήσεις και είστε υποχρεωμένοι να λειτουργήσετε σε ένα συνεχιζόμενα αβέβαιο περιβάλλον.
Γι ‘αυτό καταλαβαίνουμε πλήρως ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι η ευελιξία, η ταχύτητα στην λήψη αποφάσεων και η συνεχής επανακατεύθυνση των πόρων προς κατευθύνσεις προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες σας.

Για αυτό κοιτάζουμε την Επιχείρηση σαν μια σειρά από Διεργασίες (Processes) και όχι Τμήματα (Departments). Αυτή η μεθοδολογία μας επιτρέπει να διασυνδέσουμε την Στρατηγική και τους Εταιρικούς Στόχους με αυτούς των ατόμων και των ομάδων, να δημιουργήσουμε ευέλικτα λειτουργικά συστήματα και να αναπτύξουμε γνωστικές (cognitive) ικανότητες στους ανθρώπους.

Με αυτόν τον τρόπο, ο κάθε ένας μέσα στην επιχείρηση μπορεί να κατανοεί την / τις διεργασία / διεργασίες στις οποίες εμπλέκεται, να έχει τα σχετικά δεδομένα και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, να παίρνει γρήγορα τις σωστές αποφάσεις και να ενεργεί ανάλογα.

4. Αντιλαμβανόμαστε ότι σας φοβίζει το μέλλον
Μέσα σε αυτό το τοξικό, αβέβαιο και θυελλώδες οικονομικό, κοινωνικό και επιχειρηματικό περιβάλλον, δεν μπορείτε να προβλέψετε με ακρίβεια το μέλλον. Είναι για αυτό που τα υφιστάμενα οικονομικά μοντέλα αποτυγχάνουν να υπολογίζουν οικονομικά μεγέθη και συμπεριφορές των αγορών και των καταναλωτών.

Ως εκ τούτου, συμφωνούμε ότι οι κίνδυνοι είναι πολλοί και σε συνεχή βάση. Όμως ξέρουμε επίσης πολύ καλά ότι η επιτυχία ευρίσκεται στην άλλη πλευρά του φόβου.

Αυτό το οποίο μπορείτε να κάνετε είναι να θωρακίσετε τους ανθρώπους και την επιχείρηση σας με ένα αλεξίσφαιρο γιλέκο.

Αυτό επιτυγχάνεται με ένα ορθολογικό και αποτελεσματικό πρόγραμμα ανάπτυξης, τεχνικών, διαπροσωπικών, διοικητικών και ηγετικών ικανοτήτων του προσωπικού σας έτσι ώστε να είναι ικανοί να στοχεύουν, να προγραμματίζουν, να αναλαμβάνουν την ευθύνη και να παράγουν συγκεκριμένα, μετρήσιμα σε μια προθεσμία αποτελέσματα.

Είναι για αυτό το λόγο που σχεδιάζουμε Εκπαιδευτικά και όχι Μορφωτικά ή Γνωσιολογικά Προγράμματα Κατάρτισης. Εκθέτουμε τους Εκπαιδευόμενους σε πραγματικά σενάρια και μελέτες περίπτωσης έτσι ώστε να βάλουν την γνώση απευθείας στην πράξη και την εφαρμογή μέσα στην Επιχείρηση.

Είναι για αυτό τον λόγο που εδώ και 15+ χρόνια συνεργαζόμαστε με τον μεγαλύτερο και εγκυρότερο σε παγκόσμιο επίπεδο Οργανισμό Διαπίστευσης Επαγγελματικών Προσόντων, το Institute of Leadership & Management, UK (ILM) και με το μεγαλύτερο Επαγγελματικό Σώμα στον τομέα Ηγεσίας και Διοίκησης το The Institute of Leadership and Management (ilm).

Όλα μας τα εκπαιδευτικά προγράμματα αξιολογούνται, εγκρίνονται και ελέγχονται κατά την εφαρμογή τους από το Ilm σε ότι αφορά την ύλη, τους εκπαιδευτές και τις μεθόδους αξιολόγησης και επαλήθευσης της απόκτησης συγκεκριμένων ικανοτήτων από τους εκπαιδευόμενους.

5. Όταν οι άλλοι αποτυγχάνουν εμείς μπαίνουμε  με βάση την εμπειρία και το χαρτοφυλάκιο των έργων πελατών και των  επιτευγμάτων  μας.
Υποστηρίζουμε την εκπαίδευση και τις υπηρέσιες συμβουλευτικής που προσφέρουμε με την πείρα 26 χρόνων που έχουμε στο αντικείμενο μας για να διασφαλίσουμε ότι οι υπηρεσίες μας  είναι επικαιροποιημένες , σύγχρονες, σχετικές και εφαρμόσιμες. Ξέρουμε τι δουλεύει, πότε δουλεύει και πώς να εφαρμόσουμε προσαρμοσμένες πρακτικές στο χώρο εργασίας για πραγματικά αποτελέσματα με βάση τους στόχους και τις επιδιώξεις των πελατών μας.

Με εμπειρία στους τομείς  της μεταποίησης, επαγγελματικών υπηρεσιών, διανομής, τηλεπικοινωνιών, ενέργειας , εμπορίου,  τροφίμων και ποτών , τουρισμού και τεχνολογικών τομέων μας εχει εξοπλίσει με την ικανότητα να αντιλαμβανόμαστε και να προσαρμοζόμαστε γρήγορα στο περιβάλλον εργασιας του πελάτη.

Η εμπειρία μας που  αποκτήθηκε δουλεύοντας 26 χρόνια με πελάτες διαφορετικών τομέων, διαφορετικών μεγεθών  σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Μέση Ανατολή, Αραβικό Κόλπο μας εχει δώσει την ικανότητα να δουλεύουμε με ανθρώπους με διαφορετικών κουλτούρα , πλαίσιο αναφοράς και βέβαια ανάγκες .

Επίσης, η εμπειρία μας αποκτήθηκε αντιμετωπίζοντας διάφορες προκλήσεις σε μικρές έως μεσαίες επιχειρήσεις με 2-200 μέλη προσωπικού, μεγάλες Διεθνή και Πολυεθνικές  επιχειρήσεις με προσωπικό απο 200-3000  μέχρι τους ηγέτες στους τομείς τους με 70000 + προσωπικό σε όλο τον κόσμο μας εχει δώσει την ικανότητα να χειριζόμαστε πολύπλοκα και πολυσύνθετα έργα προσαρμόζοντας βέλτιστες πρακτικές στις εξατομικευμένες αναγκες των πελατών μας.

Για αυτο είμαστε  η Ηγετική Εταιρεία Συμβούλων και Εκπαιδευτών σε θέματα  στρατηγικής, διοίκησης επιχειρήσεων, απόδοσης  και επικοινωνίας, με βάση την εμπειρία και το ιστορικό μας.

6. Δεν είμαστε οι πιο φθηνοί αλλά παρέχουμε την μεγαλύτερη αξία των χρημάτων που πληρώνετε για όλους τους πιο πάνω λόγους.
Πιστεύουμε ότι το κόστος της Συμβουλευτικής ή / και Εκπαίδευσης είναι πάντα μια προσοδοφόρα επένδυση όταν καταλήγει σε πραγματικά αποτελέσματα για την Επιχείρηση / Οργανισμό και αυτό το κάνουμε πολύ καλά.
Πιστοποιήσεις Διοργανωτή
Πιστοποίηση Διοργανωτή Φορέας Πιστοποίησης
Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ)ΑνΑΔ
Η Εκπαιδευτική μας Ομάδα
Βασιλική Χριστοφή
Βασιλική Χριστοφή

Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist

Trainer

Γιαννάκης Μουζούρης
Γιαννάκης Μουζούρης

Strategy and Performance Management Expert / Business Consultant / Trainer

Trainer

Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία, Ανθρώπινο Δυναμικό (HR), Digital Marketing/ Sales/ Service

Προγενέστερα Σεμινάρια
Ολοκληρώθηκε
Εφαρμοσμένες Τεχνικές Διπλωματίας και Διεκδικητικότητας για να Πετυχαίνετε τους Στόχους σας

Ο Τρόπος που επικοινωνούμε είναι καθοριστικός για την επίτευξη των στόχων μας.Ενδυναμώστε την αυτοπεποίθηση, αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα σας μέσα απ...

02/12/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Τεχνικές και Μέθοδοι για Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Δύσκολων και Απαιτητικών πελατών

Ο Πελάτης είναι το επίκεντρο της κάθε Εταιρείας / Οργανισμού. Η επαφή με τους πελάτες είναι συνεχής από όλο το προσωπικό και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος το προσωπι...

29/11/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Συγκρουστείτε με ΣΤΥΛ! Διαχειριστείτε Άψογα τις Διαφωνίες και Συγκρούσεις στον Εργασιακό Χώρο

Οι συγκρούσεις και ο θυμός κατακλύζουν την καθημερινότητα μας και ειδικά σε ένα εργασιακό περιβάλλον που αποτελείτε από διαφορετικά άτομα είναι αναπόφευκτο. Πολ...

23/11/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ζωτικές Τεχνικές Επικοινωνίας για Διευθυντές/ντριες, Στελέχη και Προϊσταμένους

Η Νο 1 Δεξιότητα Επιτυχίας σε ότι κάνειςΟι ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες είναι πλέον απαραίτητες για τα άτομα που εξασκούν διοίκηση καθώς ο τρόπος επικοινων...

25/10/2022 09:00

5 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Πρόγραμμα Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού

Tο παραδοσιακό HR είναι πλέον ξεπερασμένο! Αν θες πραγματική απόδοση των ανθρώπων τότε είναι απαραίτητο να αλλάξεις σε THPP – Talent Hiring and People Performan...

18/10/2022 08:45

35 ώρες (5 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Τεχνικές Καταγραφής Πρακτικών για Αποτελεσματικότητα των Συναντήσεων

Παρατηρείτε ότι πολλές συναντήσεις καταλήγουν σε χρήσιμα συμπεράσματα, αποφάσεις, δράσεις, χωρίς ωστόσο να οδηγούν σε υλοποίηση τους.Η ορθή τήρηση πρακτικών των...

06/10/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία με Πελάτες

Η αποτελεσματική γραπτή επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες είναι σημείο αναφοράς καθώς συνδέεται με την ποιότητα εξυπηρέτησης της εκάστοτε επιχείρησης / οργα...

27/09/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ανάπτυξη Σύγχρονων και Αποτελεσματικών Δεξιοτήτων Προσωπικής/ου Βοηθού

Οι Προσωπικοί Βοηθοί είναι από τα πιο σημαντικά άτομα μέσα σε ένα Οργανισμό, καθώς αντικατοπτρίζουν την αποτελεσματικότητα του Διευθυντή/τριας. Βασικός τους ρόλ...

20/09/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Σύγχρονες Μέθοδοι Διαχείρισης Αγορών και Προμηθευτών

Ο τομέας των αγορών είναι ένας από τους νευραλγικότερους τομείς της επιχείρησης και αλληλοσχετίζεται σχεδόν με όλα τα τμήματα / λειτουργίες του Οργανισμού. Οι α...

14/09/2022 08:45

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Semeli Hotels Ltd

Ολοκληρώθηκε
Αναβλητικότητα: Πώς να την Αλλάξεις!

Η αναβλητικότητα είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά, καθώς την χρησιμοποιούμε για να διαχειριστούμε καλύτερα τον χρόνο μας!Στ...

27/07/2022 10:00

3 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Αποτελεσματική Επικοινωνία και Αντιμετώπιση του Εαυτού σας και των Υπολοίπων

Θα θέλετε να μάθετε τον τρόπο να επικοινωνείτε και να αλληλεπιδράτε αποτελεσματικά με τους άλλους στον χώρο εργασίας σας; Σας φαίνεται δύσκολο να χειρίζεστε την...

12/07/2022 09:00

10 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ετοιμασία, Εφαρμογή και Έλεγχος Προϋπολογισμών Ταμειακής Ροής (Cash Flow Budgets)

Οι περισσότερες επιχειρήσεις διεθνώς κλείνουν όχι από μη-κερδοφορία αλλά λόγω ανεπαρκούς ρευστότητας ιδιαίτερα σε συνθήκες κρίσης. Η εξασφάλιση ανά πάσα στιγμή ...

05/07/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Βήμα με Βήμα η Ετοιμασία Και Εφαρμογή Επιχειρησιακού Σχεδίου (Business Plan)

Η εφαρμογή ενός Επιχειρησιακού Σχεδίου είναι από τις πιο σημαντικές διεργασίες για μία επιχείρηση και αυτό τεκμηριώνεται μέσα από έρευνες που έχουν γίνει.Η...

21/06/2022 08:45

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Πρόγραμμα Διοίκησης Γραφείου – Εγκεκριμένο από το Institute of Leadership and Management, Αγγλίας

Η Αποτελεσματική Διοίκηση Γραφείου προϋποθέτει την συνύπαρξη τόσο των τεχνικών όσο και διαπροσωπικών δεξιοτήτων που απαιτούνται έτσι ώστε να αυξήσετε κατακόρυφα...

16/06/2022 08:45

28 ώρες (4 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΣΤΥΛ!!! Μάθετε Πώς να Διαχειρίζεστε τις Συγκρούσεις που Προκύπτουν στον Εργασιακό σας Χώρο

Οι συγκρούσεις και διαφωνίες σε ένα εργασιακό περιβάλλον είναι αναπόφευκτές και τις περισσότερες φορές μεγεθύνονται λόγω κακής διαχείρισης και αντιμετώπισης από...

08/06/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Βασικές Αρχές Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης για Διευθυντές και Ιδιοκτήτες Επιχ/σεων

Η γνώση βασικών αρχών χρηματοοικονομικής διαχείρισης είναι απαραίτητο εργαλείο κάθε Διευθυντή ή Ιδιοκτήτη / Διευθυντή για αξιολόγηση των οικονομικών δεδομένων τ...

07/06/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Σχεδιασμός Μετρήσιμων Κριτηρίων της Απόδοσης στην Εργασία

Είναι πλέον αναγνωρισμένο ότι ο άνθρωπος είναι το σημαντικότερο στοιχείο μιας επιχείρησης / ενός οργανισμού. Παρ’ όλα αυτά ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα είνα...

24/05/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Έξυπνο και Αποτελεσματικό Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων

Tο Μάρκετιγκ είναι στρατηγικής σημασίας για όλες τις επιχειρήσεις, καθώς καθορίζει όλες τις ενέργειες για ανάπτυξη που γίνονται προς στοχευμένες αγορές πελατών....

17/05/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Problem Solving – Αποτελεσματική Διαχείριση και Επίλυση Προβλημάτων

Η αποτελεσματική διαχείριση και επίλυση Προβλημάτων (Problem Solving) είναι πιο επίκαιρη από ποτέ και η ύπαρξη μιας δομημένης διαδικασίας επίλυσης προβλημάτων θ...

12/05/2022 09:00

4 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Τεχνικές και Μέθοδοι Αποτελεσματικών Αλλαγών στον Εργασιακό Χώρο

Την σημερινή εποχή η Αλλαγή και η αναπροσαρμογή δραστηριοτήτων μέσα στον εργασιακό μας χώρο είναι το “νούμερο ένα” συστατικό επιτυχίας. Για να επιβιώσει μια επι...

10/05/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Μαθαίνοντας και Εφαρμόζοντας τις 7 Αποτελεσματικές Αρχές Ηγεσίας

Οι Οργανισμοί χρειάζονται επειγόντως να ενεργοποιήσουν τους ανθρώπους και να αναδείξουν Ηγέτες.Αυτό το πρόγραμμα ενσωματώνει τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν ο...

12/04/2022 08:45

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Επαγγελματική Συμπεριφορά: Πως την Διαμορφώνουμε και την Επικοινωνούμε – Professional Βehaviour Conduct

Η συμπεριφορά μας στο χώρο εργασίας καθορίζει τον τρόπο τον οποίο αλληλοεπιδρούμε με πελάτες, συναδέλφους και συνεργάτες και γενικότερα την αποτελεσματικότητα μ...

07/04/2022 10:00

3 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ικανότητες Διεξαγωγής Αξιολογήσεων Απόδοσης Προσωπικού

Στις περισσότερες αξιολογήσεις απόδοσης προσωπικού παρατηρούνται τα εξής:Οι Αξιολογητές / Προϊστάμενοι αλλά και οι Αξιολογούμενοι νοιώθουν ότι:Η αξιολόγηση είνα...

06/04/2022 08:45

7 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Μέτρηση του Βαθμού Ικανοποίησης τους

Στην σημερινή ανταγωνιστική αγορά η επιβίωση μιας επιχείρησης είναι πολύ δύσκολή. Για αυτό τον λόγο είναι απαραίτητο να βρει τρόπους για να ξεχωρίσει από τους α...

29/03/2022 08:45

12 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

Έχει αναγνωριστεί ότι η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών είναι υψίστης σημασίας όσον αφορά την απόκτηση κορυφαίας ικανοποίησης από μέρος του πελάτη, καθώς επιπλέο...

17/03/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

 Εγκεκριμένο από The Institute of Leadership and Management (ilm)Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για να δώσει τα εφόδια που χρειάζεται ένας σύγχρονος Manage...

08/03/2022 08:45

75 ώρες (11 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Πρόγραμμα Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού

 Εγκεκριμένο από The Institute of Leadership and Management (ilm)Tο παραδοσιακό HR είναι πλέον ξεπερασμένο!Αν θες πραγματική απόδοση των ανθρώπων τότε είνα...

08/03/2022 08:45

35 ώρες (6 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ζωτικές Τεχνικές Επικοινωνίας για Διευθυντές/ντριες, Στελέχη και Προϊσταμένους

Η Νο 1 Δεξιότητα Επιτυχίας σε ότι κάνειςΟι ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες είναι πλέον απαραίτητες για τα άτομα που εξασκούν διοίκηση καθώς ο τρόπος επικοινων...

23/02/2022 09:30

5 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Event Management – Βήμα με Βήμα η Οργάνωση μιας Επιτυχημένης Εκδήλωσης

Η σωστή οργάνωση και διοργάνωση μιας εκδήλωσης είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία των Δημοσίων Σχέσεων μιας εταιρείας/οργανισμού, ανεξαρτήτως μεγέθους.Χρειάζον...

15/02/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ανάπτυξη Σύγχρονων και Αποτελεσματικών Δεξιοτήτων Γραμματειακού Προσωπικού

Η ύπαρξης μιας αποτελεσματικής γραμματειακής υποστήριξης είναι θεμέλιος λίθος για την αποτελεσματική λειτουργία μιας Επιχείρησης / Οργανισμού καθώς αποτελε...

10/02/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Αυτοπεποίθηση: Πως να την Αυξήσετε και να απαλλαχθείτε από τους φόβους σας

Ήρθε η στιγμή να νιώσεις την Ελευθερία, την Ευτυχία και την Επιτυχία που αξίζεις!Η Αυτοπεποίθηση μας είναι η εμπιστοσύνη και η πίστη που έχουμε στον εαυτό μας. ...

01/02/2022 15:00

3 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Τεχνικές Πειθούς στις Πωλήσεις

Ο τομέας των Πωλήσεων είναι πολύ απαιτητικός αλλά και συγχρόνως πολύ ανταγωνιστικός.Οι Τεχνικές Πειθούς στις Πωλήσεις είναι θεμέλιος λίθος για την επιτυχία και ...

27/01/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Μέθοδοι Είσπραξης Ανεξόφλητων Οφειλών

Η διατήρηση της ρευστότητας σε μία επιχείρηση είναι σημαντικότερη από το κέρδος.Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη τεχνικών για αποτελεσματικές εισπράξεις είναι μεγάλης σ...

25/01/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Τεχνικές και Μέθοδοι για Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Δύσκολων και Απαιτητικών πελατών

Ο Πελάτης είναι το επίκεντρο της κάθε Εταιρείας / Οργανισμού. Η επαφή με τους πελάτες είναι συνεχής από όλο το προσωπικό και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος το προσωπι...

18/01/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Μαθαίνοντας και Εφαρμόζοντας τις 7 Αποτελεσματικές Αρχές Ηγεσίας

Οι Οργανισμοί χρειάζονται επειγόντως να ενεργοποιήσουν τους ανθρώπους και να αναδείξουν Ηγέτες.Αυτό το πρόγραμμα ενσωματώνει τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν ο...

15/12/2021 08:45

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Σχεδιασμός Μετρήσιμων Κριτηρίων της Απόδοσης στην Εργασία

Είναι πλέον αναγνωρισμένο ότι ο άνθρωπος είναι το σημαντικότερο στοιχείο μιας επιχείρησης / ενός οργανισμού. Παρ’ όλα αυτά ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα είνα...

14/12/2021 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Τεχνικές και Μέθοδοι Παρακίνησης και Ανταμοιβής του Προσωπικού για ψηλές αποδόσεις και ψηλό ηθικό

Η Οργανωσιακή παρακίνηση και ο σχεδιασμός κινήτρων σε συνδυασμό με την απόδοση στην εργασία είναι σημαντική προϋπόθεση για την ενδυνάμωση και διατήρηση της απόδ...

08/12/2021 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Τεχνικές και Μέθοδοι για Επιβίωση και Ανάπτυξη Οικογενειακών Επιχειρήσεων

Το 95% της οικονομίας στηρίζεται σε οικογενειακές επιχειρήσεις.Η εμπλοκή μελών μιας οικογένειας στην επιχείρηση χωρίς τις απαραίτητες ρυθμίσεις δημιουργεί σοβαρ...

01/12/2021 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΣΤΥΛ!!! Μάθετε Πώς να Διαχειρίζεστε τις Συγκρούσεις που Προκύπτουν στον Εργασιακό σας Χώρο

Οι συγκρούσεις και διαφωνίες σε ένα εργασιακό περιβάλλον είναι αναπόφευκτές και τις περισσότερες φορές μεγεθύνονται λόγω κακής διαχείρισης και αντιμετώπισης από...

25/11/2021 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Office Management Programme - Εγκεκριμένο από το Ινστιτούτο Ηγεσίας και Διοίκησης, Αγγλίας

Η Διαχείριση Γραφείου (administration, back office) είναι από τις πιο απαιτητικές λειτουργίες μια επιχείρησης (μικρής ή μεγάλης), για αυτό τον λόγο τα άτομα τα ...

16/11/2021 08:45

28 ώρες (4 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ανάπτυξη Αποτελεσματικών Ικανοτήτων Διαχειριστή/τριας Γραφείου

Η λειτουργία και διαχείριση του Γραφείου μιας Επιχείρησης και κατ’ επέκταση ο ρόλος του Διαχειριστή / τριας είναι τεραστίας σημασίας για την ομαλή και αποτελεσμ...

16/11/2021 08:45

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Advanced Body Language – Γίνε expert στο «διάβασμα» της Γλώσσας του Σώματος

Κάθε κίνηση που κάνεις , Ένα βλέμμα που ρίχνεις είναι σημαντικό και σημαίνει κάτι. Φαντάσου να ξέρεις τι σημαίνει η κάθε κίνηση που κάνει ο συνομιλητής σου και ...

11/11/2021 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Ικανότητες Διεξαγωγής Αξιολογήσεων Απόδοσης Προσωπικού

Στις περισσότερες αξιολογήσεις απόδοσης προσωπικού παρατηρούνται τα εξής:Οι Αξιολογητές / Προϊστάμενοι αλλά και οι Αξιολογούμενοι νοιώθουν ότι:Η αξιολόγηση είνα...

09/11/2021 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Μετατρέψτε την Αρνητική Ενέργεια σε Θετική Ενέργεια στον Εργασιακό σας Χώρο

1 στα 2 άτομα έχουν Αρνητική Ενέργεια και δεν το αναγνωρίζουν.Η Αρνητική Ενέργεια που υπάρχει στον Εργασιακό Χώρο είναι αυτή που δημιουργεί τις περισσότερες δυσ...

10/12/2020 10:00

3 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Live Online Training – Πωλητής 5 Αστέρων – 19 μυστικά των πωλήσεων που δεν σας τα λένε στα σεμινάρια

Τα μυστικά των πωλήσεων που δεν σας τα λένε στα σεμινάρια γιατί:- Δεν σχετίζονται με τις παραδοσιακές τεχνικές πωλήσεων αλλά με τις διαπροσωπικές ικανότητες των...

03/12/2020 15:00

4 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Live Online Training - Leading Customer Service – Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών

Leading Customer Service – Μεταμόρφωση της Εξυπηρέτησης Πελατών – σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΑυτή είναι η No1 Τάση στην Αμερική!Ο πελάτης είναι το επίκεντρο για τις περισσότε...

01/12/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Live Online Training - Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία με Πελάτες

Η αποτελεσματική γραπτή επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες είναι σημείο αναφοράς καθώς συνδέεται με την ποιότητα εξυπηρέτησης της εκάστοτε επιχείρησης / οργα...

26/11/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Σύγχρονες Μέθοδοι Διαχείρισης Αγορών και Προμηθευτών

Ο τομέας των αγορών είναι ένας από τους νευραλγικότερους τομείς της επιχείρησης και αλληλοσχετίζεται σχεδόν με όλα τα τμήματα / λειτουργίες του Οργανισμού. Οι α...

25/11/2020 08:45

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Semeli Hotels Ltd

Ολοκληρώθηκε
Live Online Training – Τεχνικές Καταγραφής Πρακτικών για Αποτελεσματικότητα των Συναντήσεων

Παρατηρείτε ότι πολλές συναντήσεις καταλήγουν σε χρήσιμα συμπεράσματα, αποφάσεις, δράσεις, χωρίς ωστόσο να οδηγούν σε υλοποίηση τους.Η ορθή τήρηση πρακτικών των...

10/11/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Live Online Training – 16 Τρόποι να Απελευθερώσετε και να Ενδυναμώσετε την Αυτοπεποίθηση σας

Η αυτοπεποίθηση μας καθορίζει τον τρόπο που μας βλέπουν τα άλλα άτομα.Είναι η εμπιστοσύνη και η πίστη που έχουμε στον εαυτό μας. Επιπρόσθετα είναι το στοιχείο τ...

30/10/2020 10:00

3 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Leading Customer Service – Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών

Leading Customer Service – Μεταμόρφωση της Εξυπηρέτησης Πελατών – σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΑυτή είναι η No1 Τάση στην Αμερική!Ο πελάτης είναι το επίκεντρο για τις περισσότε...

23/10/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Semeli Hotels Ltd

Ολοκληρώθηκε
Human Resource Management Programme - Εγκεκριμένο από το The Institute of Leadership and Management (ilm)

Εγγραφείτε Τώρα και επωφεληθείτε με 25% έκπτωση μέχρι 08/09/2020Το παραδοσιακό HR είναι πλέον ξεπερασμένο!Αν θες πραγματική απόδοση των ανθρώπων τότε είναι απαρ...

20/10/2020 08:45

35 ώρες (5 μέρες)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Anger Management – Σεμινάριο Διαχείρισης Θυμού, Πίεσης και Έντασης

Ο θυμός κατακλύζει την καθημερινότητα μας.Θυμώνουμε επειδή είναι το πιο εύκολο πράγμα να κάνουμε αλλά και επειδή μας έχουν μάθει ότι είναι τρόπος επικοινωνίας γ...

13/10/2020 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Μέθοδοι Είσπραξης Ανεξόφλητων Οφειλών

Η διατήρηση της ρευστότητας σε μία επιχείρηση είναι σημαντικότερη από το κέρδος.Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη τεχνικών για αποτελεσματικές εισπράξεις είναι μεγάλης σ...

08/10/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Ανάπτυξη Σύγχρονων και Αποτελεσματικών Δεξιοτήτων Προσωπικής/ου Βοηθού

Οι Προσωπικοί Βοηθοί είναι από τα πιο σημαντικά άτομα μέσα σε ένα Οργανισμό, καθώς αντικατοπτρίζουν την αποτελεσματικότητα του Διευθυντή/τριας. Βασικός τους ρόλ...

29/09/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Semeli Hotels Ltd

Ολοκληρώθηκε
Live Online Training – 9 Επικοινωνιακές Στρατηγικές για Αποτελεσματική Διαχείριση και Ενδυνάμωση του προσωπικού κατά την Διάρκεια Κρίσεων

Πολύ συχνά όταν τα πράγματα πάνε στραβά ή υπάρχει οποιαδήποτε κρίση / πρόβλημα, τα πρώτα συναισθήματα που συναντούν οι άνθρωποι είναι: Φόβος, Άγχος, Θυμός ...

23/09/2020 10:00

3 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Βήμα με Βήμα η Ετοιμασία Και Εφαρμογή Επιχειρησιακού Σχεδίου (Business Plan)

Η εφαρμογή ενός Επιχειρησιακού Σχεδίου είναι από τις πιο σημαντικές διεργασίες για μία επιχείρηση και αυτό τεκμηριώνεται μέσα από έρευνες που έχουν γίνει.Η...

22/09/2020 08:45

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Semeli Hotels Ltd

Ολοκληρώθηκε
Τεχνικές Πειθούς στις Πωλήσεις

Ο τομέας των Πωλήσεων είναι πολύ απαιτητικός αλλά και συγχρόνως πολύ ανταγωνιστικός.Οι Τεχνικές Πειθούς στις Πωλήσεις είναι θεμέλιος λίθος για την επιτυχία και ...

17/09/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Ετοιμασία, Εφαρμογή και Έλεγχος Προϋπολογισμών Ταμειακής Ροής (Cash Flow Budgets)

Οι περισσότερες επιχειρήσεις διεθνώς κλείνουν όχι από μη-κερδοφορία αλλά λόγω ανεπαρκούς ρευστότητας ιδιαίτερα σε συνθήκες κρίσης. Η εξασφάλιση ανά πάσα στιγμή ...

15/09/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

Η τηλεφωνική επικοινωνία παραμένει μια από τις πιο σημαντικές και απαραίτητες δεξιότητες στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον.Είναι πολύ σημαντικό το προσ...

23/07/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Αποτελεσματική Επικοινωνία και Αντιμετώπιση του Εαυτού σας και των Υπολοίπων

Θα θέλετε να μάθετε τον τρόπο να επικοινωνείτε και να αλληλεπιδράτε αποτελεσματικά με τους άλλους στον χώρο εργασίας σας; Σας φαίνεται δύσκολο να χειρίζεστε την...

07/07/2020 09:00

10 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel