Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service

17 Μαρτίου 2022 08:45 17 Μαρτίου 2022 16:45
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Έχει αναγνωριστεί ότι η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών είναι υψίστης σημασίας όσον αφορά την απόκτηση κορυφαίας ικανοποίησης από μέρος του πελάτη, καθώς επιπλέον παραμένει μια από τις πιο σημαντικές και απαραίτητες δεξιότητες στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον.
Είναι πολύ σημαντικό το προσωπικό να συνειδητοποιήσει ότι η επαφή τους με τον πελάτη, επηρεάζει την αντίληψη των πελατών και καθορίζει το επίπεδο ικανοποίησης τους.
Για αυτό το λόγο θεωρείται απαραίτητη η εκπαίδευση στον συγκεκριμένο τομέα για ανάπτυξη συγκεκριμένων επικοινωνιακών ικανοτήτων.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με τη συμπλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:

  • Αναγνωρίζουν τα εμπόδια και τις παγίδες που υπάρχουν όσον αφορά την προσφορά υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
  • Διακρίνουν την σημαντικότητα της θετικής στάσης στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Γνωρίζουν τι συνιστά αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία
  • Κάνουν στην πράξη τα μοντέλα εξυπηρέτησης
  • Αλλάζουν την επικοινωνία τους από αρνητική σε θετική
  • Χρησιμοποιούν τον σωστό τρόπο καλωσορίσματος, μεταφοράς κλήσης, να τοποθετούν τους πελάτες σε αναμονή, να κλείνουν την κλήση, να λαμβάνουν τα μηνύματα και να κάνουν ερωτήσεις
  • Εφαρμόζουν τις τεχνικές και μεθόδους για αντιμετώπιση παραπόνων και θυμωμένων / απαιτητικών πελατών.
  • Υιοθετήσουν τα χαρακτηριστικά των αποτελεσματικών τηλεφωνικών εξυπηρετήσεων
  • Ξεχωρίζουν για την επικοινωνιακή τους ικανότητα.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Εξυπηρέτηση Πελατών Τηλεφωνικά, Τηλεφωνητές /τριες, άτομα τα οποία έχουν στα καθήκοντα τους ως κύριο εργαλείο την τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το Σεμινάριο “Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών” μπορεί να διοργανωθεί και σε Ενδοεπιχειρησιακό Επίπεδο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκάστοτε Εταιρείας


Εκπαιδεύτρια: Βασιλική Χριστοφή

Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων.


Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Programme” του Institute of Leadership and Management Αγγλίας, Εγκεκριμένη Εκπαιδεύτρια του Ινστιτούτου Ηγεσίας και Διοίκησης Αγγλίας και Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.


Είναι η μοναδική NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist σε Κύπρο και Ελλάδα.


Πρόσθετα έχει κάνει ειδική εκπαίδευση στην Διαχείριση Θυμού & Μη Λεκτική Επικοινωνία : Face Micro Expressions and Subtle του Logan Group USA και Paul Ekman, USA αντίστοιχα.


Τα τελευταία 9 χρόνια εργάζεται στην Conicon ως Εκπαιδεύτρια , Προσωπική Σύμβουλος / Καθοδηγήτρια και Υπεύθυνη Κατάρτισης και παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, καθοδήγηση και συμβουλευτική στους τομείς εξειδίκευσής της στην Κύπρο και στο εξωτερικό με έμφαση σε θέματα Επικοινωνίας και Προσωπικής Ανάπτυξης, Γλώσσα του σώματος, Διαχείρισης Συγκρούσεων , Διαχείριση Θυμού με πελάτες , Ενίσχυση της Επαγγελματικής εικόνας (Image Building) ,Δημόσιες Σχέσεις, Διοργάνωση Εκδηλώσεων σε αριθμό επαγγελματιών από όλους τους τομείς, όπως εργαζομένους, στελέχη, ασφαλιστές, υπεύθυνους Εξυπηρέτησης Πελατών και άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις διαπροσωπικές τους ικανότητες.


Η Βασιλική είναι προσκεκλημένη Ομιλήτρια σε Συνέδρια ,Τηλεοπτικές και Ραδιοφωνικές Εκπομπές όπου καλείται να αναλύσει το προφίλ ατόμων την Επικαιρότητας μέσα από την Γλώσσα του Σώματος, Διαχείρισης συγκρούσεων, θυμού ,Επικοινωνίας, επικοινωνίας των δυο φύλλων και να δώσει συμβουλές σχετικά με τους τρόπους ανάπτυξης των πλέον σημαντικών διαπροσωπικών ικανοτήτων στις οποίες έχει εξειδίκευση.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Χριστοφή - Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist

Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK

Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων.

Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Programme” του Institute of Leadership and Management Αγγλίας, Εγκεκριμένη Εκπαιδεύτρια του Ινστιτούτου Ηγεσίας και Διοίκησης Αγγλίας και Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Είναι η μοναδική NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist σε Κύπρο και Ελλάδα.

Πρόσθετα έχει κάνει ειδική εκπαίδευση στην Διαχείριση Θυμού & Μη Λεκτική Επικοινωνία : Face Micro Expressions and Subtle του Logan Group USA και Paul Ekman, USA αντίστοιχα.

Τα τελευταία 9 χρόνια εργάζεται στην Conicon ως Εκπαιδεύτρια , Προσωπική Σύμβουλος / Καθοδηγήτρια και Υπεύθυνη Κατάρτισης και παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, καθοδήγηση και συμβουλευτική στους τομείς εξειδίκευσής της στην Κύπρο και στο εξωτερικό με έμφαση σε θέματα Επικοινωνίας και Προσωπικής Ανάπτυξης, Γλώσσα του σώματος, Διαχείρισης Συγκρούσεων , Διαχείριση Θυμού με πελάτες , Ενίσχυση της Επαγγελματικής εικόνας (Image Building) ,Δημόσιες Σχέσεις, Διοργάνωση Εκδηλώσεων σε αριθμό επαγγελματιών από όλους τους τομείς, όπως εργαζομένους, στελέχη, ασφαλιστές, υπεύθυνους Εξυπηρέτησης Πελατών και άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις διαπροσωπικές τους ικανότητες.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 170.00
  • € 84.00
  • € 32.30
  • € 86.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 170.00
  • € 0.00
  • € 32.30
  • € 170.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 17 Μαρτίου 2022

Ώρα

08:45 - 16:45

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών