Επαγγελματική Συμπεριφορά: Πως την Διαμορφώνουμε και την Επικοινωνούμε – Professional Βehaviour Conduct

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Soft Skills / Επικοινωνία

07 Απρ 2022 10:00 07 Απρ 2022 13:00
Ελληνικά
3 ώρες ( 1 ημέρα )
Επαγγελματική Συμπεριφορά: Πως την Διαμορφώνουμε και την Επικοινωνούμε – Professional Βehaviour Conduct

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η συμπεριφορά μας στο χώρο εργασίας καθορίζει τον τρόπο τον οποίο αλληλοεπιδρούμε με πελάτες, συναδέλφους και συνεργάτες και γενικότερα την αποτελεσματικότητα μας με άλλους ανθρώπους.

Το να είσαι επαγγελματίας απαιτεί πολύ περισσότερα πράγματα από το να φοράς ωραία ρούχα! Απαιτούνται συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στην συμπεριφορά μας τα οποία είναι απαραίτητα για κάθε επαγγελματία ανεξαρτήτως επαγγελματικής θέσης.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
  • Αναγνωρίζουν την επαγγελματική, αντιεπαγγελματική, κοινωνική συμπεριφορά (συμπεριφορά με βάση τον κοινωνικό καθρέφτη)
  • Εξετάσουν και να αξιολογήσουν την δική τους συμπεριφορά και των άλλων
  • Αντιμετωπίζουν οποιαδήποτε τυπική, αγενή και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά με άψογο τρόπο
  • Γνωρίζουν και εφαρμόζουν τα συστατικά της επαγγελματικής συμπεριφοράς
  • Γνωρίζουν τι είναι «Επαγγελματική εμφάνιση» και τι προϋποθέτει
  • Δίνουν αλλά και να εισπράττουν επανατροφοδότηση – πως απαντάμε σε θετικές ή αρνητικές παρατηρήσεις
  • Εκφράζονται με επαγγελματικό τρόπο (Θετικός Vs Αρνητικός)
  • Να επηρεάσουν την στάση τους
  • Αναπτύξουν ένα πλάνο για να βελτιώσουν την επαγγελματική συμπεριφορά τους και την επαγγελματική τους εικόνα
  • Επικοινωνούν άρτια την συμπεριφορά αυτή με θετικότητα

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Σε όλα αυτά τα άτομα που θέλουν να μάθουν πως μπορούν να απελευθερωθούν από τον θυμό, την ένταση και την πίεση και να αυξήσουν την προσωπική, επαγγελματική διαπροσωπική ικανότητα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το Σεμινάριο “Επαγγελματική Συμπεριφορά: Πως την Διαμορφώνουμε και την Επικοινωνούμε – Professional Βehaviour Conduct” μπορεί να διοργανωθεί και σε Ενδοεπιχειρησιακό Επίπεδο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκάστοτε Εταιρείας.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Χριστοφή - Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist

Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK

Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων.

Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Programme” του Institute of Leadership and Management Αγγλίας, Εγκεκριμένη Εκπαιδεύτρια του Ινστιτούτου Ηγεσίας και Διοίκησης Αγγλίας και Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Είναι η μοναδική NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist σε Κύπρο και Ελλάδα.

Πρόσθετα έχει κάνει ειδική εκπαίδευση στην Διαχείριση Θυμού & Μη Λεκτική Επικοινωνία : Face Micro Expressions and Subtle του Logan Group USA και Paul Ekman, USA αντίστοιχα.

Τα τελευταία 9 χρόνια εργάζεται στην Conicon ως Εκπαιδεύτρια , Προσωπική Σύμβουλος / Καθοδηγήτρια και Υπεύθυνη Κατάρτισης και παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, καθοδήγηση και συμβουλευτική στους τομείς εξειδίκευσής της στην Κύπρο και στο εξωτερικό με έμφαση σε θέματα Επικοινωνίας και Προσωπικής Ανάπτυξης, Γλώσσα του σώματος, Διαχείρισης Συγκρούσεων , Διαχείριση Θυμού με πελάτες , Ενίσχυση της Επαγγελματικής εικόνας (Image Building) ,Δημόσιες Σχέσεις, Διοργάνωση Εκδηλώσεων σε αριθμό επαγγελματιών από όλους τους τομείς, όπως εργαζομένους, στελέχη, ασφαλιστές, υπεύθυνους Εξυπηρέτησης Πελατών και άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις διαπροσωπικές τους ικανότητες.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
  • € 80.00
  • € 0.00
  • € 15.20
  • € 80.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 07 Απρ 2022

Ώρα

10:00 - 13:00

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Επαγγελματική Συμπεριφορά: Πως την Διαμορφώνουμε και την Επικοινωνούμε – Professional Βehaviour Conduct