Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία με Πελάτες

- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service

27 Σεπ 2022 08:45 27 Σεπ 2022 16:45
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία με Πελάτες

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η αποτελεσματική γραπτή επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες είναι σημείο αναφοράς καθώς συνδέεται με την ποιότητα εξυπηρέτησης της εκάστοτε επιχείρησης / οργανισμού.

Λόγω της ανεπαρκούς και λανθασμένης γραπτής επικοινωνίας πολλά σημαντικά θέματα καταλήγουν σε μη ικανοποιητική εξυπηρέτηση, χάσιμο συμφωνιών αλλά και σε χάσιμο χρόνου.

Το σεμινάριο είναι σχεδιασμένο για να παρέχει όλες τις σύγχρονες τεχνικές μεθόδους για να μπορείτε να αναπτύξετε γρήγορα και αποτελεσματικά τις γραπτές σας δεξιότητες.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με τη συμπλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να :

  • Κατανοούν την σημαντικότητα της γραπτής επικοινωνίας και το αντίκτυπο που έχει στην εργασία τους
  • Γνωρίζουν και εφαρμόζουν τις αρχές της γραπτής επικοινωνίας
  • Διακρίνουν τι συνιστά εξυπηρέτηση μέσω του γραπτού λόγου.
  • Χρησιμοποιούν τις σωστές λέξεις και εκφράσεις για να έχουν το αποτέλεσμα που θέλουν
  • Προσχεδιάζουν και να συνάσσουν τον γραπτό τους λόγο
  • Παρουσιάζουν / επικοινωνούν το τι χρειάζονται με κατανοητό και ξεκάθαρο τρόπο
  • Χειρίζονται τους πελάτες και τους συνεργάτες με σωστό επικοινωνιακό τρόπο
  • Εφαρμόζουν τεχνικές για την αντιμετώπιση θυμωμένων, αναστατωμένων και παραπονεμένων πελατών
  • Κινητοποιηθούν όσο αφορά την άμεση εφαρμογή των τεχνικών και μεθόδων
  • Υιοθετήσουν την σωστή δημιουργία γραπτής επικοινωνίας (δομή, έκφραση, λέξεις)

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Άτομα τα οποία εργάζονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών και είναι μέρος των καθηκόντων τους η χρησιμοποίηση της γραπτής επικοινωνίας ως κύριο εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών.

Trainer's Information
Βασιλική Χριστοφή - Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist

Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK

Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων.

Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Programme” του Institute of Leadership and Management Αγγλίας, Εγκεκριμένη Εκπαιδεύτρια του Ινστιτούτου Ηγεσίας και Διοίκησης Αγγλίας και Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Είναι η μοναδική NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist σε Κύπρο και Ελλάδα.

Πρόσθετα έχει κάνει ειδική εκπαίδευση στην Διαχείριση Θυμού & Μη Λεκτική Επικοινωνία : Face Micro Expressions and Subtle του Logan Group USA και Paul Ekman, USA αντίστοιχα.

Τα τελευταία 9 χρόνια εργάζεται στην Conicon ως Εκπαιδεύτρια , Προσωπική Σύμβουλος / Καθοδηγήτρια και Υπεύθυνη Κατάρτισης και παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, καθοδήγηση και συμβουλευτική στους τομείς εξειδίκευσής της στην Κύπρο και στο εξωτερικό με έμφαση σε θέματα Επικοινωνίας και Προσωπικής Ανάπτυξης, Γλώσσα του σώματος, Διαχείρισης Συγκρούσεων , Διαχείριση Θυμού με πελάτες , Ενίσχυση της Επαγγελματικής εικόνας (Image Building) ,Δημόσιες Σχέσεις, Διοργάνωση Εκδηλώσεων σε αριθμό επαγγελματιών από όλους τους τομείς, όπως εργαζομένους, στελέχη, ασφαλιστές, υπεύθυνους Εξυπηρέτησης Πελατών και άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις διαπροσωπικές τους ικανότητες.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 170.00
  • € 84.00
  • € 32.30
  • € 86.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 170.00
  • € 0.00
  • € 32.30
  • € 170.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 27 Σεπ 2022

Ώρα

08:45 - 16:45

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία με Πελάτες