Βασιλική Χριστοφή

Επαγγελματικός Τίτλος:

Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist

Πληροφορίες Εκπαιδευτή

Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK

Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων.

Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Programme” του Institute of Leadership and Management Αγγλίας, Εγκεκριμένη Εκπαιδεύτρια του Ινστιτούτου Ηγεσίας και Διοίκησης Αγγλίας και Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Είναι η μοναδική NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist σε Κύπρο και Ελλάδα.

Πρόσθετα έχει κάνει ειδική εκπαίδευση στην Διαχείριση Θυμού & Μη Λεκτική Επικοινωνία : Face Micro Expressions and Subtle του Logan Group USA και Paul Ekman, USA αντίστοιχα.

Τα τελευταία 9 χρόνια εργάζεται στην Conicon ως Εκπαιδεύτρια , Προσωπική Σύμβουλος / Καθοδηγήτρια και Υπεύθυνη Κατάρτισης και παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, καθοδήγηση και συμβουλευτική στους τομείς εξειδίκευσής της στην Κύπρο και στο εξωτερικό με έμφαση σε θέματα Επικοινωνίας και Προσωπικής Ανάπτυξης, Γλώσσα του σώματος, Διαχείρισης Συγκρούσεων , Διαχείριση Θυμού με πελάτες , Ενίσχυση της Επαγγελματικής εικόνας (Image Building) ,Δημόσιες Σχέσεις, Διοργάνωση Εκδηλώσεων σε αριθμό επαγγελματιών από όλους τους τομείς, όπως εργαζομένους, στελέχη, ασφαλιστές, υπεύθυνους Εξυπηρέτησης Πελατών και άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις διαπροσωπικές τους ικανότητες.

Πιστοποιήσεις Εκπαιδευτή
Πιστοποιήσεις ΕκπαιδευτήΦορέας Πιστοποίησης
Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΕΚ)ΑνΑΔ
Προγενέστερα Σεμινάρια
Ολοκληρώθηκε
Εφαρμοσμένες Τεχνικές Διπλωματίας και Διεκδικητικότητας για να Πετυχαίνετε τους Στόχους σας

Ο Τρόπος που επικοινωνούμε είναι καθοριστικός για την επίτευξη των στόχων μας.Ενδυναμώστε την αυτοπεποίθηση, αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα σας μέσα απ...

02/12/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Συγκρουστείτε με ΣΤΥΛ! Διαχειριστείτε Άψογα τις Διαφωνίες και Συγκρούσεις στον Εργασιακό Χώρο

Οι συγκρούσεις και ο θυμός κατακλύζουν την καθημερινότητα μας και ειδικά σε ένα εργασιακό περιβάλλον που αποτελείτε από διαφορετικά άτομα είναι αναπόφευκτο. Πολ...

23/11/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ζωτικές Τεχνικές Επικοινωνίας για Διευθυντές/ντριες, Στελέχη και Προϊσταμένους

Η Νο 1 Δεξιότητα Επιτυχίας σε ότι κάνειςΟι ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες είναι πλέον απαραίτητες για τα άτομα που εξασκούν διοίκηση καθώς ο τρόπος επικοινων...

25/10/2022 09:00

5 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Τεχνικές Καταγραφής Πρακτικών για Αποτελεσματικότητα των Συναντήσεων

Παρατηρείτε ότι πολλές συναντήσεις καταλήγουν σε χρήσιμα συμπεράσματα, αποφάσεις, δράσεις, χωρίς ωστόσο να οδηγούν σε υλοποίηση τους.Η ορθή τήρηση πρακτικών των...

06/10/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία με Πελάτες

Η αποτελεσματική γραπτή επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες είναι σημείο αναφοράς καθώς συνδέεται με την ποιότητα εξυπηρέτησης της εκάστοτε επιχείρησης / οργα...

27/09/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ανάπτυξη Σύγχρονων και Αποτελεσματικών Δεξιοτήτων Προσωπικής/ου Βοηθού

Οι Προσωπικοί Βοηθοί είναι από τα πιο σημαντικά άτομα μέσα σε ένα Οργανισμό, καθώς αντικατοπτρίζουν την αποτελεσματικότητα του Διευθυντή/τριας. Βασικός τους ρόλ...

20/09/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Αναβλητικότητα: Πώς να την Αλλάξεις!

Η αναβλητικότητα είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά, καθώς την χρησιμοποιούμε για να διαχειριστούμε καλύτερα τον χρόνο μας!Στ...

27/07/2022 10:00

3 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Αποτελεσματική Επικοινωνία και Αντιμετώπιση του Εαυτού σας και των Υπολοίπων

Θα θέλετε να μάθετε τον τρόπο να επικοινωνείτε και να αλληλεπιδράτε αποτελεσματικά με τους άλλους στον χώρο εργασίας σας; Σας φαίνεται δύσκολο να χειρίζεστε την...

12/07/2022 09:00

10 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΣΤΥΛ!!! Μάθετε Πώς να Διαχειρίζεστε τις Συγκρούσεις που Προκύπτουν στον Εργασιακό σας Χώρο

Οι συγκρούσεις και διαφωνίες σε ένα εργασιακό περιβάλλον είναι αναπόφευκτές και τις περισσότερες φορές μεγεθύνονται λόγω κακής διαχείρισης και αντιμετώπισης από...

08/06/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Problem Solving – Αποτελεσματική Διαχείριση και Επίλυση Προβλημάτων

Η αποτελεσματική διαχείριση και επίλυση Προβλημάτων (Problem Solving) είναι πιο επίκαιρη από ποτέ και η ύπαρξη μιας δομημένης διαδικασίας επίλυσης προβλημάτων θ...

12/05/2022 09:00

4 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Επαγγελματική Συμπεριφορά: Πως την Διαμορφώνουμε και την Επικοινωνούμε – Professional Βehaviour Conduct

Η συμπεριφορά μας στο χώρο εργασίας καθορίζει τον τρόπο τον οποίο αλληλοεπιδρούμε με πελάτες, συναδέλφους και συνεργάτες και γενικότερα την αποτελεσματικότητα μ...

07/04/2022 10:00

3 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Μέτρηση του Βαθμού Ικανοποίησης τους

Στην σημερινή ανταγωνιστική αγορά η επιβίωση μιας επιχείρησης είναι πολύ δύσκολή. Για αυτό τον λόγο είναι απαραίτητο να βρει τρόπους για να ξεχωρίσει από τους α...

29/03/2022 08:45

12 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

Έχει αναγνωριστεί ότι η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών είναι υψίστης σημασίας όσον αφορά την απόκτηση κορυφαίας ικανοποίησης από μέρος του πελάτη, καθώς επιπλέο...

17/03/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ζωτικές Τεχνικές Επικοινωνίας για Διευθυντές/ντριες, Στελέχη και Προϊσταμένους

Η Νο 1 Δεξιότητα Επιτυχίας σε ότι κάνειςΟι ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες είναι πλέον απαραίτητες για τα άτομα που εξασκούν διοίκηση καθώς ο τρόπος επικοινων...

23/02/2022 09:30

5 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Event Management – Βήμα με Βήμα η Οργάνωση μιας Επιτυχημένης Εκδήλωσης

Η σωστή οργάνωση και διοργάνωση μιας εκδήλωσης είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία των Δημοσίων Σχέσεων μιας εταιρείας/οργανισμού, ανεξαρτήτως μεγέθους.Χρειάζον...

15/02/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ανάπτυξη Σύγχρονων και Αποτελεσματικών Δεξιοτήτων Γραμματειακού Προσωπικού

Η ύπαρξης μιας αποτελεσματικής γραμματειακής υποστήριξης είναι θεμέλιος λίθος για την αποτελεσματική λειτουργία μιας Επιχείρησης / Οργανισμού καθώς αποτελε...

10/02/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Αυτοπεποίθηση: Πως να την Αυξήσετε και να απαλλαχθείτε από τους φόβους σας

Ήρθε η στιγμή να νιώσεις την Ελευθερία, την Ευτυχία και την Επιτυχία που αξίζεις!Η Αυτοπεποίθηση μας είναι η εμπιστοσύνη και η πίστη που έχουμε στον εαυτό μας. ...

01/02/2022 15:00

3 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΣΤΥΛ!!! Μάθετε Πώς να Διαχειρίζεστε τις Συγκρούσεις που Προκύπτουν στον Εργασιακό σας Χώρο

Οι συγκρούσεις και διαφωνίες σε ένα εργασιακό περιβάλλον είναι αναπόφευκτές και τις περισσότερες φορές μεγεθύνονται λόγω κακής διαχείρισης και αντιμετώπισης από...

25/11/2021 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Office Management Programme - Εγκεκριμένο από το Ινστιτούτο Ηγεσίας και Διοίκησης, Αγγλίας

Η Διαχείριση Γραφείου (administration, back office) είναι από τις πιο απαιτητικές λειτουργίες μια επιχείρησης (μικρής ή μεγάλης), για αυτό τον λόγο τα άτομα τα ...

16/11/2021 08:45

28 ώρες (4 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ανάπτυξη Αποτελεσματικών Ικανοτήτων Διαχειριστή/τριας Γραφείου

Η λειτουργία και διαχείριση του Γραφείου μιας Επιχείρησης και κατ’ επέκταση ο ρόλος του Διαχειριστή / τριας είναι τεραστίας σημασίας για την ομαλή και αποτελεσμ...

16/11/2021 08:45

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Advanced Body Language – Γίνε expert στο «διάβασμα» της Γλώσσας του Σώματος

Κάθε κίνηση που κάνεις , Ένα βλέμμα που ρίχνεις είναι σημαντικό και σημαίνει κάτι. Φαντάσου να ξέρεις τι σημαίνει η κάθε κίνηση που κάνει ο συνομιλητής σου και ...

11/11/2021 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Μετατρέψτε την Αρνητική Ενέργεια σε Θετική Ενέργεια στον Εργασιακό σας Χώρο

1 στα 2 άτομα έχουν Αρνητική Ενέργεια και δεν το αναγνωρίζουν.Η Αρνητική Ενέργεια που υπάρχει στον Εργασιακό Χώρο είναι αυτή που δημιουργεί τις περισσότερες δυσ...

10/12/2020 10:00

3 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Live Online Training - Leading Customer Service – Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών

Leading Customer Service – Μεταμόρφωση της Εξυπηρέτησης Πελατών – σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΑυτή είναι η No1 Τάση στην Αμερική!Ο πελάτης είναι το επίκεντρο για τις περισσότε...

01/12/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Live Online Training - Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία με Πελάτες

Η αποτελεσματική γραπτή επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες είναι σημείο αναφοράς καθώς συνδέεται με την ποιότητα εξυπηρέτησης της εκάστοτε επιχείρησης / οργα...

26/11/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Live Online Training – Τεχνικές Καταγραφής Πρακτικών για Αποτελεσματικότητα των Συναντήσεων

Παρατηρείτε ότι πολλές συναντήσεις καταλήγουν σε χρήσιμα συμπεράσματα, αποφάσεις, δράσεις, χωρίς ωστόσο να οδηγούν σε υλοποίηση τους.Η ορθή τήρηση πρακτικών των...

10/11/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Live Online Training – 16 Τρόποι να Απελευθερώσετε και να Ενδυναμώσετε την Αυτοπεποίθηση σας

Η αυτοπεποίθηση μας καθορίζει τον τρόπο που μας βλέπουν τα άλλα άτομα.Είναι η εμπιστοσύνη και η πίστη που έχουμε στον εαυτό μας. Επιπρόσθετα είναι το στοιχείο τ...

30/10/2020 10:00

3 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Leading Customer Service – Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών

Leading Customer Service – Μεταμόρφωση της Εξυπηρέτησης Πελατών – σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΑυτή είναι η No1 Τάση στην Αμερική!Ο πελάτης είναι το επίκεντρο για τις περισσότε...

23/10/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Semeli Hotels Ltd

Ολοκληρώθηκε
Human Resource Management Programme - Εγκεκριμένο από το The Institute of Leadership and Management (ilm)

Εγγραφείτε Τώρα και επωφεληθείτε με 25% έκπτωση μέχρι 08/09/2020Το παραδοσιακό HR είναι πλέον ξεπερασμένο!Αν θες πραγματική απόδοση των ανθρώπων τότε είναι απαρ...

20/10/2020 08:45

35 ώρες (5 μέρες)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Anger Management – Σεμινάριο Διαχείρισης Θυμού, Πίεσης και Έντασης

Ο θυμός κατακλύζει την καθημερινότητα μας.Θυμώνουμε επειδή είναι το πιο εύκολο πράγμα να κάνουμε αλλά και επειδή μας έχουν μάθει ότι είναι τρόπος επικοινωνίας γ...

13/10/2020 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Ανάπτυξη Σύγχρονων και Αποτελεσματικών Δεξιοτήτων Προσωπικής/ου Βοηθού

Οι Προσωπικοί Βοηθοί είναι από τα πιο σημαντικά άτομα μέσα σε ένα Οργανισμό, καθώς αντικατοπτρίζουν την αποτελεσματικότητα του Διευθυντή/τριας. Βασικός τους ρόλ...

29/09/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Semeli Hotels Ltd

Ολοκληρώθηκε
Live Online Training – 9 Επικοινωνιακές Στρατηγικές για Αποτελεσματική Διαχείριση και Ενδυνάμωση του προσωπικού κατά την Διάρκεια Κρίσεων

Πολύ συχνά όταν τα πράγματα πάνε στραβά ή υπάρχει οποιαδήποτε κρίση / πρόβλημα, τα πρώτα συναισθήματα που συναντούν οι άνθρωποι είναι: Φόβος, Άγχος, Θυμός ...

23/09/2020 10:00

3 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Τεχνικές Πειθούς στις Πωλήσεις

Ο τομέας των Πωλήσεων είναι πολύ απαιτητικός αλλά και συγχρόνως πολύ ανταγωνιστικός.Οι Τεχνικές Πειθούς στις Πωλήσεις είναι θεμέλιος λίθος για την επιτυχία και ...

17/09/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

Η τηλεφωνική επικοινωνία παραμένει μια από τις πιο σημαντικές και απαραίτητες δεξιότητες στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον.Είναι πολύ σημαντικό το προσ...

23/07/2020 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel

Ολοκληρώθηκε
Αποτελεσματική Επικοινωνία και Αντιμετώπιση του Εαυτού σας και των Υπολοίπων

Θα θέλετε να μάθετε τον τρόπο να επικοινωνείτε και να αλληλεπιδράτε αποτελεσματικά με τους άλλους στον χώρο εργασίας σας; Σας φαίνεται δύσκολο να χειρίζεστε την...

07/07/2020 09:00

10 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Pefkos City Hotel