Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service

23 Ιουλ 2020 08:45 23 Ιουλ 2020 17:15
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η τηλεφωνική επικοινωνία παραμένει μια από τις πιο σημαντικές και απαραίτητες δεξιότητες στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον.
Είναι πολύ σημαντικό το προσωπικό να συνειδητοποιήσει ότι η επαφή τους με τον πελάτη, επηρεάζει την αντίληψη των πελατών και καθορίζει το επίπεδο ικανοποίησης τους.
Για αυτό το λόγο θεωρείται απαραίτητη η εκπαίδευση στον συγκεκριμένο τομέα.
Το σεμινάριο θα σας διδάξει αποτελεσματικές τεχνικές και θα σας δώσει τις απαραίτητες συμβουλές, καθώς επίσης και την ευκαιρία να εξασκήσετε την προφορική σας επικοινωνία. 

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με τη συμπλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
  • Κατανοούν και να εξηγούν την σημαντικότητα της θετικής στάσης στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Αναγνωρίζουν τα εμπόδια και τις παγίδες που υπάρχουν όσον αφορά την προσφορά υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
  • Χρησιμοποιούν τον σωστό τρόπο να χαιρετούν, να μεταφέρουν, να τοποθετούν τους καλούντες σε αναμονή, να κλείνουν την κλήση, να λαμβάνουν τα μηνύματα και να κάνουν ερωτήσεις
  • Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την φωνή τους, έτσι ώστε να παρέχετε μια αξέχαστη συνομιλία, με το να ελέγχετε την ποιότητα της φωνής σας.
  • Μάθουν να μετατρέπουν την επικοινωνία τους σε θετική χρησιμοποιώντας της «μαγικές λέξεις»
  • Εφαρμόζουν τεχνικές για την αντιμετώπιση θυμωμένων, αναστατωμένων και παραπονεμένων πελατών
  • Εφαρμόζουν τεχνικές για ευαισθητοποίηση και ακοή, με σκοπό την ενίσχυση της κατανόησης και το χτίσιμο μιας ισχυρής σχέσης με τους πελάτες
  • Εντυπωσιάζουν με την τηλεφωνική τους επικοινωνία και τον επαγγελματισμό τους
  • Χρησιμοποιούν αποτελεσματικές τεχνικές και μεθόδους σε συνδυασμό με εξατομικευμένες συμβουλές έτσι ώστε να εντυπωσιάζουν τους Πελάτες σε κάθε τηλεφωνική σας επικοινωνία μαζί τους.
  • Αλλάξουν την στάση τους (attitude) κατά την τηλεφωνική επικοινωνία και να σε εντυπωσιάσουν.
  • Μάθουν όλα τα εργαλεία, τεχνικές και μεθόδους που χρειάζονται για να μπορούν πάντα να κερδίζουν την πρώτη ευκαιρία!!

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Τα άτομα τα οποία έχουν τηλεφωνική επικοινωνία (πελάτες, συνεργάτες). 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το Σεμινάριο “Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών” μπορεί να διοργανωθεί και σε Ενδοεπιχειρησιακό Επίπεδο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκάστοτε Εταιρείας

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Χριστοφή - Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist

Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK

Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων.

Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Programme” του Institute of Leadership and Management Αγγλίας, Εγκεκριμένη Εκπαιδεύτρια του Ινστιτούτου Ηγεσίας και Διοίκησης Αγγλίας και Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Είναι η μοναδική NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist σε Κύπρο και Ελλάδα.

Πρόσθετα έχει κάνει ειδική εκπαίδευση στην Διαχείριση Θυμού & Μη Λεκτική Επικοινωνία : Face Micro Expressions and Subtle του Logan Group USA και Paul Ekman, USA αντίστοιχα.

Τα τελευταία 9 χρόνια εργάζεται στην Conicon ως Εκπαιδεύτρια , Προσωπική Σύμβουλος / Καθοδηγήτρια και Υπεύθυνη Κατάρτισης και παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, καθοδήγηση και συμβουλευτική στους τομείς εξειδίκευσής της στην Κύπρο και στο εξωτερικό με έμφαση σε θέματα Επικοινωνίας και Προσωπικής Ανάπτυξης, Γλώσσα του σώματος, Διαχείρισης Συγκρούσεων , Διαχείριση Θυμού με πελάτες , Ενίσχυση της Επαγγελματικής εικόνας (Image Building) ,Δημόσιες Σχέσεις, Διοργάνωση Εκδηλώσεων σε αριθμό επαγγελματιών από όλους τους τομείς, όπως εργαζομένους, στελέχη, ασφαλιστές, υπεύθυνους Εξυπηρέτησης Πελατών και άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις διαπροσωπικές τους ικανότητες.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 190.00
  • € 84.00
  • € 36.10
  • € 106.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 190.00
  • € 0.00
  • € 36.10
  • € 190.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 23 Ιουλ 2020

Ώρα

08:45 - 17:15

Τοποθεσία:

Pefkos City Hotel

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών