Live Online Training – 9 Επικοινωνιακές Στρατηγικές για Αποτελεσματική Διαχείριση και Ενδυνάμωση του προσωπικού κατά την Διάρκεια Κρίσεων

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Soft Skills / Επικοινωνία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR)

23 Σεπ 2020 10:00 23 Σεπ 2020 13:00
Ελληνικά
3 ώρες ( 1 ημέρα )
Live Online Training – 9 Επικοινωνιακές Στρατηγικές για Αποτελεσματική Διαχείριση και Ενδυνάμωση του προσωπικού κατά την Διάρκεια Κρίσεων

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Πολύ συχνά όταν τα πράγματα πάνε στραβά ή υπάρχει οποιαδήποτε κρίση / πρόβλημα, τα πρώτα συναισθήματα που συναντούν οι άνθρωποι είναι: Φόβος, Άγχος, Θυμός και Κριτική (αρνητική ενέργεια).

Αυτά τα συναισθήματα ενθαρρύνονται ή μειώνονται από το περιβάλλον που βρίσκεται το κάθε άτομο αλλά και την αντιμετώπιση την οποία έχει.

Παρατηρείτε ότι πολλές επιχειρήσεις / οργανισμοί κατά την διάρκεια κρίσεων κάνουν λάθος χειρισμούς με αποτέλεσμα να αποδυναμώνουν ηθικά και ψυχολογικά τις ομάδες προσωπικού και με ότι αυτό συνεπάγεται.

Μέσα από την εμπλοκή μας με αριθμό πελατών μας, αναγνωρίσαμε την ανάγκη αυτή και σχεδιάσαμε αυτό το 3ωρο σεμινάριο για να μάθετε πώς να αντιμετωπίζετε – επικοινωνείτε με το προσωπικό σε αυτές τις συνθήκες, και να είστε σε θέση να αντιστρέφετε αυτά τα συναισθήματα αλλά και να τους, ενδυναμώνετε και να τους ενθαρρύνετε προς το καλύτερο.

Ήδη οι στρατηγικές αυτές έχουν εφαρμοστεί με μεγάλη επιτυχία και εξαιρετικά αποτελέσματα.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με τη συμπλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Γνωρίζουν πώς να αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους κατά την διάρκεια κρίσεων.
  • Αναγνωρίζουν ποιο συναίσθημα επικρατεί (φόβος, άγχος, θυμός, κριτική (αρνητική ενέργεια) για να το χειρίζονται αναλόγως.
  • Επικοινωνούν αποτελεσματικά με το προσωπικό (τρόπος, μαγικές λέξεις, εκφράσεις).
  • Εφαρμόζουν τις τεχνικές και μεθόδους θετικής ενέργειας.
  • Κάνουν στην πράξη τους 9 τρόπους διαχείρισης και ενθάρρυνσης των συναισθημάτων.
  • Μην παρασύρονται από τα υπόλοιπα άτομα και να ξεχωρίζουν για να ηγούνται.
  • Αντιστρέφουν τα συναισθήματα των ανθρώπων.
  • Ενθαρρύνουν τα άτομα προς το καλύτερο για να επιτυγχάνουν τους στόχους τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Προϊστάμενους, Διευθυντές, Υπεύθυνους Ανθρώπινου Δυναμικού, Άτομα που έχουν υπό την ευθύνη τους προσωπικό

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το Σεμινάριο μπορεί να διοργανωθεί και σε Ενδοεπιχειρησιακό Επίπεδο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκάστοτε Εταιρείας.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Χριστοφή - Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist

Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK

Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων.

Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Programme” του Institute of Leadership and Management Αγγλίας, Εγκεκριμένη Εκπαιδεύτρια του Ινστιτούτου Ηγεσίας και Διοίκησης Αγγλίας και Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Είναι η μοναδική NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist σε Κύπρο και Ελλάδα.

Πρόσθετα έχει κάνει ειδική εκπαίδευση στην Διαχείριση Θυμού & Μη Λεκτική Επικοινωνία : Face Micro Expressions and Subtle του Logan Group USA και Paul Ekman, USA αντίστοιχα.

Τα τελευταία 9 χρόνια εργάζεται στην Conicon ως Εκπαιδεύτρια , Προσωπική Σύμβουλος / Καθοδηγήτρια και Υπεύθυνη Κατάρτισης και παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, καθοδήγηση και συμβουλευτική στους τομείς εξειδίκευσής της στην Κύπρο και στο εξωτερικό με έμφαση σε θέματα Επικοινωνίας και Προσωπικής Ανάπτυξης, Γλώσσα του σώματος, Διαχείρισης Συγκρούσεων , Διαχείριση Θυμού με πελάτες , Ενίσχυση της Επαγγελματικής εικόνας (Image Building) ,Δημόσιες Σχέσεις, Διοργάνωση Εκδηλώσεων σε αριθμό επαγγελματιών από όλους τους τομείς, όπως εργαζομένους, στελέχη, ασφαλιστές, υπεύθυνους Εξυπηρέτησης Πελατών και άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις διαπροσωπικές τους ικανότητες.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
  • € 90.00
  • € 0.00
  • € 17.10
  • € 90.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

Για εγγραφές 2 ατόμων και πάνω από την ίδια εταιρεία προσφέρεται 15% έκπτωση.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 23 Σεπ 2020

Ώρα

10:00 - 13:00

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Live Online Training – 9 Επικοινωνιακές Στρατηγικές για Αποτελεσματική Διαχείριση και Ενδυνάμωση του προσωπικού κατά την Διάρκεια Κρίσεων