Ανάπτυξη Ψηφιακής Στρατηγικής στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (100% Επιχορηγημένο)

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Digital Marketing/ Sales/ Service

15 Μαΐου 2024 09:00 16 Μαΐου 2024 17:15
Ελληνικά
18 ώρες ( 2 μέρες )
Ανάπτυξη Ψηφιακής Στρατηγικής στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (100% Επιχορηγημένο)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το πρόγραμμα αυτό είναι Ζωτικής Σημασίας και περιλαμβάνει 14 ώρες εκπαίδευσης και 4 ώρες ενδοεπιχειρησιακής επίσκεψης του εκπαιδευτή σε ρόλο συμβούλου στην κάθε επιχείρηση που θα λάβει μέρος.

Στόχος της επίσκεψης είναι η εξατομίκευση των όσων θα διδαχθούν καθώς και η εφαρμογή τους στις ξεχωριστές ανάγκες της κάθε επιχείρησης/οργανισμού.

Στην εποχή μετά την πανδημία COVID-19, η ψηφιοποίηση αποτελεί βασική συνιστώσα τόσο για την οικονομική ανάκαμψη όσο και για την ανθεκτικότητα των επιχειρήσεων στην Ευρώπη. Η ψηφιοποίηση έδωσε στην ΕΕ περαιτέρω ώθηση για την επιτάχυνση της τεχνολογικής μετάβασης, με την ενίσχυση της ηλεκτρονικής υγείας (eHealth) και την προώθηση τεχνολογιών γενικής εφαρμογής και τεχνητής νοημοσύνης, όπως το υπολογιστικό νέφος, οι κβαντικές τεχνολογίες και η υπολογιστική υψηλών επιδόσεων.

Για να είναι οι κοινωνίες και οι οικονομίες μας έτοιμες για την ψηφιακή εποχή, η ΕΕ έχει δεσμευτεί να δημιουργήσει έναν ασφαλή ψηφιακό χώρο για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, ο οποίος θα είναι συμπεριληπτικός και προσβάσιμος για όλους. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργηθούν οι συνθήκες για έναν ψηφιακό μετασχηματισμό που διαφυλάσσει τις αξίες της ΕΕ και προστατεύει τα θεμελιώδη δικαιώματα και την ασφάλεια των πολιτών, ενώ παράλληλα ενισχύει την ψηφιακή κυριαρχία της Ευρώπης.

Η Ευρώπη έχει ως στόχο να ενδυναμώσει τις επιχειρήσεις και τους πολίτες σε ένα βιώσιμο ψηφιακό μέλλον, με μεγαλύτερη ευημερία και επίκεντρο τον άνθρωπο. Η Επιτροπή θα επιδιώξει να μετατρέψει σε πράξη τις ψηφιακές φιλοδοξίες της ΕΕ για το 2030 με συγκεκριμένα μέτρα:

  • στόχοι και προβλεπόμενες πορείες
  • ένα ισχυρό κοινό πλαίσιο διακυβέρνησης για την παρακολούθηση της προόδουκαι την αντιμετώπιση των ανεπαρκειών
  • χαράσσοντας πολυκρατικά έργα που συνδυάζουν επενδύσεις από την ΕΕ, τακράτη μέλη και τον ιδιωτικό τομέα

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο στόχος της ψηφιακής μετάβασης αποτελεί τον πυρήνα της νέας στρατηγικής της ΕΕ που αφορά στην Εκπαίδευση ενηλίκων μέχρι το 2030. Μαζί με την πράσινη μετάβαση η ψηφιακή μετάβαση αποτελούν σημαντικούς στόχους και κρίνεται κρίσιμη η ανάπτυξη των σχετικών δεξιοτήτων.

Οι δύο αυτές μεταβάσεις λειτουργούν ως μοχλός για καινοτομίες στη μάθηση και νέες προσεγγίσεις εκπαίδευσης και κατάρτισης, περιλαμβανομένου του περιβάλλοντος της μάθησης. Αυτές οι καινοτομίες πρέπει να διασφαλίζουν διαφάνεια και ευελιξία μεταξύ των διαφόρων μορφών και επιπέδων μάθησης ενηλίκων. Η ψηφιακή (καθώς και η πράσινη) μετάβαση καλούν όλες τις ηλικιακές ομάδες να αναπτύξουν τις σχετικές δεξιότητες (αύξηση των ψηφιακών μέσων, αλφαβητισμός) ώστε να προετοιμαστούν για να εργαστούν και να ζήσουν σε ένα ψηφιακό περιβάλλον.

Το Πρόγραμμα Ανάπτυξης Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ είναι πολύπλευρο και πολυεπίπεδο. Συμπεριλαμβάνει εργαλεία και ενέργειες διαφορετικών πρακτικών που όλες μαζί συμπληρώνουν μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ και μπορεί να υλοποιηθεί τόσο σε επιχειρήσεις λίγων ατόμων όσο και σε μεγάλες επιχειρήσεις.

Η διαφορά μεταξύ μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων είναι το βάθος γνώσης το οποίο χρειάζεται να αποκτήσει κάποιος για το κάθε επίπεδο και το εύρος των εργασιών τους που θα καθορίσει τις ανάγκες τους. Οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων πρέπει να κατανοήσουν πρώτα τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να αξιοποιήσουν και μετά να επιλέξουν αυτά που μπορούν να εκμεταλλευτούν για να πετύχουν τους στόχους τους.

Οι μεγάλες επιχειρήσεις, λόγω του μεγέθους και της πολυπλοκότητας τους θα πρέπει να εμβαθύνουν σημαντικά τις γνώσεις των στελεχών τους σε κάθε ένα από τα εργαλεία που πρόκειται να χρησιμοποιήσουν για να μπορέσουν να τα εντάξουν επιτυχώς στην στρατηγική τους.

Μέσα από το ενδοεπιχειρησιακό μέρος στο πρόγραμμα, επιτυγχάνεται η κατάλληλη καθοδήγηση που έχει ανάγκη ο κάθε οργανισμός, ανάλογα με το μέγεθος και το τομέα δράσης του.

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των καταρτιζομένων σε ένα ολοκληρωμένο και πρωτοποριακό Πλαίσιο Ανάπτυξης Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις φάσεις του προωθητικού κύκλου (Λανσάρισμα, Branding, Διαφήμιση, Πωλήσεις, Έρευνα Αγοράς, Στόχευση Κοινού, Διαδραστικότητα, κλπ).

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Οι συμμετέχοντες μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος θα μπορούν:

Στόχοι Ιδρυματικού μέρους

  • Να αναπτύσσουν την Μεθοδολογία Ανάπτυξης Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ
  • Να ανακαλύψουν τις κύριες ψηφιακές προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζει ηεπιχείρηση
  • Να επιλύουν προβλήματα τα οποία εμποδίζουν την πρόοδο της στρατηγικής τους
  • Να σχεδιάζουν μελλοντικούς στόχους για την επιχείρηση / προϊόντα & υπηρεσίες τους
  • Να επιλέγουν αποτελεσματικούς τρόπους δημιουργίας εκστρατειών & πωλήσεων
  • Να εφαρμόζουν αποτελεσματικές ενέργειες ψηφιακού marketing
  • Να υπολογίζουν τις χρηματοοικονομικές ανάγκες της υλοποίησης της στρατηγικής τους
  • Να εφαρμόζουν τις νέες μεθόδους & εργαλεία ψηφιακής προβολής & προώθησης
  • Να υλοποιούν σύγχρονες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ & διαδικτυακών πωλήσεων
  • Να εφαρμόζουν αποτελεσματικές ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Να αναγνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν ανταγωνιστικές προκλήσεις
  • Να κατανοήσουν την προοπτική που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη, μέσω real-life case studies.


Στόχοι ενδοεπιχειρησιακού μέρους

  • Να συντάσσουν Διαγνωστική Μελέτη για την επιχείρηση τους
  • Να επιλέγουν μελλοντικούς επιχειρηματικούς στόχους για την επιχείρηση τους
  • Να αναπτύσσουν ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρηση τους
  • Να επιλέγουν και εφαρμόζουν κατάλληλες ενέργειες & εργαλεία ψηφιακού Marketing για την επιχείρηση τους
  • Να αναλύουν αποτελέσματα εκστρατειών και να βελτιώνουν την στρατηγική τους
  • Να εφαρμόζουν μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Ιδιοκτήτες ενεργά ασχολούμενους με την επιχείρηση τους

  • Γενικοί Διευθυντές
  • Διευθυντές ή Υπεύθυνοι σε Διευθύνσεις ή Τμήματα με ευθύνες σχετικές με την ανάπτυξη της επιχείρησης, όπως ενδεικτικά:
    • Υπεύθυνοι Ανάπτυξης
    • Υπεύθυνοι Πωλήσεων
    • Υπεύθυνοι ΨηφιακούΜάρκετινγκ
    • Υπεύθυνοι Μάρκετινγκ
    • Υπεύθυνοι Δημοσίων Σχέσεων και ανάλογες μονάδες, όπως ονομάζονται ανά επιχείρηση.

Η Μεθοδολογία Ανάπτυξης Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ έχει δοκιμαστεί σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και σε διαφορετικούς τομείς όπως Εμπόριο, Βιομηχανία και Υπηρεσίες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το πρόγραμμα θα καλύψει τα πιο κάτω επιμέρους θέματα:

  • Στρατηγικός Σχεδιασμός
  • Διεύθυνση Διαχείρισης Πωλήσεων
  • Διεύθυνση/ Διαχείριση Marketing
  • Γενικές Αρχές Διαχείρισης Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  • Διεύθυνση Διαχείρισης Μεθοδολογιών
  • Ψηφιακές Γνώσεις & Δεξιότητες Χρηστών.
  • Διαχείριση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης για βελτιστοποίηση των ενεργειών ψηφιακού marketing.

Μέθοδος και Χώρος Εκπαίδευσης:

Κατά πρόσωπο εκπαίδευση στο εκπαιδευτικό Κέντρο της ATI Seminar & HR Solutions στη διεύθυνση Λεωφόρος Λάρνακος 22, γραφ. 201, 2101, Αγλαντζιά, Λευκωσία (πάνω από τα KFC)


Μετά το τέλος του συνολικού εκπαιδευτικού προγράμματος θα δοθεί Πιστοποιητικό Κατάρτισης στους συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα. Η απόδοση του Πιστοποιητικού θα γίνει κατά την ολοκλήρωση του Ενδοεπιχειρησιακού μέρους.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Γιάννης Πέτεβης - Ειδικός και Εκπαιδευτής σε θέματα ψηφιακής Στρατηγικής

Ο Γιάννης Πέτεβης βρίσκεται στο επίκεντρο της ψηφιακής επικοινωνίας της Κυπριακής Αγοράς για περισσότερα από 10 χρόνια. Υπηρετώντας από κορυφαίες διευθυντικές και επιχειρησιακές θέσεις στα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία της χώρας -στους τομείς της Εξυπηρέτησης Πελατών, της Στρατηγικής, της Δημιουργίας Περιεχομένου και του Media Planning. Οδήγησε δημοφιλή και μεγάλα, local και global brands, όχι απλώς στην επιτυχή υλοποίηση ψηφιακών καμπανιών αλλά και στην επιτυχημένη τοποθέτηση τους στο digital μάρκετινγκ γενικά. Επιπρόσθετα, υπηρετεί ως Associate Lecturer στους τομείς του Marketing & Management και Digital Marketing, στο πανεπιστήμιο UCLan Cyprus (Business & Management School, BA Marketing and Advertising).

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1800.00
  • € 1530.00
  • € 0.00
  • € 270.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1800.00
  • € 0.00
  • € 342.00
  • € 1800.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 15 Μαΐου 2024

Ώρα

09:00 - 17:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Γιάννης Πέτεβης

Τοποθεσία:

ATI Seminar (Λευκωσία)

Πέμπτη - 16 Μαΐου 2024

Ώρα

09:00 - 17:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Γιάννης Πέτεβης

Τοποθεσία:

ATI Seminar (Λευκωσία)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Ανάπτυξη Ψηφιακής Στρατηγικής στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (100% Επιχορηγημένο)

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Ανάπτυξη Ψηφιακής Στρατηγικής στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (100%...

Το πρόγραμμα αυτό είναι Ζωτικής Σημασίας και περιλαμβάνει 14 ώρες εκπαίδευσης και 4 ώρες ενδοεπιχειρησιακής επίσκεψης του εκπαιδευτή σε ρόλο συμβούλου στην κάθε...

15/05/2024 09:00

18 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

ATI Seminar (Λευκωσία)