Εμπειρία Πελάτη

- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service

21 Ιουν 2023 08:30 21 Ιουν 2023 16:15 OnLine Virtual Classroom
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
anad greek logo
Εμπειρία Πελάτη

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι ένας από τους πρωταρχικούς στρατηγικούς στόχους πολλών εταιρειών. Το αίσθημα του ευχαριστημένου πελάτη και της ολικής  θετικής εμπειρίας που λαμβάνει, συνδέεται άρρηκτα με την πιστότητα που αυτός επιδεικνύει. Έρευνες δείχνουν η πιστότητα ενός πελάτη οφείλεται στο 46% στην θετική εμπειρία που αποκομίζει, το 33% στο ίδιο το προϊόν ενώ μόλις 21% στην τιμή του προϊόντος.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του προγράμματος , είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να προσφέρουν μια θετική εμπειρία κατά την επίσκεψη του πελάτη ή αλληλεπίδρασή του με άτομα ή παροχές του οργανισμού όπως επίσης τεχνικές που θα τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες του πελάτη. Επίσης το πρόγραμμα σκοπεύει να βοηθήσει τους καταρτιζόμενους να προβαίνουν σε διορθωτικές κινήσεις ώστε να μετατρέπουν μια «κακή» εμπειρία πελάτη σε «θετική» και να αποτελούν πάντα την πρώτη επιλογή για τους πελάτες τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες τμημάτων:

  • Εξυπηρέτησης πελατών
  • Τηλεξυπηρέτησης πελατών o Πωλήσεων
  • Τηλεπωλήσεων o Μάρκετινγκ o Customer Relationship Management o Διατήρησης πελατών
  • Προσφορών o ή άλλων τμημάτων που έχουν απευθείας επικοινωνία με πελάτες και εξυπηρετούν πελάτες

• Στελέχη πρώτης γραμμής που έχουν την απευθείας επαφή με τον πελάτη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εκπαιδεύτρια: Βασιλική Ανδρικοπούλου

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 257.00
  • € 84.00
  • € 48.83
  • € 173.00
  • € 205.87

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 257.00
  • € 0.00
  • € 48.83
  • € 257.00
  • € 305.83
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 21 Ιουν 2023

Ώρα

08:30 - 16:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Εμπειρία Πελάτη

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές...

Το πρόγραμμα εστιάζει στην επαγγελματική τηλεφωνική εξυπηρέτηση προς εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες.  Η τηλεφωνική επαφή είναι πολλές φορές η πρώτη επαφ...

28/05/2025 08:30

7.00 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

The Essentials of Management...

Σε ένα συνεχές μεταβαλλόμενο περιβάλλον ο διευθυντής καλείται να στοχοθετήσει, να διοικήσει, να παρακολουθήσει ενώ παράλληλα έχει το ρόλο του καθοδηγητή, του ηγ...

03/06/2025 08:30

18.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Αποτελεσματική Σύνταξη Εκθέσεων (Report Writing)...

Στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον η ικανότητα αποτελεσματικής γραπτής επικοινωνίας θεωρείται σημαντικό επαγγελματικό προσόν, καθώς συνδέεται άμεσα με την καλή ε...

11/06/2025 08:30

15.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, ένα διαρκές μεταβαλλόμενο περιβάλλον και υποψήφιους πελάτες οι οποίοι είναι αρκετά ...

18/06/2025 08:30

14.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Mastering Sustainability Marketing: Στρατηγικές για την ανάπτυξη ανταγ...

Η ανάγκη για κατάρτιση στο Sustainability Marketing κρίνεται αναγκαία λόγω της αυξανόμενης πίεσης από καταναλωτές, επενδυτές και τα νομοθετικά πλαίσια προς τις ...

23/06/2025 08:30

12.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, ένα διαρκές μεταβαλλόμενο περιβάλλον και υποψήφιους πελάτες οι οποίοι είναι αρκετά ...

24/06/2025 08:30

14.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online