
Customer Service Resilience – Χτίζοντας Ανθεκτικότητα & Συναισθηματική Ισορροπία στην Πρώτη Γραμμή Εξυπηρέτησης
- Digital Marketing/ Sales/ Service

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τις ψυχοκοινωνικές δεξιότητες των καταρτιζόμενων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Μέσα από στοχευμένες θεματικές ενότητες και βιωματικές ασκήσεις, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για να διαχειρίζονται το συναισθηματικό φορτίο, να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά σε απαιτητικές ή δύσκολες καταστάσεις και να καλλιεργούν ψυχική ανθεκτικότητα, ενσυναίσθηση και αυτοέλεγχο υπό πίεση.
Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους καταρτιζόμενους τις γνώσεις και δεξιότητες ώστε να είναι σε θέση να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το συναισθηματικό φορτίο, τις απαιτήσεις και τις δύσκολες καταστάσεις της καθημερινότητας στην εξυπηρέτηση πελατών, ενισχύοντας την ψυχική τους ανθεκτικότητα, την ενσυναίσθηση και την ικανότητά τους να παραμένουν αποτελεσματικοί και ήρεμοι κάτω από πίεση
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
- Ορίζουν την Ψυχική ανθεκτικότητα
- Ρυθμίζουν τα συναισθήματά τους στη στιγμή της έντασης
- Διαχειρίζονται δύσκολους πελάτες και καταστάσεων με ενσυναίσθηση
- Δημιουργούν το προσωπικό του “toolbox” ανθεκτικότητας
- Εκτιμούν μια προσέγγιση αυτοπαρατήρησης και φροντίδας
- Υιοθετούν θετική και υποστηρικτική στάση στο επάγγελμά τους
- Αντιμετωπίζουν τους πελάτες με ενσυναίσθηση χωρίς να παίρνουν το θέμα προσωπικά
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Στελέχη πρώτης γραμμής στην εξυπηρέτηση πελατών που έρχονται καθημερινά σε επαφή με απαιτητικά περιστατικά, συναισθηματικά φορτισμένες αλληλεπιδράσεις και αυξημένες προσδοκίες πελατών.
- Υπάλληλοι τηλεφωνικών κέντρων (inbound & outbound support, helpdesk)
- Προσωπικό υποδοχής και εξυπηρέτησης σε φυσικά καταστήματα, front desk, reception
- Υπάλληλοι τεχνικής υποστήριξης / service
- Στελέχη πωλήσεων που αντιμετωπίζουν παράπονα και εντάσεις
- Ομάδες υποστήριξης πελατών (Customer Support / Customer Success)
- Team leaders / supervisors ομάδων εξυπηρέτησης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Θεματολογία
- Τι είναι η Ψυχική Ανθεκτικότητα στην Εξυπηρέτηση
- Διαχείριση Δύσκολων Καταστάσεων & Κλιμάκωσης Έντασης
- Συναισθηματική Νοημοσύνη στην Πρώτη Γραμμή
- Αυτοφροντίδα & Επαναφόρτιση
- Εργαλεία Ανθεκτικότητας – Το Προσωπικό Toolbox
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 288.00
- € 140.00
- € 0.00
- € 148.00
- € 148.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 288.00
- € 0.00
- € 54.72
- € 288.00
- € 342.72
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πέμπτη - 24 Ιουλ 2025
Ώρα
08:30 - 16:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Βασιλική ΑνδρικοπούλουΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom