Customer Service Resilience – Χτίζοντας Ανθεκτικότητα & Συναισθηματική Ισορροπία στην Πρώτη Γραμμή Εξυπηρέτησης

- Digital Marketing/ Sales/ Service

24 Ιουλ 2025 08:30 24 Ιουλ 2025 16:15 OnLine Virtual Classroom
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
anad greek logo
Customer Service Resilience – Χτίζοντας Ανθεκτικότητα & Συναισθηματική Ισορροπία στην Πρώτη Γραμμή Εξυπηρέτησης

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τις ψυχοκοινωνικές δεξιότητες των καταρτιζόμενων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Μέσα από στοχευμένες θεματικές ενότητες και βιωματικές ασκήσεις, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για να διαχειρίζονται το συναισθηματικό φορτίο, να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά σε απαιτητικές ή δύσκολες καταστάσεις και να καλλιεργούν ψυχική ανθεκτικότητα, ενσυναίσθηση και αυτοέλεγχο υπό πίεση.

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους καταρτιζόμενους τις γνώσεις και δεξιότητες ώστε να είναι σε θέση να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το συναισθηματικό φορτίο, τις απαιτήσεις και τις δύσκολες καταστάσεις της καθημερινότητας στην εξυπηρέτηση πελατών, ενισχύοντας την ψυχική τους ανθεκτικότητα, την ενσυναίσθηση και την ικανότητά τους να παραμένουν αποτελεσματικοί και ήρεμοι κάτω από πίεση

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Ορίζουν την Ψυχική ανθεκτικότητα
  • Ρυθμίζουν τα συναισθήματά τους στη στιγμή της έντασης
  • Διαχειρίζονται δύσκολους πελάτες και καταστάσεων με ενσυναίσθηση
  • Δημιουργούν το προσωπικό του “toolbox” ανθεκτικότητας
  • Εκτιμούν μια προσέγγιση αυτοπαρατήρησης και φροντίδας
  • Υιοθετούν θετική και υποστηρικτική στάση στο επάγγελμά τους
  • Αντιμετωπίζουν τους πελάτες με ενσυναίσθηση χωρίς να παίρνουν το θέμα προσωπικά

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Στελέχη πρώτης γραμμής στην εξυπηρέτηση πελατών που έρχονται καθημερινά σε επαφή με απαιτητικά περιστατικά, συναισθηματικά φορτισμένες αλληλεπιδράσεις και αυξημένες προσδοκίες πελατών.
  • Υπάλληλοι τηλεφωνικών κέντρων (inbound & outbound support, helpdesk)
  • Προσωπικό υποδοχής και εξυπηρέτησης σε φυσικά καταστήματα, front desk, reception
  • Υπάλληλοι τεχνικής υποστήριξης / service
  • Στελέχη πωλήσεων που αντιμετωπίζουν παράπονα και εντάσεις
  • Ομάδες υποστήριξης πελατών (Customer Support / Customer Success)
  • Team leaders / supervisors ομάδων εξυπηρέτησης

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Θεματολογία

  • Τι είναι η Ψυχική Ανθεκτικότητα στην Εξυπηρέτηση
  • Διαχείριση Δύσκολων Καταστάσεων & Κλιμάκωσης Έντασης
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη στην Πρώτη Γραμμή
  • Αυτοφροντίδα & Επαναφόρτιση
  • Εργαλεία Ανθεκτικότητας – Το Προσωπικό Toolbox
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Ανδρικοπούλου - Head of Training and Development and HR of MMC Management
Η Βασιλική Ανδρικοπούλου απόφοιτη του τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Human Resources Management & Organisational Behaviour από το Cyprus International Institute of Management. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων αλλά και την διαχείριση θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού. Εργάζεται στo Mediterranean Management Center από τον Αύγουστο του 2019 και είναι Head of &n...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 288.00
  • € 140.00
  • € 0.00
  • € 148.00
  • € 148.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 288.00
  • € 0.00
  • € 54.72
  • € 288.00
  • € 342.72
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 24 Ιουλ 2025

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Βασιλική Ανδρικοπούλου

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Customer Service Resilience – Χτίζοντας Ανθεκτικότητα & Συναισθηματική Ισορροπία στην Πρώτη Γραμμή Εξυπηρέτησης

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, ένα διαρκές μεταβαλλόμενο περιβάλλον και υποψήφιους πελάτες οι οποίοι είναι αρκετά ...

08/07/2025 08:30

14.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Customer Service Resilience – Χτίζοντας Ανθεκτικότητα & Συναισθηματική...

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τις ψυχοκοινωνικές δεξιότητες των καταρτιζόμενων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Μέσα ...

24/07/2025 08:30

7.00 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, ένα διαρκές μεταβαλλόμενο περιβάλλον και υποψήφιους πελάτες οι οποίοι είναι αρκετά ...

09/10/2025 08:30

14.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online