Visual Merchandising για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

- Digital Marketing/ Sales/ Service

10 Δεκ 2024 08:30 11 Δεκ 2024 15:15
Ελληνικά
12.00 ώρες ( 2 μέρες )
anad greek logo
Visual Merchandising για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους καταρτιζόμενους τις γνώσεις και δεξιότητες ώστε να εφαρμόζουν τεχνικές Visual Merchandising αποτελεσματικά, ώστε να επιτυγχάνουν την αποτελεσματική προβολή και παρουσία των προϊόντων στο σημείο πώλησης (POS), με απώτερο σκοπό την επίτευξη πωλήσεων.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων

  • Ορίζουν το Visual Merchandising
  • Απαριθμούν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Visual Merchandising σε μια οποιαδήποτε επιχείρηση
  • Περιγράφουν τις διαφορές στις τάσεις του Visual Merchandising ανά τα χρόνια
  • Επεξηγούν τους 4 και 1 κανόνες – πυλώνες του Visual Merchandising
  • Επεξηγούν σε ποια συχνότητα θα πρέπει να αλλάζει το Visual Merchandizing
  • Κατονομάζουν δείκτες επιτυχίας του Visual Merchandising
  • Επεξηγούν την συμπεριφορά του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα
  •  Επεξηγούν την συμπεριφορά του καταναλωτή πριν φτάσει στο ταμείο και όταν είναι στο ταμείο
  • Επεξηγούν την σημασία ύπαρξης οδηγού Merchandising για την εταιρεία

Σε επίπεδο δεξιοτήτων

  • Εφαρμόζουν τους 4 και 1 κανόνες επιτυχίας στο Merchandising
  • Επιλέγουν την χρονική στιγμή που θα κάνουν αλλαγές στο Merchandising
  • Θέτουν στόχους SMART για τις πωλήσεις που βασίζονται στο Merchandising
  • Ερμηνεύουν αποτελεσματικά τους δείκτες μέτρησης
  • Επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα με τον τρόπο που τοποθετούν τα προϊόντα
  • Ενθαρρύνουν την αυθόρμητη αγορά του καταναλωτή πριν βρεθεί στο ταμείο και κατά την διάρκεια που βρίσκεται στο ταμείο
  • Υλοποιούν αποτελεσματικό Merchandising
  • Χρησιμοποιούν τα κατάλληλα κριτήρια για την επιλογή και τοποθέτηση των προϊόντων
  • Χρησιμοποιούν τεχνικές Merchandising για την επιπλέον προώθηση προϊόντων
  • Αξιολογούν με ποσοτικά κριτήρια τα αποτελέσματα του Merchandising που υλοποιούν
  • Προβαίνουν σε βελτιωτικές ενέργειες Merchandising
  • Δημιουργούν οδηγό Merchandising προσαρμοσμένο στις εταιρικές ανάγκες

Σε επίπεδο στάσεων

  • Να αναγνωρίζουν την συμβολή του Visual Merchandising στην ρύθμιση της καταναλωτικής συμπεριφοράς
  • Αναγνωρίζουν την σημασία ύπαρξης οδηγού Merchandising για την σταθερότητα και ομοιογένεια του brand
  • Εκτιμούν την συμβολή του Merchandising στην βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη κατά την παραμονή του στο κατάστημα

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Διευθυντές και στελέχη από τα τμήματα merchandising, πωλήσεων, μάρκετινγκ, εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και σε στελέχη (διευθυντές και άλλο προσωπικό) μικρών επιχειρήσεων που εμπλέκονται στην προώθηση προϊόντων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Θεματολογία Σεμιναρίου

  • Visual Merchandising
  • Βασικές αρχές Visual Merchandising
  • Η συμπεριφορά του καταναλωτή
  • Πως επιλέγουμε το κατάλληλο σημείο πώλησης
  • Αξιολόγηση
  • Πρακτική άσκηση
  • Δημιουργία στρατηγικού πλάνου

 

Εκπαιδεύτρια: Σοφία Μορφάκη 

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 465.00
  • € 240.00
  • € 0.00
  • € 225.00
  • € 225.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 465.00
  • € 0.00
  • € 88.35
  • € 465.00
  • € 553.35
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 10 Δεκ 2024

Ώρα

08:30 - 15:15

Τετάρτη - 11 Δεκ 2024

Ώρα

08:30 - 15:15

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Visual Merchandising για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Visual Merchandising για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις...

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους καταρτιζόμενους τις γνώσεις και δεξιότητες ώστε να εφαρμόζουν τεχνικές Visual Merchandising αποτελεσματικά, ώστε να...

10/12/2024 08:30

12.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online