Εξυπηρέτηση Πελατών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

23 Μαΐου 2023 08:30 30 Μαΐου 2023 16:00
Ελληνικά
14 ώρες ( 2 μέρες )
Εξυπηρέτηση Πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών μέσω της επίδειξης της σωστής επαγγελματικής συμπεριφοράς και της ανάπτυξης σχέσεων με πελάτες αποτελούν θεμελιώδη συστατικά για την πρόοδο και επιτυχία των Οργανισμών στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά και σε περιόδους κρίσης. Επίσης, η ανάπτυξη της πελατοκεντρικής κουλτούρας στον Οργανισμό συμβάλλει ουσιαστικά στην εμπέδωση και καλλιέργεια της φιλοσοφίας της εξυπηρέτησης από το προσωπικό σε όλες τις βαθμίδες.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Απώτερος σκοπός του προγράμματος είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις, δεξιότητες και εφόδια που θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης του πελάτη και να αναπτύσσουν τις σωστές σχέσεις συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας/οργανισμού τους

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Προϊσταμένους τμημάτων και Supervisors Team Leaders Καταστημάτων Λιανικής Πώλησης και σε Λειτουργούς Εξυπηρέτησης Πελατών και σε άλλους επαγγελματίες που ασχολούνται άμεσα με τον τομέα της επαφής και επικοινωνίας με πελάτες.

Πιο συγκεκριμένα απαυθύνεται στους πι οκάτω

  • Διευθυντες και στελεχη τμηματων εξυπηρετησης πελατων
  • Στελέχη τηλε-πωλήσεων ή τηλε- εξυπηρέτησης
  • Στελέχη διοικητικής υποστήριξης που εξυπηρετούν πελάτες είτε με προσωπική επαφή είτε τηλεφωνικά
  • Στελέχη επιχειρήσεων που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εκπαιδευτής: Δημήτρης Αναστασίου

Ο Εκπαιδευτής έχει σημαντική εμπειρία στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής της ΑνΑΔ.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 388.00
  • € 238.00
  • € 73.72
  • € 150.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 388.00
  • € 0.00
  • € 73.72
  • € 388.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 23 Μαΐου 2023

Ώρα

08:30 - 16:00

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 30 Μαΐου 2023

Ώρα

08:30 - 16:00

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Εξυπηρέτηση Πελατών