Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης Επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μικρής διάρκειας

- Soft Skills / Επικοινωνία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) - Πιστοποιήσεις/ Προσόντα/ Άδειες

20 Δεκ 2021 08:30 21 Δεκ 2021 16:15
Ελληνικά
14 ώρες ( 2 μέρες )
Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης Επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μικρής διάρκειας

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Κύπρου και την αύξηση της παραγωγικότητας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης αναφορικά με το ΠΕΠ και την ευθυγράμμιση τους με αυτό και την ενδυνάμωση και περαιτέρω ανάπτυξη τους ούτως ώστε να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 3>.Στο πλαίσιο του προγράμματος οι εκπαιδευτές θα ενδυναμώσουν τις γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και ικανότητες ούτως ώστε να εντοπίζουν ανάγκες κατάρτισης, να σχεδιάζουν αποτελεσματικά εκπαιδευτικά προγράμματα, να τα υλοποιούν και να τα αξιολογούν.


ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση πεπειραμένων εκπαιδευτών αναφορικά με το ΠΕΠ και την ενδυνάμωση και περαιτέρω ανάπτυξη τους  ούτως ώστε να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 5>. Στο πλαίσιο του προγράμματος οι εκπαιδευτές θα ευθυγραμμιστούν με το πρότυπο ΠΕΠ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης Επίπεδο 5> ενώ παράλληλα θα  ενδυναμώσουν, θα αναπτύξουν ενώ ταυτόχρονα πιθανά να αναθεωρήσουν  τις  γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις τους αναφορικά με τον εντοπισμό αναγκών κατάρτισης, τον αποτελεσματικό σχεδιασμό, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικού προγράμματος.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Έμπειροι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης που ενδιαφέρονται να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 5> .

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Με το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος οι εκπαιδευτές θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων:

  • Απαριθμούν τους 4 τομείς εργασίας του προτύπου ΕΕΚ και τις εργασίες ανά τομέα εργασίας
  • Ορίζουν τις γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις

Σε επίπεδο δεξιοτήτων:

  1. Προσδιορίζουν τις ευρύτερες ανάγκες κατάρτισης των τομέων οικονομικής δραστηριότητας, εντοπίζοντας τις πηγές πληροφοριών για συγκεκριμένο τομέα οικονομικής δραστηριότητας, συλλέγοντας να αξιοποιώντας στοιχεία και πληροφορίες, διακρίνοντας τα διαρθρωτικά και άλλα προβλήματα του συγκεκριμένου τομέα και εντοπίζοντας τους θεματικούς τομείς αναγκών κατάρτισης.
  2. Εφαρμόζουν την κατά περίπτωση κατάλληλες τεχνικές συλλογής στοιχείων για τον εντοπισμό προβλημάτων στους οργανισμούς, διακρίνοντας τα προβλήματα που σχετίζονται με ανάγκες κατάρτισης
  3. Διατυπώνουν και ομαδοποιούν τις ανάγκες κατάρτισης των οργανισμών λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά των οργανισμών
  4. Επιλέγουν και να εφαρμόζουν τις κατά περίπτωση κατάλληλες τεχνικές συλλογής στοιχείων για την διερεύνηση και ανάλυση των ατομικών αναγκών κατάρτισης των καταρτιζομένων
  5. Αναπτύσσουν εργαλεία για την διερεύνηση ατομικών αναγκών κατάρτισης των καταρτιζομένων
  6. Διατυπώνουν σωστά τους στόχους του προγράμματος εστιάζοντας στις γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις χρησιμοποιώντας ενεργητικά ρήματα
  7. Διατυπώνουν τον σκοπό κατάρτισης με σαφήνεια, συντομία και περιεκτικότητα
  8. Δομούν τα προγράμματα με τρόπο που να προσδιορίζονται οι ενότητες με αλληλουχία και συνοχή και σχεδιάζουν εκπαιδευτικές ενότητες
  9. Επιλέγουν ή και αναπτύσσουν τις μεθόδους και τις τεχνικές κατάρτισης που θα χρησιμοποιηθούν 
  10. Υλοποιούν αποτελεσματικά εκπαιδευτικά προγράμματα χρησιμοποιώντας κατάλληλες εκπαιδευτικές μεθόδους, τεχνικές, μέσα και υλικά κατάρτισης
  11. Αξιολογούν τα προγράμματα τους εφαρμόζοντας το μοντέλο αξιολόγησης Kirkpatrick Philips.
  12. Επιλέγουν και να εφαρμόζουν τον κατά περίπτωση τύπο αξιολόγησης
  13. Σχεδιάζουν αποτελεσματικά εργαλεία αξιολόγησης επιλέγοντας τους άξονες αξιολόγησης, τα εργαλεία αξιολόγησης, τις τεχνικές αξιολόγησης. Επιλέγουν τους τύπους των ερωτήσεων που θα χρησιμοποιήσουν καθώς επίσης και τις κλίμακες μέτρησης.


Σε επίπεδο στάσεων:

  1. Υιοθετήσουν την διάγνωση εκπαιδευτικών αναγκών ως σημαντικό στάδιο πριν τον σχεδιασμό προγραμμάτων και να ευαισθητοποιηθούν αναφορικά με τη σημασία της στον σχεδιασμό αποτελεσματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων
  2. Εκτιμήσουν τη σημασία της αξιολόγησης στην εκπαίδευση ως εργαλείο για βελτίωση τόσο των ιδίων όσο και του προγράμματος
  3. Να αναθεωρήσουν υφιστάμενες στάσεις αναφορικά με την εκπαίδευση ενηλίκων


Μεθοδολογία Εκπαίδευσης:

  • Συγκεκριμένα θα χρησιμοποιηθούν οι ακόλουθες τεχνικές κατάρτισης:
  • διάλεξη/εισήγηση
  • συζήτηση
  • μελέτη περίπτωσης
  • υπόδυση ρόλων
  • προβολή βίντεο και συζήτηση
  • Πρακτική άσκηση
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Χριστιάνα Κναή - General Manager at MMC Ltd

Η κυρία Κναή-Κολοκοτρώνη είναι η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Mediterranean Management Centre Ltd το οποίο δραστηριοποιείται στην εκπαίδευση επαγγελματικών στελεχών καθώς επίσης και υλοποίηση Ευρωπαϊκών έργων. 

Είναι εγκεκριμένη εισηγήτρια/εκπαιδεύτρια από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου. Τα τελευταία είκοσι χρόνια μοιράζεται τις γνώσεις και την εμπειρία της με Ανώτατα Διευθυντικά Στελέχη, Διευθυντές και λειτουργούς σε θέματα Marketing, Διεύθυνσης, Ηγεσίας, Επιχειρηματικότητας, Επιχειρηματικής γραφής, Διοίκησης γραφείου, Επικοινωνίας, Διαχείρισης χρόνου, Διοίκησης έργων και άλλα. Έχει μεταφέρει γνώσεις και εμπειρίες σε στελέχη μεγάλων οργανισμών και εταιριών της Κύπρου όπως η CYTA, η ΑΗΚ, ο Κυπριακός Οργανισμός Αγροτικών Πληρωμών, ο ΚΟΤ, η Ελληνική Τράπεζα και πολλούς άλλους. 

Η κα Κναή έχει μεγάλη εμπειρία σε Ευρωπαϊκές πολιτικές που αφορούν την Δια Βίου μάθηση όπως Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF), βασικές δεξιότητες (ERF), μονάδες ECVET και άλλα. Έχει ασχοληθεί με σχεδιασμό επαγγελματικών προσόντων και συστημάτων ποιότητας στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Μεταξύ άλλων, είναι συγγραφέας και συντονίστρια του έργου “Towards a holistic transformation of organization into learning workplace”, το οποίο εγκρίθηκε και χορηγήθηκε απο την Ευρωπαϊκή επιτροπή. 

Επιπλέον, έχει λάβει μέρος στο πρόγραμμα Νεανικής και Γυναικείας Επιχειρηματικότητας (Εκπαίδευση) του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού σαν διευθύντρια έργου και εκπαιδεύτρια. Υπήρξε Υπεύθυνη Έργου σε πέραν των 5 Ευρωπαϊκών Έργων στον τομέα της Δια Βίου μάθησης και μέλος της ομάδας έργου σε πέραν των 30 Ευρωπαϊκών Έργων. Επιπλέον υπήρξε Υπεύθυνη Έργου σε πέραν των 50 συμβάσεων για συγχρηματοδοτούμενα έργα. Η κυρία Κναή είναι ομιλήτρια σε πολλά συνέδρια τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό. Έχει μιλήσει για Ευρωπαϊκές Πολιτικές στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων και έχει παρουσιάσει αποτελέσματα ερευνητικών έργων σε συνέδρια στην Ελλάδα, Βρυξέλλες, Ισπανία, Αγγλία κ.α. 

Η κυρία Κναή είναι κάτοχος BSc in Computer Science and Accounting από το Πανεπιστήμιο του Manchester και MSC in Marketing από το UMIST. Είναι η γραμματέας του Κυπριακού Συνδέσμου Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και μέλος του Κυπριακού Συνδέσμου Ανθρώπινου Δυναμικού.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 450.00
  • € 238.00
  • € 85.50
  • € 212.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 450.00
  • € 0.00
  • € 85.50
  • € 450.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

Παρέχεται έκπτωση σε μη-δικαιούχους ΑνΑΔ. Άνεργοι μπορούν να παρακολουθήσουν Δωρεάν το σεμινάριο εφόσον προσκομίσουν το παραπεμπτικό του Γραφείου Εργασίας και υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στο σεμινάριο.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Δευτέρα - 20 Δεκ 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Χριστιάνα Κναή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 21 Δεκ 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Χριστιάνα Κναή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης Επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μικρής διάρκειας

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Πρόγραμμα Κατάρτισης Διαμεσολαβητών, σύμφωνα με το ν.159/(I)/2012 και ...

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης – κατάρτισης διαμεσολαβητών διάρκειας 40 ωρών, έχει σχεδιαστεί προσαρμοσμένο στις προβλέψεις του Ν.159(Ι)/2012 περί ορισμένων θεμάτων δ...

20/05/2024 15:00

40 ώρες (10 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Gender Equality in Workplace...

Η ισότητα στον χώρο εργασίας, δεν αφορά μόνο τα ίσα δικαιώματα της εργαζομένης γυναίκας. Αντιθέτως, μπορεί να επιφέρει σημαντικά οφέλη, σε όλους τους εργαζόμενο...

21/05/2024 08:30

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μεσαίας...

Οι Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Κύπρου και την αύξηση της παραγωγικότητας. Το ...

22/05/2024 09:00

35 ώρες (7 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Μικτή Εκπαίδευση

Ίσες Ευκαιρίες και Διαπολιτισμικότητα στον Εργασιακό Χώρο...

Το εργασιακό περιβάλλον γίνεται ολοένα και πιο διαπολιτισμικό. Το πρόγραμμα  αυτό αναπτύσσει γνώσεις και δεξιότητες σε θέματα διαπολιτισμικής επικοινωνίας, διαχ...

23/05/2024 08:30

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Στρατηγική μετατροπή των χώρων εργασίας σε εργασιακούς χώρους μάθησης...

Οι χώροι εργασίας αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην μάθηση και εκπαίδευση των εργαζομένων. Για το λόγο αυτό είν...

07/06/2024 08:30

15 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Δεξιότητες αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου στον χώρο εργασίας για ε...

Ο χρόνος είναι πλέον ένας πόρος πολύτιμος και η σωστή αξιοποίηση του αποτελεί πρόκληση για τον κάθε επαγγελματία αλλά και για τις εταιρίες και οργανισμούς γενικ...

19/06/2024 08:30

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Εμπειρία Πελάτη...

Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι ένας από τους πρωταρχικούς στρατηγικούς στόχους πολλών εταιρειών. Το αίσθημα του ευχαριστημένου πελάτη ...

25/06/2024 08:30

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online