ΜΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μεσαίας διάρκειας

- Soft Skills / Επικοινωνία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) - Πιστοποιήσεις/ Προσόντα/ Άδειες

16 Νοε 2021 08:30 30 Νοε 2021 16:15
Ελληνικά
35 ώρες ( 5 μέρες )
ΜΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μεσαίας διάρκειας

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Κύπρου και την αύξηση της παραγωγικότητας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης αναφορικά με το ΠΕΠ και την ευθυγράμμιση τους με αυτό και την ενδυνάμωση και περαιτέρω ανάπτυξη τους ούτως ώστε να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 3>.Στο πλαίσιο του προγράμματος οι εκπαιδευτές θα ενδυναμώσουν τις γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και ικανότητες ούτως ώστε να εντοπίζουν ανάγκες κατάρτισης, να σχεδιάζουν αποτελεσματικά εκπαιδευτικά προγράμματα, να τα υλοποιούν και να τα αξιολογούν.


Με το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος οι εκπαιδευτές θα είναι σε θέση να:

1. Απαριθμούν τους 4 τομείς εργασίας του προτύπου  ΕΕΚ

2. Απαριθμούν τις εργασίες ανά τομέα εργασίας

3. Περιγράφουν το πλέγμα του εκπαιδευτή  (Trainer’s matrix)

4. Ορίζουν τις γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις

5. Προσδιορίζουν τις ευρύτερες ανάγκες κατάρτισης των τομέων οικονομικής δραστηριότητας,  εντοπίζοντας τις πηγές πληροφοριών για συγκεκριμένο τομέα οικονομικής δραστηριότητας, συλλέγοντας να αξιοποιώντας  στοιχεία και πληροφορίες, διακρίνοντας τα διαρθρωτικά και άλλα προβλήματα του συγκεκριμένου τομέα και εντοπίζοντας τους θεματικούς τομείς αναγκών  κατάρτισης.

6. Εφαρμόζουν την κατά περίπτωση κατάλληλες τεχνικές συλλογής στοιχείων για τον εντοπισμό προβλημάτων στους οργανισμούς

7. Διακρίνουν τα προβλήματα των οργανισμών που σχετίζονται με ανάγκες κατάρτισης

8. Διατυπώνουν τις ανάγκες κατάρτισης των οργανισμών λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά των οργανισμών

9. Ομαδοποιούν τις ανάγκες κατάρτισης των οργανισμών

10. Προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά των καταρτιζομένων και κίνητρα μάθησης

11. Επιλέγουν  και να εφαρμόζουν τις κατά περίπτωση κατάλληλες τεχνικές συλλογής στοιχείων για την διερεύνηση και ανάλυση των ατομικών αναγκών κατάρτισης των καταρτιζομένων

12. Διατυπώνουν σωστά τους στόχους του προγράμματος εστιάζοντας στις γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις  χρησιμοποιώντας ενεργητικά ρήματα

13. Διατυπώνουν τον σκοπό κατάρτισης με σαφήνεια, συντομία και περιεκτικότητα

14. Σχεδιάζουν την εναρκτήρια και την καταληκτική συνάντηση

15. Δομούν τα προγράμματα με τρόπο που να προσδιορίζονται οι ενότητες με αλληλουχία και συνοχή

16. Επιλέγουν ή και να αναπτύσσουν τις μεθόδους και τις τεχνικές κατάρτισης που θα χρησιμοποιηθούν

17. Επιλέγουν ή και να αναπτύσσουν τα μέσα κατάρτισης που θα χρησιμοποιήσουν

18. Επιλέγουν τα υλικά κατάρτισης που θα χρησιμοποιήσουν

19. Προετοιμάζονται πριν από την υλοποίηση της κατάρτισης, προβαίνοντας σε αποτελεσματική διαρρύθμιση της αίθουσας κατάρτισης, ελέγχοντας την λειτουργία των μέσων κατάρτισης και διασφαλίζοντας τις κατά περίπτωση κατάλληλες συνθήκες κατάρτισης

20. Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την προφορική επικοινωνία και την γλώσσα του σώματος

21. Υλοποιούν αποτελεσματικά εκπαιδευτικά προγράμματα χρησιμοποιώντας κατάλληλες εκπαιδευτικές μεθόδους, τεχνικές, μέσα και υλικά κατάρτισης

22.   Χειρίζονται αποτελεσματικά δύσκολους συμμετέχοντες, να γεφυρώνουν διαφορές και να αντιμετωπίζουν τριβές

23.   Αξιολογούν τα προγράμματα τους εφαρμόζοντας το μοντέλο αξιολόγησης Kirkpatrick Philips

24.   Επιλέγουν και να εφαρμόζουν τον κατά περίπτωση τύπο αξιολόγησης

25.   Σχεδιάζουν αποτελεσματικά εργαλεία αξιολόγησης επιλέγοντας τους άξονες αξιολόγησης, τα εργαλεία αξιολόγησης, τις τεχνικές αξιολόγησης. Επιλέγουν τους τύπους των ερωτήσεων που θα χρησιμοποιήσουν καθώς επίσης και τις κλίμακες μέτρησης.

26.   Ευαισθητοποιηθούν όσον αφορά την συνύπαρξη των τριών διαστάσεων δηλαδή <εκπαιδευτικών δεξιοτήτων>, <διαθεσιμότητα> και <γνώσεις και εμπειρίες> για αποτελεσματική κατάρτιση (trainer’s matrix)

27.    Υιοθετήσουν την διάγνωση εκπαιδευτικών αναγκών ως σημαντικό στάδιο πριν τον σχεδιασμό προγραμμάτων και να ευαισθητοποιηθούν αναφορικά με τη σημασία της στον σχεδιασμό αποτελεσματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων

28.   Υιοθετήσουν καινοτόμες τεχνικές κατάρτισης ανάλογα με τη φύση του προγράμματος τους

29.   Ενθαρρύνουν τους εκπαιδευόμενους τους και να τους παρακινήσουν για βελτίωση

30.   Εκτιμήσουν την σημασία της αξιολόγησης στην εκπαίδευση ως εργαλείο για βελτίωση τόσο των ιδίων όσο και του προγράμματος

31.   Συνεργάζονται με άλλους εκπαιδευτές τόσο για τη δική τους βελτίωση όσο και για την προώθηση της δια βίου μάθησης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης που ενδιαφέρονται να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 3>.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μέθοδος Κατάρτισης: Μικτή Εκπαίδευση

Μεθοδολογία: Προτείνεται η χρήση μοντέρνων τεχνικών εκπαίδευσης για την αφομοίωση της ύλης, με τις οποίες οι εκπαιδευόμενοι θα κάνουν πρακτική εφαρμογή στα θέματα που διδάσκονται.

Συγκεκριμένα προτείνεται να χρησιμοποιηθούν:

  • διάλεξη/εισήγηση
  • συζήτηση
  • εργασία σε ομάδες
  • μελέτη περίπτωσης
  • υπόδυση ρόλων

Οι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Κύπρου και την αύξηση της παραγωγικότητας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης αναφορικά με το ΠΕΠ και την ευθυγράμμιση τους με αυτό και την ενδυνάμωση και περαιτέρω ανάπτυξη τους ούτως ώστε να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 3>. Στο πλαίσιο του προγράμματος οι εκπαιδευτές θα ενδυναμώσουν τις γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και ικανότητες ούτως ώστε να εντοπίζουν ανάγκες κατάρτισης, να σχεδιάζουν αποτελεσματικά εκπαιδευτικά προγράμματα, να τα υλοποιούν και να τα αξιολογούν.

  • προβολή βίντεο και συζήτηση
  • Πρακτική άσκηση
  • Βιωματικό εργαστήριο
  • Χιονοστιβάδα


Πέμπτη 25/02/2021, Παρασκευή 26/02/2021, Πέμπτη 04/03/2021, Παρασκευή

05/03/2021, Παρασκευή 12/03/2021 Η τελευταία συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην τάξη. 

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Χριστιάνα Κναή - General Manager at MMC Ltd

Η κυρία Κναή-Κολοκοτρώνη είναι η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Mediterranean Management Centre Ltd το οποίο δραστηριοποιείται στην εκπαίδευση επαγγελματικών στελεχών καθώς επίσης και υλοποίηση Ευρωπαϊκών έργων. 

Είναι εγκεκριμένη εισηγήτρια/εκπαιδεύτρια από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου. Τα τελευταία είκοσι χρόνια μοιράζεται τις γνώσεις και την εμπειρία της με Ανώτατα Διευθυντικά Στελέχη, Διευθυντές και λειτουργούς σε θέματα Marketing, Διεύθυνσης, Ηγεσίας, Επιχειρηματικότητας, Επιχειρηματικής γραφής, Διοίκησης γραφείου, Επικοινωνίας, Διαχείρισης χρόνου, Διοίκησης έργων και άλλα. Έχει μεταφέρει γνώσεις και εμπειρίες σε στελέχη μεγάλων οργανισμών και εταιριών της Κύπρου όπως η CYTA, η ΑΗΚ, ο Κυπριακός Οργανισμός Αγροτικών Πληρωμών, ο ΚΟΤ, η Ελληνική Τράπεζα και πολλούς άλλους. 

Η κα Κναή έχει μεγάλη εμπειρία σε Ευρωπαϊκές πολιτικές που αφορούν την Δια Βίου μάθηση όπως Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF), βασικές δεξιότητες (ERF), μονάδες ECVET και άλλα. Έχει ασχοληθεί με σχεδιασμό επαγγελματικών προσόντων και συστημάτων ποιότητας στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Μεταξύ άλλων, είναι συγγραφέας και συντονίστρια του έργου “Towards a holistic transformation of organization into learning workplace”, το οποίο εγκρίθηκε και χορηγήθηκε απο την Ευρωπαϊκή επιτροπή. 

Επιπλέον, έχει λάβει μέρος στο πρόγραμμα Νεανικής και Γυναικείας Επιχειρηματικότητας (Εκπαίδευση) του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού σαν διευθύντρια έργου και εκπαιδεύτρια. Υπήρξε Υπεύθυνη Έργου σε πέραν των 5 Ευρωπαϊκών Έργων στον τομέα της Δια Βίου μάθησης και μέλος της ομάδας έργου σε πέραν των 30 Ευρωπαϊκών Έργων. Επιπλέον υπήρξε Υπεύθυνη Έργου σε πέραν των 50 συμβάσεων για συγχρηματοδοτούμενα έργα. Η κυρία Κναή είναι ομιλήτρια σε πολλά συνέδρια τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό. Έχει μιλήσει για Ευρωπαϊκές Πολιτικές στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων και έχει παρουσιάσει αποτελέσματα ερευνητικών έργων σε συνέδρια στην Ελλάδα, Βρυξέλλες, Ισπανία, Αγγλία κ.α. 

Η κυρία Κναή είναι κάτοχος BSc in Computer Science and Accounting από το Πανεπιστήμιο του Manchester και MSC in Marketing από το UMIST. Είναι η γραμματέας του Κυπριακού Συνδέσμου Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και μέλος του Κυπριακού Συνδέσμου Ανθρώπινου Δυναμικού.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 890.00
  • € 595.00
  • € 169.10
  • € 295.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 890.00
  • € 0.00
  • € 169.10
  • € 890.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

Παρέχεται έκπτωση σε μη-δικαιούχους ΑνΑΔ. Άνεργοι μπορούν να παρακολουθήσουν Δωρεάν το σεμινάριο εφόσον προσκομίσουν το παραπεμπτικό του Γραφείου Εργασίας και υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στο σεμινάριο.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 16 Νοε 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Χριστιάνα Κναή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 19 Νοε 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Χριστιάνα Κναή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 23 Νοε 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Χριστιάνα Κναή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 26 Νοε 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Χριστιάνα Κναή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 30 Νοε 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Χριστιάνα Κναή

Τοποθεσία:

M.M.C Management Center (Λευκωσία)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : ΜΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μεσαίας διάρκειας

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Πρόγραμμα Κατάρτισης Διαμεσολαβητών, σύμφωνα με το ν.159/(I)/2012 και ...

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης – κατάρτισης διαμεσολαβητών διάρκειας 40 ωρών, έχει σχεδιαστεί προσαρμοσμένο στις προβλέψεις του Ν.159(Ι)/2012 περί ορισμένων θεμάτων δ...

20/05/2024 15:00

40 ώρες (10 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Gender Equality in Workplace...

Η ισότητα στον χώρο εργασίας, δεν αφορά μόνο τα ίσα δικαιώματα της εργαζομένης γυναίκας. Αντιθέτως, μπορεί να επιφέρει σημαντικά οφέλη, σε όλους τους εργαζόμενο...

21/05/2024 08:30

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μεσαίας...

Οι Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Κύπρου και την αύξηση της παραγωγικότητας. Το ...

22/05/2024 09:00

35 ώρες (7 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Μικτή Εκπαίδευση

Ίσες Ευκαιρίες και Διαπολιτισμικότητα στον Εργασιακό Χώρο...

Το εργασιακό περιβάλλον γίνεται ολοένα και πιο διαπολιτισμικό. Το πρόγραμμα  αυτό αναπτύσσει γνώσεις και δεξιότητες σε θέματα διαπολιτισμικής επικοινωνίας, διαχ...

23/05/2024 08:30

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Στρατηγική μετατροπή των χώρων εργασίας σε εργασιακούς χώρους μάθησης...

Οι χώροι εργασίας αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην μάθηση και εκπαίδευση των εργαζομένων. Για το λόγο αυτό είν...

07/06/2024 08:30

15 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Δεξιότητες αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου στον χώρο εργασίας για ε...

Ο χρόνος είναι πλέον ένας πόρος πολύτιμος και η σωστή αξιοποίηση του αποτελεί πρόκληση για τον κάθε επαγγελματία αλλά και για τις εταιρίες και οργανισμούς γενικ...

19/06/2024 08:30

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Εμπειρία Πελάτη...

Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι ένας από τους πρωταρχικούς στρατηγικούς στόχους πολλών εταιρειών. Το αίσθημα του ευχαριστημένου πελάτη ...

25/06/2024 08:30

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online