LIVE ONLINE WEBINAR - Εφαρμογή συστήματος για την μέτρηση της ικανοποίησης πελατών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

27 Οκτ 2020 08:30 27 Οκτ 2020 16:15
Ελληνικά
6 ώρες ( 1 ημέρα )
LIVE ONLINE WEBINAR - Εφαρμογή συστήματος για την μέτρηση της ικανοποίησης πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό και παράλληλα αυξημένες απαιτήσεις και προσδοκίες των πελατών.

Για τους πιο πάνω λόγους οι εταιρίες και οι οργανισμοί κάνουν συνεχώς προσπάθειες να αναβαθμίζουν την ποιότητα που προσφέρουν στους πελάτες τους. Τα αποτελέσματα όμως αυτής της προσπάθειας πρέπει πάντα να μετρούνται ούτως ώστε να γνωρίζει η εταιρία /οργανισμός τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους και να λαμβάνει τα απαραίτητα διορθωτικά μέτρα εκεί που κρίνεται απαραίτητο.

Η μέτρηση της Ικανοποίησης και Πιστότητας των Πελατών είναι απαραίτητη για την αύξηση της παραγωγικότητας και των επιπέδων ανταγωνιστικότητας μιας  εταιρίας ή κάποιου Οργανισμού, προσφέροντας υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Μέσω της μέτρησης την ικανοποίησης των πελατών οι εταιρίες και οι οργανισμοί μπορούν χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματα της μέτρησης να βελτιώνονται και να γίνονται πιο ανταγωνιστικές

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Επεξηγούν την έννοια της ικανοποίησης του πελάτη και το πώς αυτή μπορεί να μετρηθεί αριθμητικά
  • Να περιγράφουν υπάρχοντα συστήματα μέτρησης ικανοποίησης του πελάτη
  • Να υιοθετήσουν μια βήμα προς βήμα προσέγγιση για να δημιουργήσουν το δικό τους σύστημα μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών τους
  • Να καθορίσουν διαστάσεις και κριτήρια μέτρησης ανά διάσταση
  • Να επεξηγούν τα διάφορά εργαλεία μέτρησης της ικανοποίησης του πελάτη (ομάδες εστίασης, συνεντεύξεις και  ερωτηματολόγια)
  • Να σχεδιάζουν και να υλοποιούν ομάδες εστίασης
  • Να σχεδιάζουν και να υλοποιούν συνεντεύξεις
  • Να σχεδιάζουν ερωτηματολόγια
  • Να αναλύουν τα δεδομένα που θα συλλέξουν με ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους
  • Να συνθέτουν έκθεση αξιολόγησης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το εργαστηριακό αυτό σεμινάριο απευθύνεται σε:

1.  Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες τμημάτων:

  • Eξυπηρέτησης πελατών
  • Τηλεξυπηρέτησης πελατών
  • Πωλήσεων
  • Τηλεπωλήσεων
  • Μάρκετινγκ
  • Customer Relationship Management
  • Διατήρησης πελατών

ή άλλων τμημάτων που έχουν υπό την ευθύνη τους τον σχεδιασμό ή την υλοποίηση της έρευνας ή ακόμη και την σύνθεση της έκθεσης αξιολόγησης

2.  Στελέχη/Λειτουργοί των πιο πάνω τμημάτων τα οποία θα έχουν υπό την ευθύνη τους τον σχεδιασμό ή την υλοποίηση της έρευνας ή ακόμη και την σύνθεση της έκθεσης αξιολόγησης

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μέθοδος Κατάρτισης: Κατά πρόσωπο εκπαίδευση

Τεχνικές Κατάρτισης: Προτείνεται η χρήση μοντέρνων μεθόδων εκπαίδευσης για την αφομοίωση της ύλης, με τις οποίες οι εκπαιδευόμενοι θα κάνουν πρακτική εφαρμογή στα θέματα που διδάσκονται.

Συγκεκριμένα προτείνεται να χρησιμοποιηθούν:

• Διάλεξη/Εισήγηση

• Συζήτηση

• Εργασία σε ομάδες

• Πρακτική άσκηση

• Ερωτήσεις Απαντήσεις

• Προσομοίωση

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Χριστιάνα Κναή - General Manager at MMC Ltd

Η κυρία Κναή-Κολοκοτρώνη είναι η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Mediterranean Management Centre Ltd το οποίο δραστηριοποιείται στην εκπαίδευση επαγγελματικών στελεχών καθώς επίσης και υλοποίηση Ευρωπαϊκών έργων. 

Είναι εγκεκριμένη εισηγήτρια/εκπαιδεύτρια από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου. Τα τελευταία είκοσι χρόνια μοιράζεται τις γνώσεις και την εμπειρία της με Ανώτατα Διευθυντικά Στελέχη, Διευθυντές και λειτουργούς σε θέματα Marketing, Διεύθυνσης, Ηγεσίας, Επιχειρηματικότητας, Επιχειρηματικής γραφής, Διοίκησης γραφείου, Επικοινωνίας, Διαχείρισης χρόνου, Διοίκησης έργων και άλλα. Έχει μεταφέρει γνώσεις και εμπειρίες σε στελέχη μεγάλων οργανισμών και εταιριών της Κύπρου όπως η CYTA, η ΑΗΚ, ο Κυπριακός Οργανισμός Αγροτικών Πληρωμών, ο ΚΟΤ, η Ελληνική Τράπεζα και πολλούς άλλους. 

Η κα Κναή έχει μεγάλη εμπειρία σε Ευρωπαϊκές πολιτικές που αφορούν την Δια Βίου μάθηση όπως Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF), βασικές δεξιότητες (ERF), μονάδες ECVET και άλλα. Έχει ασχοληθεί με σχεδιασμό επαγγελματικών προσόντων και συστημάτων ποιότητας στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Μεταξύ άλλων, είναι συγγραφέας και συντονίστρια του έργου “Towards a holistic transformation of organization into learning workplace”, το οποίο εγκρίθηκε και χορηγήθηκε απο την Ευρωπαϊκή επιτροπή. 

Επιπλέον, έχει λάβει μέρος στο πρόγραμμα Νεανικής και Γυναικείας Επιχειρηματικότητας (Εκπαίδευση) του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού σαν διευθύντρια έργου και εκπαιδεύτρια. Υπήρξε Υπεύθυνη Έργου σε πέραν των 5 Ευρωπαϊκών Έργων στον τομέα της Δια Βίου μάθησης και μέλος της ομάδας έργου σε πέραν των 30 Ευρωπαϊκών Έργων. Επιπλέον υπήρξε Υπεύθυνη Έργου σε πέραν των 50 συμβάσεων για συγχρηματοδοτούμενα έργα. Η κυρία Κναή είναι ομιλήτρια σε πολλά συνέδρια τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό. Έχει μιλήσει για Ευρωπαϊκές Πολιτικές στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων και έχει παρουσιάσει αποτελέσματα ερευνητικών έργων σε συνέδρια στην Ελλάδα, Βρυξέλλες, Ισπανία, Αγγλία κ.α. 

Η κυρία Κναή είναι κάτοχος BSc in Computer Science and Accounting από το Πανεπιστήμιο του Manchester και MSC in Marketing από το UMIST. Είναι η γραμματέας του Κυπριακού Συνδέσμου Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και μέλος του Κυπριακού Συνδέσμου Ανθρώπινου Δυναμικού.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 250.00
  • € 110.50
  • € 47.50
  • € 139.50

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 250.00
  • € 0.00
  • € 47.50
  • € 250.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 27 Οκτ 2020

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Χριστιάνα Κναή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : LIVE ONLINE WEBINAR - Εφαρμογή συστήματος για την μέτρηση της ικανοποίησης πελατών

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Εμπειρία Πελάτη...

Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι ένας από τους πρωταρχικούς στρατηγικούς στόχους πολλών εταιρειών. Το αίσθημα του ευχαριστημένου πελάτη ...

25/06/2024 08:30

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online