Το διεθνές Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση του Χαλλουμιού ανέλαβε η ImarComms Digital

calendar icon

05 Οκτωβρίου 2022

⠀ -⠀ Τρόφιμα & Ποτά/Ασφάλεια Τροφίμων
Το διεθνές Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση του Χαλλουμιού ανέλαβε η ImarComms Digital

Η ImarComms Digital ανέλαβε το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση του Χαλλουμιού σε στρατηγικής σημασίας ηπείρους για ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας και των πλατφόρμων πωλήσεων του Νο1 γεωργικού προϊόντος εξαγωγής της Κύπρου με πωλήσεις πέραν των 240 εκατομμύριων ευρώ ετησίως.

Η ImarComms Digital ανέλαβε μετά από διαγωνισμό του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας να κτίσει τη Ψηφιακή Στρατηγική προώθησης του Χαλλουμιού με τα πιο σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, τακτικές, πλατφόρμες και μεθόδους προβολής και προώθησης ανά το παγκόσμιο. Με την ολοκλήρωση του Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης η ImarComms Digital συνέλαβε στη δημιουργία προβολής του Κυπριακού Χαλλουμιού σε Ιαπωνία, Κίνα, Αυστραλία, Αμερική και Μέση Ανατολή. 


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΑ


Σε δηλώσεις του ο Περικλής Έλληνας Managing Director της ImarComms Digital, ανέφερε μεταξύ άλλων ‘’Χαιρόμαστε πάρα πολύ για την ανάθεση αυτή εφόσον μας δόθηκε η ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε τις γνώσεις πολλών χρόνων για να βοηθήσουμε την Κύπρο μας και την προβολή των αγροτικών της προϊόντων. Θεωρούμε ότι έχουμε όλα τα εχέγγυα για μια δημιουργική και αποτελεσματική παρουσία σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη για να κάνουμε το Κυπριακό Χαλλούμι ένα παγκόσμια γνωστό brand.’’

Η ImarComms Digital δημιούργησε την ιστοσελίδα halloumi.cy ως βάση της πρώτης επαφής των καταναλωτών με το Κυπριακό προϊόν και την Κύπρο, η οποία παρουσιάστηκε σε 4 γλώσσες: Αγγλικά, Αραβικά, Ιαπωνικά και Κινέζικα. Η ιστοσελίδα διανθίστηκε με παραδοσιακές συνταγές με Χαλλούμι, ιστορικό και φωτογραφικό υλικό και όλες τις σημαντικές πληροφορίες που μπορεί να προβάλει το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας. Παράλληλα έχουν δημιουργηθεί εκστρατείες ενημέρωσης και προβολής για την ιστορία, σύσταση, και πώληση του Χαλλουμιού ως ΠΟΠ στις πιο πάνω γλώσσες με στόχο τις αντίστοιχες αγορές.

‘’Μετά από Διεθνή έρευνα διαφάνηκε ότι οι δυνατότητες ανάπτυξης και προώθησης του Κυπριακού Χαλλουμιού μπορούν να αναπτύξουν τις πωλήσεις του κοντά στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια μέχρι το 2027, από τα 240 εκατομμύρια ευρώ που είναι σήμερα, ανέφερε o κύριος Έλληνας. Στόχος μας είναι μέσα από τη διεθνή γνώση και εμπειρία μας να συμβάλουμε έμπρακτα και αποτελεσματικά προς αυτή την κατεύθυνση, θέτοντας το πιο πάνω ποσό ως Εθνικό Στόχο και καθήκον όλων όσων εμπλέκονται στην παραγωγή, διανομή, διάθεση και πώληση του Χαλλουμιού σε όλο τον κόσμο. 

Ένα μικρό μέρος της δουλειάς που υλοποιήθηκε μέχρι σήμερα, αλλά και το σκεπτικό της Στρατηγικής που δημιουργήθηκε για να αντιμετωπιστούν οι πάμπολλες διεθνείς προκλήσεις μέσω της δημιουργία του Διεθνές Στρατηγικού Πλάνου Δράσης για το Χαλλούμι μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της ImarComms Digital

_______________________________________________

ImarComms Digital undertook the Global Halloumi Strategic Action Plan 

ImarComms Digital undertook the Global Strategic Action Plan for the promotion of Cyprus Halloumi PDO in strategically important continents, for the development of sales platforms and the creation of global awareness for Cyprus’ No1 agricultural export product, with sales of over 240 million Euros annually.

ImarComms Digital was assigned by the Ministry of Energy, Commerce and Industry the development of the digital promotion strategy of Halloumi with the most updated digital tools, tactics, platforms, promotion and display methods worldwide. Following the completion of the Strategic Action Plan, ImarComms Digital contributed to the promotion of Cyprus Halloumi in Japan, China, Australia, America and the Middle East.

In his statements, Pericles Ellinas, Managing Director of ImarComms Digital, said among others "We are very delighted for this assignment since we have been given the opportunity to apply our extensive and multiyear knowledge and experience in the industry, helping Cyprus in the promotion of its agricultural products. We believe that we have all the capabilities for a creative and effective presence in every geographic stretch of the planet to make Cyprus’ Halloumi a world known brand.''


ALL SEMINARS FOR TOURISM, HOTELS AND FOOD


ImarComms Digital has developed the website halloumi.cy as the first point of contact for global consumers, distributors and sellers with the No1 Cypriot agricultural product and the Republic of Cyprus, which was presented in 4 languages: English, Arabic, Japanese and Chinese. The website was enriched with traditional Halloumi recipes, historical and photographic material, and all the important information that the Ministry of Energy, Commerce and Industry can display. At the same time, awareness and promotion campaigns have been created for the history, introduction, and sale of Halloumi as PDO in the above languages targeting the respective markets.

"Following solid international research data and educated projections it can be derived that the market development and global promotion of Cyprus Halloumi can expand its sales close to 1 billion dollars by 2027, from the 240 million euros it is today, Mr. Ellinas said. Our goal is through our global knowledge and experience to contribute practically and effectively towards this direction, setting the above amount as a National Goal and Duty of all those involved in the production, distribution, availability and sales of Halloumi around the world.’’

A small part of the work implemented to date, but also the rationale of the Strategy created to address the multiple international challenges of Cyprus Halloumi through the development of its Global Strategic Action Plan can be found on the ImarComms Digital website.



Share: