Η Dale Carnegie διδάσκει ‘Εξυπηρέτηση Πελατών’ 100 χρόνια. Όλη η εμπειρία σε ένα Πακέτο Σεμιναρίων

calendar icon

13 Νοεμβρίου 2021

⠀ -⠀ Πωλήσεις/Εξυπηρέτηση Πελατών
Η Dale Carnegie διδάσκει ‘Εξυπηρέτηση Πελατών’ 100 χρόνια. Όλη η εμπειρία σε ένα Πακέτο Σεμιναρίων

Η Dale Carnegie είναι πρωτοπόρος στη παροχή εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στο τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών με μια συσσωρευμένη εμπειρία 100 χρόνων σε όλο τον κόσμο. Τώρα η Dale Carnegie μεταφέρει τη γνώση της αυτή, κατευθείαν από τη πηγή στον λειτουργό και διευθυντή εξυπηρέτησης πελατών σε κάθε επιχείρηση του κόσμου.

Το πακέτο προγραμμάτων ‘World Class Customer Service’ αποτελεί την επιτομή της εμπειρίας τόσων χρόνων σε μια σειρά μικρών σεμιναρίων που σέβονται το χρόνο του κάθε επαγγελματία δίνοντας του την ουσία και τα πρακτικά εφόδια για να τα εφαρμόσει την επόμενη μέρα στη δουλειά του!

Το πακέτο αυτό αποτελείται από τις ακόλουθες ενότητες/σεμινάρια

  • Attitudes for Service (3 hr Workshop)
  • Manage Customer Expectations (3 hr Workshop)
  • Outstanding Customer Service (1 hr Webinar)
  • Transforming Customer Complaints into Opportunities (3 hr Workshop)


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 'WORLD CLASS CUSTOMER SERVICE ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΏΣΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ


Το πακέτο Σεμιναρίων διεξάγεται στα Αγγλικά και περιλαμβάνει συνδυασμό 2 ειδών μάθησης (Ζωντανά Διαδικτυακά Σεμινάρια (Webinars), Ζωντανές διαδικτυακές και δια δραστικές Συναντήσεις (Workshops).

Για τη παρακολούθηση των σεμιναρίων παρέχονται πολλαπλές ημερομηνίες και ώρες, από τις οποίες ο συμμετέχοντας μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε ανάλογα με το δικό του χρόνο και προγραμματισμό.

Το πακέτο ισχύει για περίοδο ενός έτους, κατά το οποίο ο συμμετέχοντας μπορεί και πρέπει να παρακολουθήσει όλα τα μαθήματα από μια φορά το κάθε ένα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Share: