Έμιλη Νικολάου

Επαγγελματικός Τίτλος:

Σύμβουλος-Εκπαιδεύτρια

Τομείς Εξειδίκευσης:

Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία > Soft Skills / Επικοινωνία > Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) > Ασφάλεια & Υγεία στην Εργασία > Πρώτες Βοήθειες/ Υπηρεσίες Υγείας > Ενέργεια/ Α.Π.Ε./ Περιβάλλον > Ακαδημαϊκά Θέματα

Πληροφορίες Εκπαιδευτή

Strong multitasking professional with a Master's degree focused in Business Administration (MBA) and a second Master's degree focused in Human Resources Management & Organisational Behaviour (HRM & OB) at CIIM - Cyprus International Institute of Management.

Experienced Crew Leader with a demonstrated history of working in the airlines/aviation industry. Skilled in Operations Management, Customer Service Management, Sales, Customer Relationship Management (CRM), and Airports. Recruiting, training and consulting at own business.

Most recent work experience in Health, Safety & Environmental as Consultant & Instructor, IATA Cabin Crew & Dangerous Goods Instructor.           

     

EDUCATION 

CIIM - Cyprus International Institute of Management

  • Master of Business Administration - MBA

CIIM - Cyprus International Institute of Management

  • Master's degreeField Of StudyMSc Human Resource Management & Organisational Behaviour

Emergency First Response Europe, Middle East & Africa

  • Emergency First Response InstructorField Of StudyFIRST AID

Human Resource Development Authority (HRDA)

  • Train The Trainer

Kratis & University of Cyprus

  • Strategic Management in Aviation

Kratis & University of Cyprus

  • Mastering Aviation Management

Kratis Training & Consulting

  • Aviation Incident Investigation

Leading Human Resources

  • Health & Safety Instructor

TUV AUSTRIA HELLAS

  • OHSMS Auditor/Lead AutidorField Of StudyHealth & Safety
ΤΙΤΛΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ
  • ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

  • ISO 45001

  • CABIN CREW

  • DANGEROUS GOODS

Πιστοποιήσεις Εκπαιδευτή
Πιστοποιήσεις ΕκπαιδευτήΦορέας Πιστοποίησης
Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΕΚ)ΑνΑΔ
Εκπαιδευτής Πρώτων Βοηθειών στην ΕργασίαΤμήμα Επιθεώρησης Εργασίας
Προγενέστερα Σεμινάρια
Ολοκληρώθηκε
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών

Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και η σωστή επικοινωνία αποτελεί πλέον βασική προϋπόθεση για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης. Η προσοχή στις ανάγκες των πε...

16/05/2024 09:00

12 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Λεμεσός

Ολοκληρώθηκε
Εκπαίδευση Yπευθύνων ΕΣΥΠΠ (Εσωτερικών Υπηρεσιών Προστασίας και Πρόληψης)

Η πρόληψη των κινδύνων και η διασφάλιση της Υγείας και Ασφάλειας στους χώρους εργασίας, θα πρέπει να αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους κάθε επιχείρησης τό...

11/06/2021 08:30

35 ώρες (5 μέρες)

Ελληνικά

KES College (Λευκωσία)

Ολοκληρώθηκε
Εισαγωγή και Mεθοδολογία Eκτίμησης Eπαγγελματικής Eπικινδυνότητας στους χώρους εργασίας

Η πρόληψη των κινδύνων και η διασφάλιση της Υγείας και Ασφάλειας στους χώρους εργασίας, θα πρέπει να αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους κάθε επιχείρησης τό...

04/06/2021 08:30

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

KES College (Λευκωσία)