Τα Κυριότερα Εργαλεία Για Το Digital Marketing

Digital Marketing/Sales/Service,⠀
Καινοτομία/Start Ups,⠀
Πληροφορική - Επαγγελματίες IT,⠀
Πληροφορική - Χρήστες,⠀
Τα Κυριότερα Εργαλεία Για Το Digital Marketing

Οι Digital Marketers έχουν στην διάθεση τους αρκετά εργαλεία που τους βοηθάνε να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Πιο κάτω θα αναλύσουμε τα κυριότερα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να φέρετε τα καλύτερα αποτελέσματα και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. 

 

Social Media Marketing

Τα Social Media είναι ένα από τα κυριότερα εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιεί ο κάθε digital marketer. Τα κυριότερα Social media είναι το Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube και το Google my Business. Θα πρέπει να κάνουμε αναρτήσεις σε αυτά επί καθημερινής βάσης. Πέραν αυτού, είναι σημαντικό να δημιουργείτε σωστές, αποτελεσματικές και αποδοτικές διαφημίσεις στα συγκεκριμένα Social Media έτσι ώστε να προσεγγίζετε όσους περισσότερους πελάτες γίνεται με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων. Γιατί στην τελική ανάλυση, ο απώτερος σκοπός του Digital Marketing είναι η αύξηση των πωλήσεων και όχι τα likes και οι καρδούλες.  

 

Διαφημίσεις μέσω της πλατφόρμας “Google Ads”

Σε αυτή τη διαφημιστική πλατφόρμα που ονομάζεται “Google Ads” υπάρχουν 3 κύριοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρηση σας.

 

·      1ος Τρόπος: Διαφημίσεις στην μηχανή αναζήτησης της Google (Google Search Ads)

 Οι διαφημίσεις λειτουργούν με τον εξής τρόπο: Όταν κάποιος χρήστης ψάχνει κάτι στο διαδίκτυο και  χρησιμοποιεί λέξεις κλειδιά που αντιπροσωπεύουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε τότε εμφανίζετε η δική σας  πληρωμένη διαφήμιση στην πρώτη σελίδα στην μηχανή αναζήτησης της Google. Όσες φορές και να εμφανιστεί η διαφήμιση σας δεν πληρώνετε απολύτως τίποτε. Το διαφημιστικό σας budget ξοδεύεται μόνο όταν οι χρήστες δείξουν πραγματικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας, πατήσουν στην διαφήμιση σας και επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας. Με αυτό τον τρόπο πληρώνεται μόνο όταν κάποιος πραγματικά ενδιαφέρετε για τα προϊόντα σας και όχι απλά επειδή είδε την διαφήμιση σας.

 

·      2ος Τρόπος: Διαφημίσεις στο Google Display Network

H Google έχει ένα τεράστιο δίκτυο από ιστοσελίδες οι οποίες δέχονται διαφημίσεις μέσα στο περιεχόμενο τους. Αυτό το δίκτυο ονομάζετε “Google Display Network” και σε αυτές τις ιστοσελίδες μπορείτε να προβάλετε την επιχείρηση σας με διαφημιστικά banners. Και σε αυτή την περίπτωση το μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του είδους των διαφημίσεων είναι ότι δεν πληρώνετε όταν προβάλετε η διαφήμιση σας αλλά μόνο όταν κάποιος υποψήφιος πελάτης ενδιαφερθεί και πατήσει πάνω στην διαφήμιση για να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας.

 

·      3ος Τρόπος: Διαφημίσεις βίντεο στο YouTube

Ο τρίτος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να διαφημίσετε τις υπηρεσίες σας στην διαφημιστική πλατφόρμα της Google είναι μέσω των διαφημίσεων βίντεο στο YouTube. Το YouTube εδώ και λίγο καιρό, όπως θα έχετε προσέξει, έχει αρκετές διαφημίσεις βίντεο. Το πλεονέκτημα αυτών των διαφημίσεων είναι ότι όταν η διαφήμιση σας εμφανιστεί σε χρήστες που δεν τους ενδιαφέρουν τα προϊόντα σας και κάνουν skip τότε δεν χρεώνεστε απολύτως τίποτα. Για να χρεωθείτε θα πρέπει ο χρήστης να δει τουλάχιστον 15 δευτερόλεπτα από την διαφήμιση σας. Οπότε και σε αυτή την περίπτωση πληρώνεται μόνο όταν οι υποψήφιοι πελάτες έχουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.  


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ADONIS BUSINESS ACADEMY

 

Search Engine Optimization (S.E.O.) 

Το S.E.O. είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία προώθησης των Digital Marketers. Σκοπός του Search Engine Optimization είναι όταν οι υποψήφιοι πελάτες χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά στην μηχανή αναζήτησης της Google τότε η δική σας ιστοσελίδα να εμφανίζετε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Για παράδειγμα όταν κάποιος γράψει στο Google την λέξη κλειδί “έπιπλα στην Κύπρο” τότε η ιστοσελίδα κάποιου που πουλάει έπιπλα να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα της Google στα οργανικά αποτελέσματα. Μια κύρια διαφορά μεταξύ Search Engine Optimization και Google Search Ads είναι ότι στο S.E.O. είναι πολύ δύσκολο να εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα της Google για όλες τις λέξεις που επιθυμείτε, ενώ στο Google Ads μπορείτε να επιλέξετε όλες τις λέξεις κλειδιά που θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμιση σας.

 

Email Marketing

Κάποιοι λένε πως το “Εmail Marketing” έχει πεθάνει και δεν είναι τόσο αποτελεσματικό όσο παλιά. Και όμως κάνουν λάθος. Το “Email Marketing” αναπτύσσετε και τώρα, λόγω της νομοθεσίας GDPR, έχει μεγαλύτερες προοπτικές από ότι στο παρελθόν. Μόνο όσοι γνωρίζουν πώς να κτίζουν την λίστα με email υποψηφίων πελατών που έδωσαν την συγκατάθεση τους μπορούν να εκμεταλλευτούν την δύναμη του email marketing. Ένα από τα μυστικά για να δώσει κάποιος την συγκατάθεση του είναι να του δώσεις κάποιο δώρο που έχει αξία για τον αυτόν αλλά όχι κατά ανάγκη κόστος για εσένα. 

Πάντοτε πρέπει να θυμόμαστε ότι ο απώτερος σκοπός του digital marketing είναι η αύξηση των πωλήσεων. Για τον λόγο αυτό η χρήση των πιο πάνω εργαλείων θα είναι αποτελεσματική μόνο εάν χρησιμοποιηθούν σωστά και φέρουν αποτελέσματα, δηλαδή πωλήσεις!


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Share:
    Διαβάστε Επίσης
    ΕΥ: Αυτές είναι οι 10 κορυφαίες ευκαιρίες για τον κλάδο τεχνολογίας το 2024/25

    Η έκθεση σημειώνει ότι οι περισσότεροι οργανισμοί (90%) βρίσκονται ακόμη σε ένα πρώιμο στάδιο αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης.