5 μύθοι που καταρρίπτονται για τη τηλεργασία. Ήρθε και θα μείνει για πάντα γιατί συμφέρει σε όλους

Digital Marketing/Sales/Service,⠀
Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Ακαδημαϊκά Θέματα,⠀
Ανθρώπινο Δυναμικό (HR),⠀
Ασφάλεια & Υγεία στην Εργασία,⠀
Καινοτομία/Start Ups,⠀
Λογιστικά/Έλεγχος/Φορολογικά,⠀
Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
Πιστοποιήσεις/Προσόντα/Άδειες,⠀
Πληροφορική - Χρήστες,⠀
5 μύθοι που καταρρίπτονται για τη τηλεργασία. Ήρθε και θα μείνει για πάντα γιατί συμφέρει σε όλους

Πλήθος επιχειρήσεων που μπορούν αλλά δεν έχουν εφαρμόσει το μοντέλο της τηλεργασίας, έχουν στο νου τους μερικές σκέψεις που είναι κυριολεκτικά μύθοι. Ας δούμε μερικούς από αυτούς.

Μύθος 1: Θα δουλεύει 8 ώρες ή λιγότερο;

Είναι η πεποίθηση που κάποιος επιχειρηματίας έχει στο ότι ο εργαζόμενος εντός της επιχείρησης δουλεύει 8 ώρες και παράγει για 8 ώρες εργασίας.

Αυτό είναι αδύνατον. Για να παράγει κάποιος επί 8 ώρες σημαίνει ότι παραμένει συγκεντρωμένος επί 8 ώρες. Αν το έκανε αυτό κάποιος θα είχε κατακτήσει ήδη ένα “θεϊκό” επίπεδο συνείδησης και ύπαρξης, διότι κάτι τέτοιο -και το βλέπετε και σε εσάς- είναι πρακτικά αδύνατον.

Ο μέσος όρος ουσιαστικής εργασίας και παραγωγής ενός εργαζόμενου είναι πολύ μικρότερος. Έχουν γίνει πάμπολλες συζητήσεις και αναλύσεις επί αυτού παγκοσμίως και έχουν γραφτεί και αρκετά βιβλία.

Εξαιρούνται οι περιπτώσεις φυσικά όπου πρέπει να παραχθούν Χ τεμάχια ενός προϊόντος εντός Υ χρονικού διαστήματος και άρα μπορεί εύκολα να μετρηθεί κάτι τέτοιο.

Όλα τα άλλα, όταν η εργασία δεν είναι αυτοματοποιημένη, δεν ισχύουν.

Το θέμα με τις αρμοδιότητες στην πλειοψηφία των εργαζομένων είναι πάντα το παραδοτέο. Όταν αυτό είναι σαφές τότε είναι και τις περισσότερες φορές μετρήσιμο. Οκτώ ώρες συνεχώς δεν δουλεύει κανείς.

Αυτό που θέλετε είναι και παραγωγικότητα, και χαρούμενους εργαζόμενους για να παράγουν και να δίνουν ιδέες.

Μύθος 2: Διαθεσιμότητα

Εκτός και εάν ο εργαζόμενος έχει ουσιαστικό λόγο να είναι πάντα διαθέσιμος σε κάποιον (εσωτερικά στην επιχείρηση ή σε πελάτες) δεν έχετε λόγο να τον/την καλείτε (βλέπε: Ελέγχετε) κάθε λίγο.

Αυτό είναι λάθος έτσι και αλλιώς γιατί δημιουργείται απόσπαση από το να κάνει την εργασία του. Ούτε σημαίνει ότι πίνουν μπύρες κάπου.

Ο εργαζόμενος μπορεί απλά να ακολουθεί το ωράριο που έχετε σαν επιχείρηση και να επικοινωνείτε μαζί του/της Online μέσα από ένα μηχανισμό/λογισμικό που επιτρέπει και την καταγραφή των δεδομένων της εργασίας που θέλετε να γίνει και έτσι όλοι οι συμμετέχοντες σε μία εργασία να είναι ενήμεροι.

Εδώ είναι που η τεχνολογία έχει λύσει αυτά τα θέματα οργάνωσης της εργασίας και όχι απλά της “παρακολούθησης” του εργαζόμενου.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ WEBINARS ΣΤΗ MYSEMINARS


Μύθος 3: Ασφάλεια Δεδομένων

Πολλοί πιστεύουν πως αν δεδομένα της επιχείρησης κυκλοφορήσουν εκτός ενός κτιρίου, απλά θα διαρρεύσουν παντού και έτσι αντιλαμβάνονται την τηλεργασία ως μη ασφαλή.


Η τεχνολογία το έχει λύσει και αυτό, τόσο με τα Virtual Private Networks (VPN) που μπορούν να στηθούν εντός λίγων ωρών, έως και βασικά ή σύνθετα συστήματα κρυπτογράφησης.

Έχοντας σαν επιχείρηση ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης της πληροφορίας και ξέροντας ποιος συνδέεται σε αυτό με δικό του σύστημα ταυτοποίησης (ή διπλής ταυτοποίησης), μπορείτε εύκολα να ελέγξετε τι συμβαίνει.

Εάν κάποιος συνδέεται στο δικό σας ERP σύστημα, ξέρετε και ποιος είναι και από που συνδέεται.

Εάν έχετε εντρυφήσει πάνω στην ασφάλεια συστημάτων θα ξέρετε ότι αν κάποιος σας βάλει στο μάτι για να κλέψει κάτι, τότε θα το κάνει από όπου και να είναι (εντός ή εκτός της επιχείρησης).

Μύθος 4: Δεν είναι εύκολη η επικοινωνία

Τα θέλετε όλα αυτά τα meetings που γίνονται εσωτερικά σε μια επιχείρηση; Μήπως θέλετε απλά να ανταλλάσσονται τα δεδομένα εκείνα που επιτρέπουν να γίνεται μια εργασία από αυτούς που εμπλέκονται σε αυτή;

Εάν θέλετε να καλλιεργήσετε καλύτερες σχέσεις με τις ομάδες σας και τους συνεργάτες σας, απλά οργανώστε το σύστημα ώστε να μπορούν να δουλέψουν και μετά πηγαίνετε να φάτε ή να πιείτε κάτι μαζί τους εκτός εργασίας.

Τα meetings είναι αποτελεσματικά όταν γίνονται remotely γιατί υπάρχουν πολλά εργαλεία για να ανταλλαχθούν on-the-fly οι πληροφορίες για ένα meeting και όλες μαζί να αποθηκευτούν στο ίδιο Project Management σημείο, για χρήση από όλους.

Εργαλεία και υπηρεσίες όπως το Zoho, το Slack και άλλα, επιτρέπουν τέτοιες λειτουργίες.

Μύθος 5: Η τηλεργασία αυξάνει τα κόστη

Αυτό και αν είναι μεγάλος μύθος από μόνο του. Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, η μείωση του κόστους εργασίας που επέρχεται με την τηλεργασία πρέπει να είναι ο βασικός λόγος για να την υιοθετήσουν από “εχθές”.

Υπάρχει μείωση του χαμένου χρόνου, μείωση πόρων που αναλώνονται εντός της επιχείρησης, μείωση χώρου για γραφεία, μείωση σε λειτουργικά έξοδα (τηλέφωνα, καφέδες, φαγητό, ηλεκτρικό ρεύμα) και πολλά άλλα.

Σίγουρα ένα ποσοστό εξόδων περνάει στον τηλεργαζόμενο αλλά είναι αναλογικά πάρα πολλοί εκείνοι που ευχαρίστως θα δούλευαν από το σπίτι τους ή ταξιδεύοντας και το ζυγίζουν τελείως διαφορετικά κάτι τέτοιο.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    Share:
    Διαβάστε Επίσης
    Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση – Πως θα επηρεάσει τη μαθησιακή διαδικασία;

    Οι βαθμοί θα καταλήξουν να δείχνουν όχι τόσο τη γνώση της ύλης όσο την ικανότητα του μαθητή να είναι οργανωμένος.

    Τι αναζητούν οι υπεύθυνοι προσλήψεων στα βιογραφικά; – Πρώην στέλεχος της Google δίνει 3 συμβουλές

    Για όσους  αναζητούν εργασία, ώστε να αυξάνουν τις πιθανότητες επιλογής τους από μια εταιρεία.