5 Ειλικρίνειες που θέλει να ακούει το αφεντικό σου

Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Ανθρώπινο Δυναμικό (HR),⠀
Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
5 Ειλικρίνειες που θέλει να ακούει το αφεντικό σου

Είναι μπαμπούλας ή το καλύτερο αφεντικό σε όλο τον κόσμο; Το σίγουρο είναι πως θα ανέβεις στα μάτια του, αν του αναφέρεις κάτι από τα παρακάτω και δεν διακατέχεται από μέγιστα κόμπλεξ.

«Όχι δεν συμφωνώ»

Μπορεί κάποιος γλύφτης συνάδελφος να σου έλεγε πως είναι ότι χειρότερο θα μπορούσες να πεις στο αφεντικό σου, αλλά η αλήθεια είναι πως ο σωστός εργοδότης θα εκτιμήσει το γεγονός ότι δεν διστάζεις να πεις την άποψη σου, αρκεί πάντα να επεξηγήσεις τους λόγους για του οποίους δεν συμφωνείς και να προτείνεις εναλλακτικές λύσεις. Ωστόσο ένας εργαζόμενους που λέει άφοβα την άποψη του με ευγένεια και επιχειρήματα, εκτιμάται πάντα από τους ανωτέρους τους.

«Το θέμα τακτοποιήθηκε»

Μην είσαι από εκείνους που περιμένουν να ανακαλύψει ο εργοδότης ότι κάλυψες την τρύπα για να λάβεις συγχαρητήρια. Λειτουργείς ομαδικά, όχι σαν μονάδα και πρέπει να αναφέρεις στον ανώτερο σου το γρηγορότερο δυνατό ότι μια κατάσταση κρίσης αντιμετωπίστηκε. Είναι το νέο που φτιάξει την ημέρα του, που θα μειώσει το άγχος του και που θα σε μετατρέψει ως τον πιο συμπαθητικό εργαζόμενο.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ


«Θα το αναλάβω εγώ»

Η προθυμία σε μια δουλειά είναι τουλάχιστον το 50% στη σχέση σου με τον ανώτερο σου. Ακόμη και στην περίπτωση που πολλοί εργαζόμενοι δυσκολεύονται να ανταποκριθούν σε κάποιο project, ο εργοδότης εκτιμά το γεγονός ότι είναι οι πρώτοι που προθυμοποιούνται να φέρουν εις πέρας ένα δύσκολο σχέδιο. Ο πρόθυμος εργαζόμενος που είναι παράλληλα αφοσιωμένος στο σχέδιο του και φέρνει αποτελέσματα, είναι το πρόσωπο που δεν θα χρειαστεί να ανησυχήσει ποτέ για τη θέση του.

«Έχουμε πρόβλημα»

Θέλει μεγάλα κότσια για να αντιμετωπίσεις μια δύσκολη κατάσταση, αλλά ακόμη μεγαλύτερα στο να την ανακοινώσεις. Οι περισσότεροι μπορεί να έχουν ως εικόνα τον εργαζόμενο που ανακοινώνει στον προϊστάμενο ή διευθυντή του την πτώση των πωλήσεων και στη συνέχεια δέχεται ένα φάκελο στο κεφάλι. Ότι τα άσχημα νέα προκαλούν κακοκεφιές και νεύρα είναι αλήθεια. Αλλά είναι επίσης γεγονός ότι ακόμη και τα κακά νέα μπορείς να τα πλασάρεις με ιδιαίτερο τρόπο. Προτείνοντας λύσεις. Ακόμη και αν χρειαστεί να ξενυχτήσεις, πρέπει μέσα σε τουλάχιστον 24 ώρες να βεβαιώσεις τον ανώτερο σου πως υπάρχει λύση και μάλιστα εργάζεσαι για να την βρεις. Η πλήρης ενασχόληση σου με το θέμα θα διώξει αρκετό άγχος από τον εργοδότη σου, καθώς θα βλέπει ότι ανησυχείς το ίδιο με εκείνον για την κατάσταση. Ειδικότερα, οι άνθρωποι που ξέρουν να ανακοινώνουν σωστά τα άσχημα νέα, ξέρουν πολλές φορές και να τα αντιμετωπίσουν.

Την αλήθεια

Όσο σκληρή και αν είναι, όσο δυστυχισμένο και αν μπορεί να τον κάνει. Η ειλικρίνια είναι το Α και το Ω στις σχέσεις και πόσο μάλλον στις μεταξύ σας. Όσο δύσκολη και αν είναι η κατάσταση, η αντιμετώπιση της αλήθειας την κατάλληλη ώρα θα σε τοποθετεί πάντα ένα βήμα μπροστά από τους υπόλοιπους. Μέσα στον πανικό της κατάστασης, οι εργοδότες χαίρονται να έχουν δίπλα τους άτομα ειλικρινή τα οποία δεν κρύβουν καταστάσεις και γεγονότα αλλά ετοιμάζουν σχέδια για την αντιμετώπιση τους. Θυμήσου ότι δεν πρέπει εξίσου να φουσκώνεις τα πράγματα, ακόμη και όταν οι καταστάσεις είναι ευνοϊκές.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Share:
Διαβάστε Επίσης
Μήπως Βρίσκεις διαρκώς Δικαιολογίες: Τρόποι να τις Διαχειριστείς

Πολλοί βρίσκουν δικαιολογίες για όλα όσα σχετίζονται με το να είναι υπεύθυνοι ενήλικες.

Γλώσσα του Σώματος στη Συνέντευξη: 8 Μυστικά

Το πώς θα απευθυνθείς στον εργοδότη σου είναι ανεξάρτητο από αυτό που λέει το βιογραφικό σου.