Καθορίζοντας σωστές τιμές σε αβέβαιες περιόδους

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Λογιστικά/ Έλεγχος/ Φορολογικά - Digital Marketing/ Sales/ Service

27 Φεβ 2024 08:45 27 Φεβ 2024 17:00
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
Καθορίζοντας σωστές τιμές σε αβέβαιες περιόδους

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Με την εξέλιξη της επιστήμης της Κοστολόγησης, σήμερα υπάρχουν νέα μοντέλα, ακριβέστερα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν τα Διευθυντικά στελέχη να έχουν ακριβή πληροφόρηση στο θέμα κόστους.

Κάθε επιχείρηση οφείλει να κοστολογεί σωστά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, διαφορετικά θα λαμβάνει λανθασμένες αποφάσεις με τραγικές συνέπειες για το μέλλον της. H σωστή κοστολόγηση είναι ακόμη πιο σημαντική σήμερα, αφού οι τιμές των πρώτων υλών και των μεταφορικών κοστών δεν είναι σταθερά.

Πολλές επιχειρήσεις εφαρμόζουν παραδοσιακές μεθόδους κοστολόγησης, οι οποίες δυστυχώς δεν είναι αποτελεσματικές. Αυτό γιατί κάποια έξοδα είναι δύσκολο να τιμολογηθούν, μ’ αποτέλεσμα να επηρεάζουν αρνητικά την κερδοφορία και ίσως το μέλλον μιας επιχείρησης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

Αρχές Σωστής Τιμολόγησης

  • Τιμή = Κόστος + Όφελος
  • Παράγοντες οι οποίοι συμπεριλαμβάνονται στο κόστος

Άσκηση: Υπολογίζοντας το κόστος ενός προϊόντος / μιας υπηρεσίας της επιχείρησής μου

Προβληματισμοί των Διευθυντικών Στελεχών όταν καθορίζουν τιμές

  • Υπερτιμολόγηση
  • Υπο-τιμολόγηση
  • Πετυχαίνοντας την σωστή τιμή, έχοντας υπόψη το Price Ceiling ή Price Floor

Μέθοδοι τιμολόγησης

  • Πριμοδοτημένη αξία
  • Υψηλή Αξία
  • Σούπερ Αξία
  • Καλή Αξία
  • Μεσαία Αξία
  • Υπερχρέωση
  • Οικονομική λύση
  • Μη συμφέρουσα λύση
  • Καταλήστευση

Αναφορά παραδειγμάτων & Συσχετισμός με την επιχείρηση κάθε συμμετέχοντα

Ανάλυση / Συζήτηση / Συμπεράσματα

Αναλύοντας τα στοιχεία του κόστους

  • Σταθερό κόστος: Τι περιλαμβάνει;
  • Έμμεσο και Άμεσο μεταβλητό κόστος
  • Τι είναι το ημιμεταβλητό κόστος;
  • Πως υπολογίζεται το περιθώριο συνεισφοράς;

Άσκηση: Οι κυριότεροι παράγοντες κόστους στη δική μας περίπτωση

Μέθοδοι κοστολόγησης

  • Πλήρης ή Απορροφητική
  • Οριακή
  • Πρότυπη
  • Κοστολόγηση με βάση τις δραστηριότητες (Activity based Costing)

Υπολογίζοντας το Νεκρό Σημείο (Break Even Point)

Χρήσιμα tips στην κοστολόγηση (για ακόμη μεγαλύτερη κερδοφορία)
Επικοινωνώντας οποιαδήποτε αύξηση τιμής στους πελάτες

  • Περνώντας το μήνυμα με αυτοπεποίθηση
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Μιχάλης Μαϊμάρης - Trainer, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Coach

Ο Μιχάλης Μαϊμάρης είναι Chartered Marketer από το Chartered Institute of Marketing (UK), Πιστοποιημένος Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Course Director και Trainer και Πιστοποιημένος Coach από το Association for Coaching.

Είναι κάτοχος 2 Διπλωμάτων στο Μάρκετινγκ, ΜΒΑ με εξειδίκευση στη Διαχείριση Πληροφοριών και κάτοχος PostGrad Επιπέδου 7 στo eLearning & Blended Learning από την 'Training Qualifications - UK'

Έχει 32 χρόνια εργασιακή εμπειρία:

  • 12 έτη ως Διευθυντικό Στέλεχος στα Τμήματα Μάρκετινγκ & Πωλήσεων κυπριακών και πολυεθνικών οργανισμών, όπου απέκτησε σημαντικές εμπειρίες μέσα από την ανάπτυξη αγορών στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Νότιο Αφρική.  
  • 20 έτη ως Εκπαιδευτής και Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην εταιρεία Knowledge Training & Consulting Ltd. Έχει συμβουλεύσει πέρα των 350 επιχειρήσεων από το 1995, απ’ όλους τους τομείς δραστηριοτήτων της αγοράς. Επιπρόσθετα η εκπαιδευτική του εμπειρία ξεπερνά τις 13.500 ώρες. Άρθρα του με αντικείμενο τον κόσμο των επιχειρήσεων δημοσιεύονται στο LinkedIn, το περιοδικό του ΚυΣυΔΑΔ και άλλα  ΜΜΕ.


Έχει συμμετάσχει ως Σύμβουλος, Coach, Mentor και Trainer σε διάφορα Ευρωπαϊκά Προγράμματα όπως την:

  • Ανάπτυξη της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας,
  • Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
  • Δημιουργία Επιχειρήσεων από άτομα με εμπειρία που ήθελαν να γίνουν επιχειρηματίες,
  • Παροχή βοήθειας σε προβληματικές επιχειρήσεις, ανασχεδιάζοντας την Στρατηγική, τις λειτουργίες τους ή την τιμολογιακή τους πολιτική. 


Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια συμμετείχε σε περισσότερα από 110 σεμινάρια / συνέδρια παγκοσμίου φήμης ακαδημαϊκών, συγγραφέων και συμβούλων επιχειρήσεων στα θέματα “Ηγεσία”, “Στρατηγική”, “Μάρκετινγκ & Πωλήσεις”, “Customer Relationship Management”, ‘’Κτίσιμο ομάδων υψηλής παραγωγικότητας’’, ‘’Κοινωνικά Δίκτυα και Επιχειρήσεις’’, “Αντιμετωπίζοντας την οικονομική κρίση”, “Πως θα είναι η επιχείρηση του μέλλοντος”.  Τα τελευταία 6 χρόνια έχει ταξιδέψει συχνά στο Ισραήλ για να μελετήσει την κουλτούρα και να δει από κοντά τι έκανε την χώρα αυτή να ονομαστεί “The Startup Nation”.  Έχει κτίσει ένα ευρύ δίκτυο γνωριμιών με Ισραηλινούς Startuppers, αποκτώντας σημαντικές εμπειρίες από την συναναστροφή και συνεργασία μαζί τους.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 200.00
  • € 119.00
  • € 0.00
  • € 81.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 200.00
  • € 0.00
  • € 38.00
  • € 200.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 27 Φεβ 2024

Ώρα

08:45 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μιχάλης Μαϊμάρης

Τοποθεσία:

Πανεπιστήμιο Κύπρου (Λευκωσία)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Καθορίζοντας σωστές τιμές σε αβέβαιες περιόδους

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Αποτελεσματική Διαχείριση Χρόνου για Διευθυντικά Στελέχη...

Η πίεση που ασκείται σήμερα με στόχο την επιβίωση καθιστά τη διαχείριση χρόνου ικανότητα βαρύτατης σημασίας. Υπάρχει ανάγκη ώστε κάθε στέλεχος να εργάζεται αποδ...

23/05/2024 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Πανεπιστήμιο Κύπρου (Λευκωσία)