Στρατηγικές δημιουργίας Περιεχομένου Μάρκετινγκ στον ψηφιακό κόσμο

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία

14 Δεκ 2023 08:45 14 Δεκ 2023 17:00
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
Στρατηγικές δημιουργίας Περιεχομένου Μάρκετινγκ στον ψηφιακό κόσμο

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το περιεχόμενο έχει ονομασθεί ως ο “Βασιλιάς” όλων των ενεργειών Μάρκετινγκ. Βάση του περιεχομένου θα κριθεί κατά πόσο θα πεισθεί ένας επισκέπτης να μετατραπεί σε πελάτη της επιχείρησης μας. Τα Στελέχη Μάρκετινγκ πρέπει να χειρίζονται στρατηγικά το περιεχομένο για να έχουν απήχηση οι ενέργειες τους. Η χρήση του σωστού περιεχομένου σε συστηματική βάση μπορεί να δημιουργήσει τριπλάσια leads από άλλες ενέργειες Μάρκετινγκ, και μάλιστα με χαμηλότερο κόστος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

Στρατηγικές δημιουργίας περιεχομένου
Σε τι διαφέρει η δημιουργία Περιεχομένου Μάρκετινγκ (Content Marketing vs Content);

  • Σύγκριση μεταξύ διαφημιστικής καμπάνιας και Περιεχομένου Μάρκετινγκ
  • Τι δεν αποτελεί Περιεχόμενο;

Ανάλυση Στρατηγικών Περιεχομένου Ψηφιακού Μάρκετινγκ

  • Τι είναι το Funnel Marketing
  • To marketing funnel είναι το κλειδί στην κατανόηση του online marketing. Την ίδια ώρα το 90% των Μάρκετερς το αγνοούν.


Μοντέλο για δημιουργία Buyer Personas (Προφίλ των Πελατών μας)

  • Τι είναι;
  • Πως δημιουργούνται;
  • Γιατί πρέπει να δημιουργούμε περιεχόμενο ανάλογα με το πως ψάχνουν οι Buyer Personas;

Ατομική Άσκηση: Δημιουργία Buyer Persona για ένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας μας.
Η σημασία του tone of voice ανάλογα με την κατηγορία του πελάτη Παρουσίαση διάφορων tone of voice

Δημιουργία Περιεχομένου με βάση το Ταξίδι του Πελάτη

  • Τι είναι το Ταξίδι του Πελάτη;
  • Από το πρόβλημα του πελάτη, μέχρι την λύση
  • Εκπαιδεύοντας τον Πελάτη με τη χρήση περιεχομένου

Άσκηση σε ομάδες: Δημιουργία podcast με βάση σενάριο που θα δοθεί. Το podcast θα ηχογραφηθεί και θα παίξει ώστε να δοθεί ανατροφοδότηση


Είδη Περιεχομένου Μάρκετινγκ

  • Παρουσίαση τα διαφορα είδη περιεχομένου • Που πλεονεκτεί το καθένα;
  • Παρουσίαση παραδειγμάτων

Άσκηση: Ο κάθε συμμετέχοντας θα ετοιμάσει 3 παραδείγματα περιεχομένου σχετικό με την εταιρεία του, επιλέγοντας 3 από τα είδη που θα παρουσιαστούν.
Η δημιουργία μηνιαίου Ημερολογίου για Περιεχομένου Μάρκετινγκ
Παρουσίαση Πίνακα με παράδειγμα, το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν και οι συμμετέχοντες για την δική τους επιχείρηση

Συμπεράσματα, Αξιολόγηση Σεμιναρίου & εκπαιδευτή


Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Μιχάλης Μαϊμάρης - Trainer, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Coach

Ο Μιχάλης Μαϊμάρης είναι Chartered Marketer από το Chartered Institute of Marketing (UK), Πιστοποιημένος Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Course Director και Trainer και Πιστοποιημένος Coach από το Association for Coaching.

Είναι κάτοχος 2 Διπλωμάτων στο Μάρκετινγκ, ΜΒΑ με εξειδίκευση στη Διαχείριση Πληροφοριών και κάτοχος PostGrad Επιπέδου 7 στo eLearning & Blended Learning από την 'Training Qualifications - UK'

Έχει 32 χρόνια εργασιακή εμπειρία:

  • 12 έτη ως Διευθυντικό Στέλεχος στα Τμήματα Μάρκετινγκ & Πωλήσεων κυπριακών και πολυεθνικών οργανισμών, όπου απέκτησε σημαντικές εμπειρίες μέσα από την ανάπτυξη αγορών στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Νότιο Αφρική.  
  • 20 έτη ως Εκπαιδευτής και Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην εταιρεία Knowledge Training & Consulting Ltd. Έχει συμβουλεύσει πέρα των 350 επιχειρήσεων από το 1995, απ’ όλους τους τομείς δραστηριοτήτων της αγοράς. Επιπρόσθετα η εκπαιδευτική του εμπειρία ξεπερνά τις 13.500 ώρες. Άρθρα του με αντικείμενο τον κόσμο των επιχειρήσεων δημοσιεύονται στο LinkedIn, το περιοδικό του ΚυΣυΔΑΔ και άλλα  ΜΜΕ.


Έχει συμμετάσχει ως Σύμβουλος, Coach, Mentor και Trainer σε διάφορα Ευρωπαϊκά Προγράμματα όπως την:

  • Ανάπτυξη της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας,
  • Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
  • Δημιουργία Επιχειρήσεων από άτομα με εμπειρία που ήθελαν να γίνουν επιχειρηματίες,
  • Παροχή βοήθειας σε προβληματικές επιχειρήσεις, ανασχεδιάζοντας την Στρατηγική, τις λειτουργίες τους ή την τιμολογιακή τους πολιτική. 


Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια συμμετείχε σε περισσότερα από 110 σεμινάρια / συνέδρια παγκοσμίου φήμης ακαδημαϊκών, συγγραφέων και συμβούλων επιχειρήσεων στα θέματα “Ηγεσία”, “Στρατηγική”, “Μάρκετινγκ & Πωλήσεις”, “Customer Relationship Management”, ‘’Κτίσιμο ομάδων υψηλής παραγωγικότητας’’, ‘’Κοινωνικά Δίκτυα και Επιχειρήσεις’’, “Αντιμετωπίζοντας την οικονομική κρίση”, “Πως θα είναι η επιχείρηση του μέλλοντος”.  Τα τελευταία 6 χρόνια έχει ταξιδέψει συχνά στο Ισραήλ για να μελετήσει την κουλτούρα και να δει από κοντά τι έκανε την χώρα αυτή να ονομαστεί “The Startup Nation”.  Έχει κτίσει ένα ευρύ δίκτυο γνωριμιών με Ισραηλινούς Startuppers, αποκτώντας σημαντικές εμπειρίες από την συναναστροφή και συνεργασία μαζί τους.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 200.00
  • € 119.00
  • € 0.00
  • € 81.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 200.00
  • € 0.00
  • € 38.00
  • € 200.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 14 Δεκ 2023

Ώρα

08:45 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μιχάλης Μαϊμάρης

Τοποθεσία:

Λεμεσός

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Στρατηγικές δημιουργίας Περιεχομένου Μάρκετινγκ στον ψηφιακό κόσμο