Από το Like στο Buy: Το τέλος της αθωότητας του 'Like'

- Digital Marketing/ Sales/ Service - Πληροφορική - Χρήστες

07 Ιουν 2023 08:30 14 Ιουν 2023 16:30
Ελληνικά
14 ώρες ( 2 μέρες )
Από το Like στο Buy: Το τέλος της αθωότητας του 'Like'

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Στη σύγχρονη εποχή, ο καθένας μπορεί να γίνει εν δυνάμει διαμορφωτής γνώμης, ειδικός και εμπειρογνώμονας και να δικαιούται ένα νέο ρόλο, μέσα σε μια διαδικτυακή κοινότητα. Μαζί και το «LIKE» που έγινε η νέα παγκόσμια μονάδα μέτρησης και τόσο εύκολα χαρίζεται δεν είναι τόσο ΑΘΩΟ όσο ΦΑΙΝΕΤΑΙ. Απαραίτητη προϋπόθεση για το LIKE η ανάρτηση «του POST» που «μονοπωλεί» αυτή τη λίθινη εποχή της social & digital Επικοινωνίας.

Το πρόγραμμα αυτό έχει ως σκοπό να «μεταφέρει» τους συμμετέχοντες στον ψηφιακό κόσμο του σύγχρονου branding και να τους «μυήσει» στα εργαλεία και τις τεχνικές που θα μετατρέψουν το «αθώο – Like» σε δυναμικό «Buy» για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς τους, πέρα από τις παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης και τα

μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το μέλλον, λοιπόν δεν είναι πια όπως ήταν. Οι επιχειρήσεις που θα επιβιώσουν στο μέλλον είναι αυτές που η ταχύτητα προσαρμογής τους, στον ολοένα αυξανόμενο ρυθμό μεταβολής των αλλαγών, αποτελεί το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

  1. Αναφέρουν τις βασικές αρχές Branding στα Social & Digital Media
  2. Περιγράφουν τον ρόλο των Social Micro-tribes στο Social Media Branding.
  3. Διαχωρίζουν τις αναρτήσεις (posts) ανάλογα με τα Social Media
  4. Εντοπίζουν και Αξιολογούν την απήχηση των διαδικτυακών αναρτήσεων σε σχέση με τις πωλήσεις τους
  5. Κινητοποιούν τους αγοραστές να μοιραστούν την εμπειρία τους .
  6. Επεξηγούν με σαφήνεια, συντομία και περιεκτικότητα την χρησιμότητα των προϊόντων ή/και υπηρεσιών που διαθέτουν
  7. Προωθούν το Brand Journalism μέσω του Transmedia StoryTelling
  8. Διαμορφώνουν, συνεργάζονται και συσπειρώνουν ιστορίες γύρω από τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες τους
  9. Αποδέχονται σχόλια προς βελτίωση των διαδικτυακών τους αναρτήσεων - posts
  10. Αμφισβητούν τον αριθμό των like στις αναρτήσεις σε σχέση με τους “πραγματικούς” ακολούθους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

To πρόγραμμα αφορά Διευθυντικά Στελέχη και Υπεύθυνους Λειτουργούς Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Branding, Στελέχη και Λειτουργούς Διαδικτυακού Μάρκετινγκ & Branding και Στελέχη Διαχείρισης Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εκπαιδευτής: Δρ. Κωνσταντίνος Δέδες:

Ο Δρ. Κωνσταντίνος Δέδες είναι απόφοιτος της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, της National Academy of Business Administration της Νέας Υόρκης, με ειδίκευση στα Διεθνή Επιχειρησιακά Χρηματοοικονομικά, και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών από το ίδιο ίδρυμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) με ειδίκευση την Επιχειρησιακή Στρατηγική και Λήψη Αποφάσεων. Από το πανεπιστήμιο Αιγαίου έλαβε τον διδακτορικό του τίτλο στην επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική ως Ειδικός Μεταπτυχιακός Υπότροφος και παράλληλα τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (M.Sc.) του προγράμματος Ναυτιλία, Μεταφορές και Διεθνές Εμπόριο.

Έχει εργαστεί ως Ανώτερος Λέκτορας και Ακαδημαϊκός Διευθυντής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Glyndwr και του κολλεγίου Blake Hall College του Λονδίνου. Επίσης έχει διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος σε μεγάλους οργανισμούς παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών όπως και στέλεχος στο Χρηματιστήριο της Θεσσαλονίκης. Από το 2021, έχει αναλάβει τα καθήκοντα Συντονιστή του Προγράμματος Διοίκησης επιχειρήσεων στο KES College, μαζί με διάφορα διδακτικά αντικείμενα.

Είναι πιστοποιημένος επιθεωρητής συστημάτων ποιότητας (ISO 9000), περιβάλλοντος (ISO 14000) και ασφάλειας πληροφοριών (ISO 27000), καθώς επίσης και ειδικευμένος στη Διαχείριση Κρίσεων. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συνεδρίων με δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις, ενώ έχει βραβευτεί από το World Ports Association για την ερευνητική του εργασία, σχετικά με την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στα κύρια λιμάνια της Ελλάδας, και από την Oxford Innovation και το Small Business Assοciation της Αγγλίας για την καινοτόμο πρότασή του στη στρατηγική ανάπτυξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 398.00
  • € 238.00
  • € 0.00
  • € 160.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 398.00
  • € 0.00
  • € 75.62
  • € 398.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 07 Ιουν 2023

Ώρα

08:30 - 16:30

Τοποθεσία:

KES College (Λευκωσία)

Τετάρτη - 14 Ιουν 2023

Ώρα

08:30 - 16:30

Τοποθεσία:

KES College (Λευκωσία)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Από το Like στο Buy: Το τέλος της αθωότητας του 'Like'