Κρίσιμοι Δείκτες Μέτρησης της Απόδοσης (KPIs) στον τομέα των Υπηρεσιών Υγείας

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Πρώτες Βοήθειες/ Υπηρεσίες Υγείας

13 Απρ 2022 09:00 13 Απρ 2022 17:30
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
Κρίσιμοι Δείκτες Μέτρησης της Απόδοσης (KPIs) στον τομέα των Υπηρεσιών Υγείας

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Στις μέρες μας, όπου ο τομέας της υγείας βάλλεται καθημερινά και διέρχεται μία πρωτόγνωρη κρίση ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19, τάσσεται ως αδήριτη ανάγκη η ορθή στελέχωση και ομαλή λειτουργία των μονάδων υπηρεσιών υγείας. Είναι αναμφιβόλως σημαντικό και απαραίτητο να λειτουργούν οι μονάδες με τρόπο συστηματικό και αποτελεσματικό, με κυριότερο στόχο την ποιοτική προσφορά συνθηκών υγείας στην ευρύτερη κοινωνία. Ως εκ τούτου, η κατάρτιση των διευθυντικών και προϊστάμενων στελεχών των μονάδων υπηρεσιών υγείας ως προς τη σωστή παρακολούθηση και έλεγχο της πορείας υλοποίησης των στρατηγικών έργων της μονάδας τους, είναι αναγκαία προϋπόθεση για τη βελτίωση της αποδοτικότητας της ίδιας της μονάδας, αλλά και για την εν γένει πρόοδο του συστήματος υγείας της χώρας μας.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα αποκτήσουν πολύτιμα εφόδια σε επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων, σχετικά με την παρακολούθηση, έλεγχο και αξιολόγηση της αποδοτικότητας και των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων της μονάδας υπηρεσιών υγείας της οποίας προΐστανται. Μέσα από τον καθορισμό ενός συστήματος δεικτών μέτρησης, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν συστηματικά την πορεία υλοποίησης των στρατηγικών έργων της μονάδας τους, να αξιολογούν την αποτελεσματικότητα κάθε τμήματος, καθώς και τους στόχους που θέτει συνολικά η διεύθυνση.

Συγκεκριµένα, θα είναι σε θέση:

  • Να γνωρίζουν και να περιγράφουν τους κρίσιμους δείκτες μέτρησης της απόδοσης της επιχείρησής τους,
  • Να κατονομάζουν τα συστατικά μέρη της ισοσταθμισμένης κάρτας αποτελεσμάτων,
  • Να συσχετίζουν την ισοσταθμισμένη κάρτα αποτελεσμάτων με τη στρατηγική της επιχείρησης, -Να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν την κατάλληλη ισοσταθμισμένη κάρτα εταιρικών αποτελεσμάτων,
  • Να οργανώνουν σύστημα μέτρησης, παρακολούθησης και ανάλυσης των τάσεων των επιχειρησιακών αποτελεσμάτων,
  • Να παρουσιάζουν δραστηριότητες προόδου της επιχείρησης,
  • Να οργανώνουν τη δημιουργία ομάδων και έργων βελτίωσης,
  • Να αντιπαραβάλλουν τα αποτελέσματα για να προσδιορίζουν και να επιλέγουν μέτρα για τη συνεχή βελτίωση της απόδοσης των τμημάτων, αλλά και της συνολικής απόδοσης της επιχείρησης,
  • Να αντικρούουν απόψεις με στόχο την ανάλυση των προσεγγίσεων και την εξαγωγή συμπερασμάτων,
  • Να παρακινούν τους εργαζομένους στη βάση επίτευξης των στόχων απόδοσης. Επιπρόσθετα, μέσω του περιεχομένου του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα αποκτήσουν τη δυνατότητα διάγνωσης και διαχείρισης προβλημάτων και προκλήσεων, προβαίνοντας έγκαιρα στη λήψη κατάλληλων μέτρων, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας και της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητάς τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε διευθυντικά στελέχη, προϊστάμενους τμημάτων, υπεύθυνους και λειτουργούς συστημάτων διαχείρισης ποιότητας σε υπηρεσίες υγείας, ως επίσης και σε σύμβουλους επιχειρήσεων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εκπαιδευτής

Πόλυς Βότσης

Επιστηµονικός Συνεργάτης και Διδάσκων Καθηγητής στο µεταπτυχιακό πρόγραµµα ΜΒΑ του Πανεπιστηµίου Frederick. Κατέχει τίτλους σπουδών BSc, MSc, PhD και έχει εργαστεί για περισσότερα από 30 χρόνια σε διευθυντικές θέσεις στον δηµόσιο και ιδιωτικό τοµέα στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Διετέλεσε Πρόεδρος / Μέλος Διοικητικών Συµβουλίων δηµόσιων οργανισµών, ιδιωτικών νοσοκοµείων, διευθυντής ανθρώπινου δυναµικού και επιχειρησιακός διευθυντής σε µεγάλους οργανισµούς στον ευρύτερο τοµέα των υπηρεσιών και ειδικότερα στον τοµέα των υπηρεσιών υγείας.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 220.00
  • € 119.00
  • € 41.80
  • € 101.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 220.00
  • € 0.00
  • € 41.80
  • € 220.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 13 Απρ 2022

Ώρα

09:00 - 17:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Κρίσιμοι Δείκτες Μέτρησης της Απόδοσης (KPIs) στον τομέα των Υπηρεσιών Υγείας