LIVE ONLINE WEBINAR - Εμπειρία Πελάτη

- Digital Marketing/ Sales/ Service

26 Νοε 2021 08:30 26 Νοε 2021 16:15
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
LIVE ONLINE WEBINAR - Εμπειρία Πελάτη

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι ένας από τους πρωταρχικούς στρατηγικούς στόχους πολλών εταιρειών. Το αίσθημα του ευχαριστημένου πελάτη και της ολικής  θετικής εμπειρίας που λαμβάνει, συνδέεται άρρηκτα με την πιστότητα που αυτός επιδεικνύει. Έρευνες δείχνουν η πιστότητα ενός πελάτη οφείλεται στο 46% στην θετική εμπειρία που αποκομίζει, το 33% στο ίδιο το προϊόν ενώ μόλις 21% στην τιμή του προϊόντος.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του προγράμματος , είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να προσφέρουν μια θετική εμπειρία κατά την επίσκεψη του πελάτη ή αλληλεπίδρασή του με άτομα ή παροχές του οργανισμού όπως επίσης τεχνικές που θα τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες του πελάτη. Επίσης το πρόγραμμα σκοπεύει να βοηθήσει τους καταρτιζόμενους να προβαίνουν σε διορθωτικές κινήσεις ώστε να μετατρέπουν μια «κακή» εμπειρία πελάτη σε «θετική» και να αποτελούν πάντα την πρώτη επιλογή για τους πελάτες τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες τμημάτων:

  • Εξυπηρέτησης πελατών
  • Τηλεξυπηρέτησης πελατών
  • Πωλήσεων
  • Τηλεπωλήσεων
  • Μάρκετινγκ
  • Customer Relationship Management
  • Διατήρησης πελατών
  • Προσφορών
  • ή άλλων τμημάτων που έχουν απευθείας επικοινωνία  με πελάτες και εξυπηρετούν πελάτες
  • Στελέχη πρώτης γραμμής που έχουν την απευθείας επαφή με τον πελάτη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Θεματολογία

  1. Εισαγωγή στο εργαστήριο
  2. Η θετική εμπειρία πελάτη
  3. Παράγοντες που διαμορφώνουν την θετική εμπειρία
  4. Η προσδοκία του πελάτη και η δημιουργία αντίληψης
  5. Δημιουργώντας Πιστούς Πελάτες – Στρατηγικός Σχεδιασμός
  6. Μέτρηση θετικής εμπειρίας Πελάτη
  7. Κλείσιμο και Αξιολόγηση Σεμιναρίου
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Χριστιάνα Κναή - General Manager at MMC Ltd

Η κυρία Κναή-Κολοκοτρώνη είναι η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Mediterranean Management Centre Ltd το οποίο δραστηριοποιείται στην εκπαίδευση επαγγελματικών στελεχών καθώς επίσης και υλοποίηση Ευρωπαϊκών έργων. 

Είναι εγκεκριμένη εισηγήτρια/εκπαιδεύτρια από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου. Τα τελευταία είκοσι χρόνια μοιράζεται τις γνώσεις και την εμπειρία της με Ανώτατα Διευθυντικά Στελέχη, Διευθυντές και λειτουργούς σε θέματα Marketing, Διεύθυνσης, Ηγεσίας, Επιχειρηματικότητας, Επιχειρηματικής γραφής, Διοίκησης γραφείου, Επικοινωνίας, Διαχείρισης χρόνου, Διοίκησης έργων και άλλα. Έχει μεταφέρει γνώσεις και εμπειρίες σε στελέχη μεγάλων οργανισμών και εταιριών της Κύπρου όπως η CYTA, η ΑΗΚ, ο Κυπριακός Οργανισμός Αγροτικών Πληρωμών, ο ΚΟΤ, η Ελληνική Τράπεζα και πολλούς άλλους. 

Η κα Κναή έχει μεγάλη εμπειρία σε Ευρωπαϊκές πολιτικές που αφορούν την Δια Βίου μάθηση όπως Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF), βασικές δεξιότητες (ERF), μονάδες ECVET και άλλα. Έχει ασχοληθεί με σχεδιασμό επαγγελματικών προσόντων και συστημάτων ποιότητας στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Μεταξύ άλλων, είναι συγγραφέας και συντονίστρια του έργου “Towards a holistic transformation of organization into learning workplace”, το οποίο εγκρίθηκε και χορηγήθηκε απο την Ευρωπαϊκή επιτροπή. 

Επιπλέον, έχει λάβει μέρος στο πρόγραμμα Νεανικής και Γυναικείας Επιχειρηματικότητας (Εκπαίδευση) του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού σαν διευθύντρια έργου και εκπαιδεύτρια. Υπήρξε Υπεύθυνη Έργου σε πέραν των 5 Ευρωπαϊκών Έργων στον τομέα της Δια Βίου μάθησης και μέλος της ομάδας έργου σε πέραν των 30 Ευρωπαϊκών Έργων. Επιπλέον υπήρξε Υπεύθυνη Έργου σε πέραν των 50 συμβάσεων για συγχρηματοδοτούμενα έργα. Η κυρία Κναή είναι ομιλήτρια σε πολλά συνέδρια τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό. Έχει μιλήσει για Ευρωπαϊκές Πολιτικές στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων και έχει παρουσιάσει αποτελέσματα ερευνητικών έργων σε συνέδρια στην Ελλάδα, Βρυξέλλες, Ισπανία, Αγγλία κ.α. 

Η κυρία Κναή είναι κάτοχος BSc in Computer Science and Accounting από το Πανεπιστήμιο του Manchester και MSC in Marketing από το UMIST. Είναι η γραμματέας του Κυπριακού Συνδέσμου Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και μέλος του Κυπριακού Συνδέσμου Ανθρώπινου Δυναμικού.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 195.00
  • € 84.00
  • € 37.05
  • € 111.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 195.00
  • € 0.00
  • € 37.05
  • € 195.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Παρασκευή - 26 Νοε 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Χριστιάνα Κναή

Τοποθεσία:

M.M.C Management Center (Λευκωσία)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : LIVE ONLINE WEBINAR - Εμπειρία Πελάτη

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Εμπειρία Πελάτη...

Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι ένας από τους πρωταρχικούς στρατηγικούς στόχους πολλών εταιρειών. Το αίσθημα του ευχαριστημένου πελάτη ...

25/06/2024 08:30

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online