Εργαστήρι Βελτίωσης Διεργασιών για Αύξηση Παραγωγικότητας και Βελτίωση εξυπηρέτησης

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Ποιότητα και Σχετικά Πρότυπα

22 Ιουν 2021 08:30 20 Ιουλ 2021 23:24
Ελληνικά
35 ώρες ( 5 μέρες )
Εργαστήρι Βελτίωσης Διεργασιών για Αύξηση Παραγωγικότητας  και Βελτίωση εξυπηρέτησης

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οι οργανισμοί για να επιβιώσουν και να γίνονται πιο ανταγωνιστικοί, επιβάλλεται να αναθεωρούν τον τρόπο λειτουργίας τους για να βελτιώνεται η παραγωγικότητα και η εξυπηρέτηση που προσφέρουν, μειώνοντας το λειτουργικό τους κόστος και τη σπατάλη. 

Με το εργαστήρι αυτό οι συμμετέχοντες θα εφοδιαστούν με εκείνες τις γνώσεις και δεξιότητες που χρειάζονται για να εφαρμόσουν στον οργανισμό τους ένα δομημένο και συστηματικό μηχανισμό για αξιολόγηση της αποδοτικότητας, αποτελεσματικότητας και ευελιξίας των διαδικασιών τους έτσι που να βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν, να αυξηθεί η παραγωγικότητα, να μειωθούν τα λειτουργικά τους κόστη και να καταστούν πιο ευέλικτοι και ανταγωνιστικοί.


ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις εξής γνώσεις,  δεξιότητες, και στάσεις όσον αφορά το θέμα του εργαστηρίου:

Οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • Επιλέξουν υποψήφιες διαδικασίες που χρειάζονται πρώτα βελτίωση 
  • Ορίσουν τα κριτήρια επιτυχίας της προσπάθειας βελτίωσης και το αντίστοιχο έργο 
  • Αναγνωρίσουν τη σημασία των μετρήσεων στην διερεύνηση της απόδοσης μιας διεργασίας
  • Αναγνωρίσουν τη σημασία και χρησιμότητα μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης όσον αφορά την εφαρμογή βελτιώσεων σε διεργασίες σε ένα οργανισμό
  • Συγκρίνουν υποψήφιες λύσεις/ βελτιώσεις και να επιλέξουν τη βέλτιστη 
  • Προσδιορίζουν τις παραμέτρους που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για την εφαρμογή μιας λύσης/ βελτίωσης
  • Αναγνωρίσουν ποιοι είναι οι σημαντικοί παράγοντες που χρειάζεται να λάβουν υπόψη στο δικό τους οργανισμό για την επιτυχή εφαρμογή των βελτιώσεων
  • Προσδιορίζουν ποια μέτρα θα πάρουν για να διαχειριστούν την αλλαγή 
  • Αναγνωρίσουν τη σημασία της εφαρμογής των βέλτιστων πρακτικών σε άλλα μέρη του οργανισμού τους
  • Αναγνωρίσουν τη σημαντικότητα των μηχανισμών διατήρησης των αλλαγών και της συνεχούς βελτίωσης και να τους ορίσουν
  • Αναγνωρίσουν τη σημαντικότητα και χρησιμότητα της  μεθοδολογίας LSS και να προσδιορίσουν τρόπους αντιμετώπισης πιθανών προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά την εφαρμογή της μεθοδολογίας

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Διευθυντές και Στελέχη Επιχειρήσεων

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Αναμενόμενες δεξιότητες και στάσεις που θα αποκτηθούν


Δεξιότητες

Οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • Αναλύσουν το επιχειρηματικό, νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο του οργανισμού τους 
  • Αναλύσουν μια διεργασία σε επιμέρους ενέργειες και ευθύνες 
  • Παράγουν αξιόπιστες μετρήσεις 
  • Εφαρμόζουν τεχνικές και εργαλεία για την ανάλυση προβλημάτων και για τη σύνθεση λύσεων σε αυτά, έτσι που να επέλθει βελτίωση
  • Συντάξουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εφαρμογής
  • Διαχειρίζονται τους παράγοντες που χρειάζονται για διατήρηση της αλλαγής/ βελτίωσης
  • Συντάξουν έκθεση αποτελεσμάτων της όλης προσπάθειας τους
  • Συντάξουν Πρόγραμμα Ελέγχου Αλλαγών/ Βελτιώσεων


Στάση

  • Θα υποκινηθούν ώστε να υιοθετήσουν και να υποστηρίξουν την εφαρμογή της μεθοδολογίας βελτίωσης των διεργασιών που παρουσιάστηκε
  • Θα εκτιμήσουν τη χρησιμότητα των τεχνικών και εργαλείων που περιλαμβάνει η μεθοδολογία αυτή
  • Θα συμμετέχουν σε ομάδες εργασίας για το σκοπό αυτό και να συνεργάζονται με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Μαρία Αχιλλεούδη - Operational Excellence Consultant and Trainer

Η Μαρία Αχιλλεούδη έχει “Master of Science” (Magna Cum Laude Honors) από το Columbia University School of Engineering and Applied Science και  “Bachelor of Science” (Magna Cum Laude Honors) από το Queens College of the City University of New York. Ως Σύμβουλος Διεύθυνσης Επιχειρήσεων, έχει κάνει μελέτες βελτίωσης του τρόπου λειτουργίας σε επιχειρήσεις για μείωση των λειτουργικών τους κόστων και καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των άλλων πόρων τους, μελέτη του τρόπου ενοποίησης των επιχειρήσεων με τη συγχώνευση τους κ.α. Έχει εφαρμόσει αποτελεσματικά, αποδοτικά και λιτά Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας  ISO9001 και ISO13485. 

Ως εκπαιδευτής, έχει προσφέρει σειρά από ανοιχτά και ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα με θέματα σχετικά με την εξειδίκευση της. Το πελατολόγιο της περιλαμβάνει οργανισμούς ποικίλων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, με εξειδίκευση στον τομέα των υπηρεσιών (με η χωρίς προσφορά προϊόντων). ‘Eχει προσφέρει πολλά προγράμματα ανοιχτά όσο και ενδοεπιχειρησιακά, στα θέματα Lean Six Sigma, Βελτίωση Λειτουργίας Επιχείρησης, και Διαχείριση Ποιότητας. Εργάστηκε στην Αμερική, στην ΙΒΜ ως Yπεύθυνη Mηχανικός Ποιότητας, όπου οι εμπειρίες της  της έχουν διδάξει την ποιότητα όχι απλά ως θεωρεία αλλά και ως πράξη. Ως εσωτερικός σύμβουλος για δώδεκα χρόνια στον Όμιλο Λαϊκής, μέσα από τα έργα που εφάρμοσε προέκυψαν σημαντικές εξοικονομήσεις στα λειτουργικά κόστα και βελτιώσεις στην εξυπηρέτηση των πελατών. Εργάστηκε επίσης ως Διευθύντρια Λειτουργικής και Ποιοτικής Αναβάθμισης στην Τράπεζα Universal αποτελώντας μέλος της Ανώτερης Διεύθυνσης. Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας της, παρακολούθησε στις Ηνωμένες Πολιτείες και Μεγάλη Βρετανία σειρά από εξειδικευμένα σεμινάρια στους τομείς της εξειδίκευσης της. 

Έχει επιλεγεί από το British Standards Institute (BSI), και American Systems Registrar (ASR) ως επικεφαλής αξιολογητής συστημάτων διαχείρισης ποιότητας ISO9001 και έχει αξιολογήσει συστήματα τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό σε διάφορα είδη οργανισμών. Είναι επίσης επιλεγμένος συνεργάτης αριθμού Αμερικάνικων οργανισμών ως εκπαιδευτής για το θέμα Lean Six Sigma, το οποίο προσφέρει στη Νέα Υόρκη. Η ποικιλία των εμπειριών της σε τεχνικά θέματα της εξειδίκευσης της και σε διεύθυνση έργων αλλά και η εμπειρία της ως διευθύντρια ομάδας, της προσφέρουν τη δυνατότητα να είναι αποτελεσματική στην επιτυχή διεκπεραίωση των έργων που αναλαμβάνει, μεγιστοποιώντας έτσι και το όφελος προς τους πελάτες της. Κατέχει διάφορες διαπιστεύσεις στον τομέα της εξειδίκευσης της.

Ανέλαβε το σχεδιασμό, μοντελοποίηση και εφαρμογή διαδικασιών της Αγοράς Ηλεκτρισμού Κύπρου και τον εντοπισμό των απαιτήσεων του λογισμικού.            Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της στην ηλεκτρονική διεύθυνση  maria.achilleoudes@cytanet.com.cy

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1050.00
  • € 595.00
  • € 199.50
  • € 455.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1050.00
  • € 0.00
  • € 199.50
  • € 1050.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 22 Ιουν 2021

Ώρα

08:30 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μαρία Αχιλλεούδη

Τρίτη - 29 Ιουν 2021

Τρίτη - 06 Ιουλ 2021

Τρίτη - 13 Ιουλ 2021

Τρίτη - 20 Ιουλ 2021

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Εργαστήρι Βελτίωσης Διεργασιών για Αύξηση Παραγωγικότητας και Βελτίωση εξυπηρέτησης

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Πιστοποίηση Lean Six Sigma-Yellow Belt...

H Lean six sigma είναι ευρέως διαδεδομένη μεθοδολογία βελτίωσης λειτουργίας οργανισμών. Έχει υιοθετηθεί από οργανισμούς όλων των επιχειρησιακών κλάδων (μεταποίη...

11/06/2024 12:30

40 ώρες (10 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online