Αποτελεσματική Οργάνωση και Διαχείριση Γραφείου

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία

21 Σεπ 2020 08:30 21 Σεπ 2020 16:15
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
Αποτελεσματική Οργάνωση και Διαχείριση Γραφείου

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το σεμινάριο αυτό ανταποκρίνεται στην ανάγκη για συνεχή βελτίωση της παραγωγικότητας και της ποιότητας της εργασίας του προσωπικού που στηρίζει προϊσταμένους τμημάτων ή υπηρεσιών ούτως ώστε να είναι σε θέση να υποστηρίξουν αποτελεσματικά την διεύθυνση και να συμβάλουν ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων και την υλοποίηση της στρατηγικής του οργανισμού. Το σεμινάριο δίνει έμφαση στην κατανόηση των διαφόρων διαστάσεων της παραγωγικότητας, στη χρήση εργαλείων για αύξηση της παραγωγικότητας καθώς επίσης οργάνωσης και διαχείρισης γραφείου και ψηφιακού γραφείου. Το σεμινάριο επίσης εστιάζει σε βασικά θέματα ποιότητας που αφορούν το γραφειακό προσωπικό όπως τεχνικές ποιοτικής εξυπηρέτησης και αποτελεσματικού γραπτού λόγου με έμφαση στην σύνταξη επιστολών και στην πρακτικογραφία. 

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με το τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Όσον αφορά την παραγωγικότητα
  • Να απαριθμούν και να αναλύουν τις διαστάσεις της παραγωγικότητας
  • Να χρησιμοποιούν εργαλεία και τεχνικές για να βελτιώσουν την παραγωγικότητα τους
  • Να οργανώσουν σωστά το γραφείο τους καθώς επίσης και το ψηφιακό τους γραφείο με τρόπο που θα υποστηρίξει την αύξηση της παραγωγικότητας τους
  • Όσον αφορά την ποιότητα
  • Να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικές τεχνικές εξυπηρέτησης
  • Να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν μέσω της ποιοτικής ενδοεταιρικής εξυπηρέτησης και της εξυπηρέτησης εξωτερικών συνεργατών και πελατών καθώς επίσης και μέσω της βελτίωσης του γραπτού τους λόγου


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το εργαστηριακό αυτό σεμινάριο απευθύνεται σε διοικητικό προσωπικό το οποίο υποστηρίζει διευθυντές, βοηθούς διευθυντές, τμηματάρχες, υποτμηματάρχες, Στα στελέχη αυτά περιλαμβάνονται προσωπικές βοηθοί, γραφείς, ιδιαιτέρες γραμματείς, διοικητικοί λειτουργοί, τηλεφωνητές κλπ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Topics

  • Ποιότητα και άριστη εξυπηρέτηση πάνω από όλα
  • Τεχνικές και εργαλεία παραγωγικότητας
  • Οργάνωση γραφείου και ψηφιακό γραφείο
  • Γραπτός λόγος
  • Σχέδιο δράσης

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Χριστιάνα Κναή - General Manager at MMC Ltd

Η κυρία Κναή-Κολοκοτρώνη είναι η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Mediterranean Management Centre Ltd το οποίο δραστηριοποιείται στην εκπαίδευση επαγγελματικών στελεχών καθώς επίσης και υλοποίηση Ευρωπαϊκών έργων. 

Είναι εγκεκριμένη εισηγήτρια/εκπαιδεύτρια από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου. Τα τελευταία είκοσι χρόνια μοιράζεται τις γνώσεις και την εμπειρία της με Ανώτατα Διευθυντικά Στελέχη, Διευθυντές και λειτουργούς σε θέματα Marketing, Διεύθυνσης, Ηγεσίας, Επιχειρηματικότητας, Επιχειρηματικής γραφής, Διοίκησης γραφείου, Επικοινωνίας, Διαχείρισης χρόνου, Διοίκησης έργων και άλλα. Έχει μεταφέρει γνώσεις και εμπειρίες σε στελέχη μεγάλων οργανισμών και εταιριών της Κύπρου όπως η CYTA, η ΑΗΚ, ο Κυπριακός Οργανισμός Αγροτικών Πληρωμών, ο ΚΟΤ, η Ελληνική Τράπεζα και πολλούς άλλους. 

Η κα Κναή έχει μεγάλη εμπειρία σε Ευρωπαϊκές πολιτικές που αφορούν την Δια Βίου μάθηση όπως Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF), βασικές δεξιότητες (ERF), μονάδες ECVET και άλλα. Έχει ασχοληθεί με σχεδιασμό επαγγελματικών προσόντων και συστημάτων ποιότητας στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Μεταξύ άλλων, είναι συγγραφέας και συντονίστρια του έργου “Towards a holistic transformation of organization into learning workplace”, το οποίο εγκρίθηκε και χορηγήθηκε απο την Ευρωπαϊκή επιτροπή. 

Επιπλέον, έχει λάβει μέρος στο πρόγραμμα Νεανικής και Γυναικείας Επιχειρηματικότητας (Εκπαίδευση) του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού σαν διευθύντρια έργου και εκπαιδεύτρια. Υπήρξε Υπεύθυνη Έργου σε πέραν των 5 Ευρωπαϊκών Έργων στον τομέα της Δια Βίου μάθησης και μέλος της ομάδας έργου σε πέραν των 30 Ευρωπαϊκών Έργων. Επιπλέον υπήρξε Υπεύθυνη Έργου σε πέραν των 50 συμβάσεων για συγχρηματοδοτούμενα έργα. Η κυρία Κναή είναι ομιλήτρια σε πολλά συνέδρια τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό. Έχει μιλήσει για Ευρωπαϊκές Πολιτικές στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων και έχει παρουσιάσει αποτελέσματα ερευνητικών έργων σε συνέδρια στην Ελλάδα, Βρυξέλλες, Ισπανία, Αγγλία κ.α. 

Η κυρία Κναή είναι κάτοχος BSc in Computer Science and Accounting από το Πανεπιστήμιο του Manchester και MSC in Marketing από το UMIST. Είναι η γραμματέας του Κυπριακού Συνδέσμου Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και μέλος του Κυπριακού Συνδέσμου Ανθρώπινου Δυναμικού.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 190.00
  • € 84.00
  • € 36.10
  • € 106.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 190.00
  • € 0.00
  • € 36.10
  • € 190.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

Άνεργοι μπορούν να παρακολουθήσουν Δωρεάν το σεμινάριο εφόσον προσκομίσουν το παραπεμπτικό του Γραφείου Εργασίας και υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στο σεμινάριο.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Δευτέρα - 21 Σεπ 2020

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Χριστιάνα Κναή

Τοποθεσία:

M.M.C Management Center (Λευκωσία)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Αποτελεσματική Οργάνωση και Διαχείριση Γραφείου

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Αποτελεσματικές Τεχνικές Πωλήσεων...

Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου ο καταναλωτής ξέρει ακριβώς τι θέλει και έχει επιλογές ανάμεσα σε πολλά και διαφορετικά brands, η ανάγκη εκπαίδευσης...

11/06/2024 08:30

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Βελτίωση Παραγωγικότητας και Επίτευξη Στόχων για Γραφειακό Προσωπικό...

Στους γρήγορους και έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας το γραφειακό προσωπικό καλείται να αντιμετωπίσει μια πληθώρα από καθημερινές προσκλήσεις και εργασίες (...

27/06/2024 08:30

6 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online