Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Τεχνητή Νοημοσύνη

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Digital Marketing/ Sales/ Service - Πληροφορική - Χρήστες - Πληροφορική - Επαγγελματίες IT

18 Μαΐου 2026 08:30 19 Μαΐου 2026 14:30 OnLine Virtual Classroom
Ελληνικά
10 ώρες ( 2 μέρες )
anad greek logo
Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Τεχνητή Νοημοσύνη

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το σεμινάριο «Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Τεχνητή Νοημοσύνη» εστιάζει στη σύγχρονη προσέγγιση του ψηφιακού μάρκετινγκ, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τη συμπεριφορά του σύγχρονου καταναλωτή. Παρουσιάζει τη δομή μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής στρατηγικής και αναλύει βασικά κανάλια όπως τα κοινωνικά δίκτυα, οι online δημόσιες σχέσεις, ο σχεδιασμός ιστοσελίδων, το e-mail marketing και η διαδικτυακή διαφήμιση. Παράλληλα, εξετάζεται ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης μέσα από πρακτικές εφαρμογές και μελέτη περίπτωσης, οδηγώντας σε ουσιαστική κατανόηση και αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ενότητες :

  • Εισαγωγή στο μάθημα, τις μαθησιακές ανάγκες, στόχους, στάσεις και αποτελέσματα. 
  • Ο σύγχρονος καταναλωτής και οι ανάγκες του
  • Η ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Κοινωνικά Δίκτυα
  • Online Δημόσιες Σχέσεις
  • Σχεδιασμός Ιστοσελίδας
  • Ε-mail marketing
  • Online Διαφήμιση
  • Μελέτη Περίπτωσης
  • Ανακεφαλαίωση

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Εργοδοτουμένους που δραστηριοποιούνται στον χώρο του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας ή της επιχειρηματικής ανάπτυξης
  • Λειτουργούς, υπεύθυνους ιστοσελίδας ψηφιακού υλικού / ψηφιακής διαφήμισης και οι οποίοι ασκούν καθήκοντα όπως:
    • Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας
    • Δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου για μέσα κοινωνικής δικτύωσης
    • Διαχείριση σχέσεων με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) και τις διαδικτυακές κοινότητες
    • Συγγραφή και επιμέλεια ψηφιακού περιεχομένου (bloggers, copywriters, κειμενογράφοι)
    • Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον τομέα των social media και του digital strategy
  • Το πρόγραμμα απευθύνεται, επίσης, σε στελέχη όλων των ιεραρχικών επιπέδων (από entry-level μέχρι management), καθώς και σε επιχειρηματίες που επιθυμούν να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους ικανότητες με σκοπό την ενδυνάμωση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους.

Δεν απαιτείται εξειδικευμένο τεχνικό υπόβαθρο. Συνιστάται όμως βασική εξοικείωση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και ψηφιακών εργαλείων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εκπαιδευτές: 

Δρ Κωνσταντίνος Λεωνίδου,  Καθηγητής Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου

Δρ Κάρολος Α. Παπαδάς, Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό και διδάσκων σε θέματα Μάρκετινγκ στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου 

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 300.00
  • € 200.00
  • € 0.00
  • € 100.00
  • € 100.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 300.00
  • € 0.00
  • € 57.00
  • € 300.00
  • € 357.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

Φοιτητές και απόφοιτοι του ΑΠΚΥ επωφελούνται 30% έκπτωση στο κόστος συμμετοχής. Οι άνεργοι που πληρούν τις προδιαγραφές σχετικά με το κοινό που απευθύνεται το πρόγραμμα, μπορούν να συμμετάσχουν δωρεάν, πλήρως επιχορηγούμενοι από την ΑνΑΔ.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Δευτέρα - 18 Μαΐου 2026

Ώρα

08:30 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 19 Μαΐου 2026

Ώρα

08:30 - 14:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Τεχνητή Νοημοσύνη

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Εποπτικές Ικανότητες & Καθοδήγηση Ομάδων Εργασίας...

Το πρόγραμμα προσφέρει ολοκληρωμένη εκπαίδευση στον ρόλο του επόπτη, καλύπτοντας βασικές αρχές ηγεσίας, αποτελεσματικής εποπτείας και ανάπτυξης ομάδων. Εστιάζει...

10/02/2026 08:30

16.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Αποτελεσματική Αξιοποίηση Ψηφιακών Εργαλείων για Ενίσχυση της Παραγωγι...

Το σεμινάριο εστιάζει στην αποτελεσματική αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων για την ενίσχυση της παραγωγικότητας και της δημιουργικότητας στην εργασία. Παρουσιάζει ...

10/03/2026 09:00

16.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Δίκαιο Προστασίας Καταναλωτών με Εφαρμογή σε Καταναλωτικές και Χρηματο...

Το σεμινάριο «Δίκαιο Προστασίας Καταναλωτών με Εφαρμογή σε Καταναλωτικές και Χρηματοπιστωτικές Συμβάσεις» παρουσιάζει το σύγχρονο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει ...

22/04/2026 08:30

14.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Τεχνητή Νοημοσύνη...

Το σεμινάριο «Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Τεχνητή Νοημοσύνη» εστιάζει στη σύγχρονη προσέγγιση του ψηφιακού μάρκετινγκ, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και ...

18/05/2026 08:30

10.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Ψηφιακή Ασφάλεια και Προστασία της Ψηφιακής Ταυτότητας για Επαγγελματί...

Το σεμινάριο «Ψηφιακή Ασφάλεια και Προστασία της Ψηφιακής Ταυτότητας για Επαγγελματίες και Εκπαιδευτικούς» εστιάζει στους σύγχρονους κινδύνους του ψηφιακού περι...

18/05/2026 09:00

18.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Μάθηση σε 5 λεπτά: Δημιουργώντας Εμπειρίες Μικρομάθησης (Microlearning...

Το σεμινάριο «Μάθηση σε 5 λεπτά: Δημιουργώντας Εμπειρίες Μικρομάθησης (Microlearning) για τον/τη Σύγχρονο/η Επαγγελματία» εισάγει μια σύγχρονη, ευέλικτη προσέγγ...

19/05/2026 08:30

24.00 ώρες (4 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Environmental Social Governance (ESG) και Πράσινη Μετάβαση...

Το σεμινάριο «Environmental, Social & Governance (ESG) και Πράσινη Μετάβαση» προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα των αρχών ESG και του ρόλου τους στη σύγχρονη επι...

09/06/2026 08:30

10.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online