
Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Τεχνητή Νοημοσύνη
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Digital Marketing/ Sales/ Service - Πληροφορική - Χρήστες - Πληροφορική - Επαγγελματίες IT

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σεμινάριο «Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Τεχνητή Νοημοσύνη» εστιάζει στη σύγχρονη προσέγγιση του ψηφιακού μάρκετινγκ, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τη συμπεριφορά του σύγχρονου καταναλωτή. Παρουσιάζει τη δομή μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής στρατηγικής και αναλύει βασικά κανάλια όπως τα κοινωνικά δίκτυα, οι online δημόσιες σχέσεις, ο σχεδιασμός ιστοσελίδων, το e-mail marketing και η διαδικτυακή διαφήμιση. Παράλληλα, εξετάζεται ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης μέσα από πρακτικές εφαρμογές και μελέτη περίπτωσης, οδηγώντας σε ουσιαστική κατανόηση και αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Ενότητες :
- Εισαγωγή στο μάθημα, τις μαθησιακές ανάγκες, στόχους, στάσεις και αποτελέσματα.
- Ο σύγχρονος καταναλωτής και οι ανάγκες του
- Η ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ
- Κοινωνικά Δίκτυα
- Online Δημόσιες Σχέσεις
- Σχεδιασμός Ιστοσελίδας
- Ε-mail marketing
- Online Διαφήμιση
- Μελέτη Περίπτωσης
- Ανακεφαλαίωση
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Εργοδοτουμένους που δραστηριοποιούνται στον χώρο του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας ή της επιχειρηματικής ανάπτυξης
- Λειτουργούς, υπεύθυνους ιστοσελίδας ψηφιακού υλικού / ψηφιακής διαφήμισης και οι οποίοι ασκούν καθήκοντα όπως:
- Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας
- Δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου για μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Διαχείριση σχέσεων με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) και τις διαδικτυακές κοινότητες
- Συγγραφή και επιμέλεια ψηφιακού περιεχομένου (bloggers, copywriters, κειμενογράφοι)
- Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον τομέα των social media και του digital strategy
- Το πρόγραμμα απευθύνεται, επίσης, σε στελέχη όλων των ιεραρχικών επιπέδων (από entry-level μέχρι management), καθώς και σε επιχειρηματίες που επιθυμούν να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους ικανότητες με σκοπό την ενδυνάμωση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους.
Δεν απαιτείται εξειδικευμένο τεχνικό υπόβαθρο. Συνιστάται όμως βασική εξοικείωση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και ψηφιακών εργαλείων.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Εκπαιδευτές:
Δρ Κωνσταντίνος Λεωνίδου, Καθηγητής Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
Δρ Κάρολος Α. Παπαδάς, Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό και διδάσκων σε θέματα Μάρκετινγκ στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 300.00
- € 200.00
- € 0.00
- € 100.00
- € 100.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 300.00
- € 0.00
- € 57.00
- € 300.00
- € 357.00
Κοστολογικές Πληροφορίες
Φοιτητές και απόφοιτοι του ΑΠΚΥ επωφελούνται 30% έκπτωση στο κόστος συμμετοχής. Οι άνεργοι που πληρούν τις προδιαγραφές σχετικά με το κοινό που απευθύνεται το πρόγραμμα, μπορούν να συμμετάσχουν δωρεάν, πλήρως επιχορηγούμενοι από την ΑνΑΔ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Δευτέρα - 18 Μαΐου 2026
Ώρα
08:30 - 14:30
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τρίτη - 19 Μαΐου 2026
Ώρα
08:30 - 14:30
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Ελληνικά
English

