
Customer Experience
- Digital Marketing/ Sales/ Service

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η απόκτηση δεξιοτήτων και τεχνογνωσίας σχετικά με την εφαρμογή, οργάνωση, διαχείριση και παρακολούθηση μεθόδων και διαδικασιών αναβάθμισης των πελατειακών σχέσεων είναι καθοριστική για την αύξηση των πωλήσεων, της κερδοφορίας και της ανταγωνιστικότητας.
Η αποτελεσματική εφαρμογή μιας αναβαθμισμένης στρατηγικής, βασισμένης στην υιοθέτηση της αρχής της πελατειακής εμπειρίας «Customer Experience CX», με την χρήση τεχνολογίας θα μπορέσει να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις σύγχρονες δυναμικά αυξανόμενές ανάγκες των πελατών μας και να εξασφαλίσει την βιωσιμότητα της εταιρίας μας.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Η καλύτερη κατανόηση των βασικών αρχών λειτουργίας του διαδικτύου
Η κατανόηση των πτυχών και η ανάγκη για αναβάθμιση της πελατειακής προσέγγισης
Τα πλεονεκτήματα από την εφαρμογή νέας, υιοθετημένης στρατηγικής. Με βάση την πελατειακή εμπειρία (Customer Experience CX)
Η κατανόηση της τεχνολογικής υποδομής για τη εφαρμογή και υποστήριξη ψηφιακών συστημάτων CRM
Πως μπορώ να προσδιορίσω τις ανάγκες του κάθε πελάτη
- Ποιος πελάτης χρειάζεται τι;
- Πως παρακολουθώ τις εξελισσόμενες ανάγκες του;
- Πως μπορώ να συγκεντρώνω και να επεξεργάζομαι το σύνολο των πληροφοριών που απαιτείται;
Ψηφιακή ανάλυση - Data change log transactions analysis
Δυνατότητα εμφάνισης όλων των πληροφοριών των πελατών για αναλυτική πληροφόρηση
Η αποτελεσματική παρακολούθηση και διαχείριση των πελατών μέσω συστήματος Business Intelligence (BI) με δυναμικές αναφορές Dashboard και δεικτών απόδοσης και παραγωγικότητας KPI
Επιβεβαίωση συμπεριφορών και στοιχείων μέσω δειγματοληψίας πελατών κ.ά. Customer Insight, Customer analytics, 360-degree View, OLAPS (Online Analytical Processing)
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται στους διευθυντές και υπεύθυνα στελέχη από όλα τα τμήματα πωλήσεων, μάρκετινγκ, εξυπηρέτησης πελατών, ανθρώπινου δυναμικού, προγραμματισμού και παραγωγής που εμπλέκονται στην διαχείριση και ανάπτυξη του οργανισμού τους, καθώς και σε στελέχη μικρών επιχειρήσεων που έχουν ευθύνη για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Εκπαιδευτής

Κώστας Χριστοφόρου
Ιδρυτής & Σύμβουλος Επιχειρήσεων,IMPROVISATION CONSULTING LTD
Με εμπειρία άνω των 12 ετών στον τομέα της επιχειρηματικής συμβουλευτικής και της επαγγελματικής κατάρτισης, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει δεκάδες επιτυχημένα προγράμματα ανάπτυξης για επιχειρήσεις στην Κύπρο και στο εξωτερικό.Ως εξωτερικός συνεργάτης έχει στηρίξει επιχειρήσεις σε ολική αναδιαμόρφωση της εμπειρίας πελάτη, οδηγώντας σε αύξηση της ικανοποίησης πελατών, βελτίωση της αφοσίωσης και αναγνωρίσιμα επιχειρησιακά αποτελέσματα.Ιδιαίτερη έμφαση δίνει σε τομείς όπως:
- Βελτίωση Εμπειρίας Πελάτη (Customer Experience)
- Customer Journey Mapping και σχεδιασμός στρατηγικής CX
- Ανάπτυξη Εσωτερικής Κουλτούρας Εξυπηρέτησης
- Αναβάθμιση δεξιοτήτων soft skills & ηγεσίας πρώτης γραμμής
- Οργάνωση & Έλεγχος Εσωτερικών Διαδικασιών με επίκεντρο τον πελάτη
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 500.00
- € 400.00
- € 0.00
- € 100.00
- € 100.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 500.00
- € 0.00
- € 95.00
- € 500.00
- € 595.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τετάρτη - 25 Ιουν 2025
Ώρα
12:00 - 17:30
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 02 Ιουλ 2025
Ώρα
12:00 - 17:30
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 09 Ιουλ 2025
Ώρα
12:00 - 17:30
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 16 Ιουλ 2025
Ώρα
12:00 - 17:30
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom