Ψηφιακές δεξιότητες για γραφειακό προσωπικό

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Soft Skills / Επικοινωνία - Πληροφορική - Χρήστες

04 Ιουν 2024 14:00 27 Ιουν 2024 18:00
Ελληνικά
28 ώρες ( 8 μέρες )
Ψηφιακές δεξιότητες για γραφειακό προσωπικό

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Αυτό το σεμινάριο είναι η τέλεια ευκαιρία αναβάθμισης των δεξιοτήτων για επαγγελματίες στο χώρο της διαχείρισης γραφείου. Οι συμμετέχοντες με μόνο βασικές γνώσεις υπολογιστών μπορούν να επωφεληθούν από αυτή την εκπαίδευση για να ενισχύσουν σημαντικά τις δεξιότητες σε MS-Word και την ψηφιακή διαχείριση. Μέχρι το τέλος αυτού του προγράμματος, το γραφειακό προσωπικό θα είναι σε θέση να διαχειρίζεται και να διαμορφώνει έγγραφα, να χειρίζεται αποτελεσματικά τις επικοινωνίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να περιηγείται στο διαδίκτυο με ασφάλεια.

Αυτό το περιεκτικό μάθημα θα ενισχύσει την παραγωγικότητα και θα εισαγάγει καινοτόμες μεθόδους για την διαχείριση του καθημερινού φόρτου εργασίας. Οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να συνεισφέρουν στους στόχους της εταιρείας τους, υλοποιώντας εργασίες με αυξημένη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Αποκτήστε γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας, με ικανότητες για ενεργό συμμετοχή σε όλα τα τρέχοντα έργα της εταιρείας σας.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Υπαλλήλους σε Εταιρείες/Οργανισμούς που χειρίζονται το λογισμικό Ms-WORD, σε άτομα που χειρίζονται Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (Outlook ή Gmail) , όπως επίσης και για άτομα που διεξάγουν περιήγηση στο Διαδίκτυο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Ενότητες

  • Δημιουργία επιστολής – επεξεργασία, δομή
  • Μορφοποίηση σελίδας – ιδιότητες, εκτύπωση, ρυθμίσεις
  • Πίνακας περιεχομένων – επιστολές, φάκελοι, ετικέτες
  • Ασφάλεια στο διαδίκτυο – ασφαλής περιήγηση στο διαδίκτυο
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Κώστας Αγαθαγγέλου - Εκπαιδευτής Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Costas studied Computer Science at the Fairleigh Dickinson University (1984-1987, USA) which gave him a comprehensive overview of the computer use in the modern world. 

As a secondary major I have completed the area of Advertising Design/LIFE Drawing/Fine Arts.

Afterwards, he has been hired at ‘Word Processing Centre’ and then to its subsidiary Company, ‘Logicom ltd’, as a Marketing Manager and Software Trainer.

In 1990, he has been employed at Bank of Cyprus Public Company Limited and worked there for nearly 30 years

Through my latest journey at the Bank of Cyprus, I have been through various departments such as: 

  • Information Technology Division (Software Support & Software Trainer), 
  • Human Resources (Full Time Trainer and Development),  
  • International Business Unit (IBU – Team Head),  
  • Recoveries Limassol Unit (Dealing with Legal cases - Team Head)
  • Limassol Payments Centre (Inward and Outward Payments - Limassol Department Ass. Head).

During his 15 years’ experience as a Training Officer, he has saved on his profile the experience of handling large projects in Microsoft EXCEL, Data Analysis on very large Excel Spreadsheets. 

Recently he was working on huge Database Development Projects such as the Integration of Cyprus Stock Exchange in U.K.

He has drafted his own EXCEL Manuals of Introductory and Advanced Topics.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 750.00
  • € 560.00
  • € 0.00
  • € 190.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 750.00
  • € 0.00
  • € 142.50
  • € 750.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 04 Ιουν 2024

Ώρα

14:00 - 18:00

Τοποθεσία:

CHEI (Λεμεσός)

Πέμπτη - 27 Ιουν 2024

Ώρα

14:00 - 18:00

Τοποθεσία:

CHEI (Λεμεσός)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Ψηφιακές δεξιότητες για γραφειακό προσωπικό

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Ψηφιακές δεξιότητες για γραφειακό προσωπικό...

Αυτό το σεμινάριο είναι η τέλεια ευκαιρία αναβάθμισης των δεξιοτήτων για επαγγελματίες στο χώρο της διαχείρισης γραφείου. Οι συμμετέχοντες με μόνο βασικές γνώσε...

04/06/2024 14:00

28 ώρες (8 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

CHEI (Λεμεσός)