Managing Front Office Operations

- Τουρισμός/ Ξενοδοχεία/ Τρόφιμα - Πιστοποιήσεις/ Προσόντα/ Άδειες

27 Μαρτίου 2024 09:00 08 Μαΐου 2024 17:00
Ελληνικά
49 ώρες ( 7 μέρες )
Managing Front Office Operations

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ένα πρόγραμμα Διοίκησης του Τμήματος Υποδοχής που αφορά στη σωστή διαχείριση των πόρων, διασφαλίζοντας παράλληλα τη σημαντικότητα του ρόλου που διαδραματίζει στη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών των πελατών.

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν γνώση σχετικά με το πώς αλληλεπιδρά το Τμήμα Υποδοχής με άλλα τμήματα και πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο και η κοινωνική δικτύωση επηρεάζουν τις λειτουργίες του Front Office. Θα μάθουν επίσης τις στρατηγικές για τη διατήρηση κερδοφόρας της ρεσεψιόν.

Ένα βασικό μάθημα για απόκτηση του Front Office Management Specialization, το μάθημα καλύπτει μια σειρά θεμάτων, συμπεριλαμβανομένου του προϋπολογισμού και της παρακολούθησης των εσόδων, του σύγχρονου μάρκετινγκ και της συνεργασίας με νέες τάσεις στον κλάδο. Οι επαγγελματίες του Front Office θα είναι πλήρως εξοπλισμένοι με τις πηγές που απαιτούνται για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου αναπτυξιακού σχεδίου για την καριέρα τους.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ποια τα οφέλη για εσάς

  • Ανάπτυξη διαχειριστικών, οργανωτικών και δεξιοτήτων στρατηγικής στο Front Office Management
  • Να σας βοηθήσουν να εντοπίζετε παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες και τις αποφάσεις τους και ποιους πόρους να αξιοποιήσετε
  • Πώς να εργάζεστε με νέες τάσεις στον κλάδο για να υποστηρίξετε την περιβαλλοντική και ενεργειακή διαχείριση της επιχείρησής σας
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων κοστολόγησης, προϋπολογισμού και παρακολούθησης εσόδων

Ποια τα οφέλη για τις επιχειρήσεις

  • Ένα Πιστοποιημένο και άρτια εκπαιδευμένο Διευθυντικό στέλεχος που θα χρησιμοποιεί γνώσεις και μεθοδολογίες για να προωθήσει και να ωφελήσει την εταιρεία
  • Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα χρησιμοποιούν με υπερηφάνεια εκπαιδευμένα στελέχη με δίπλωμα που απονέμεται από έναν παγκοσμίου φήμης Φορέα πιστοποίησης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντικά στελέχη, Τμηματάρχες και επόπτες που εργάζονται στα Τμήματα Υποδοχής σε μια ξενοδοχειακή μονάδα.

Αποτελεί επίσης, μέρος του Τίτλου ειδίκευσης πέντε μαθημάτων στο Front Office Management και Rooms Division Management

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Θέματα

  • Recovery: Γυρίστε το!
  • Personalization: Παρέχετε μια εξατομικευμένη εμπειρία!
  • Knowledge: Έχετε γνώση!
  • Passion: Εμπνεύστε άλλους!
  • Commitment: Συμμετέχετε!
  • Inclusion: Συμπεριλάβετε όλους!
  • Personality: Να είσαι ο εαυτός σου!
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Κώστας Μιχαηλίδης - Training Instructor at Polykarpou hrd

In Hospitality Industry since 1976. Studied Hospitality in Athens and Kerkyra. He continued further studies in Madrid, holding a Hotel Management Diploma, Mastering as a Vocational Training Instructor.

He worked both in Greece and in Cyprus in middle and deluxe hotels, mostly as a Front Office Manager.

In his training experience, he achieved to partner with the Higher Hotel Institute Nicosia. He has also been a Committee technical member on creation of the Front Office standards on the National Vocational Qualification System (NVQS)

Since January 2019, he is a permanent Training Instructor at Polykarpou hrd and the Cyprus Hospitality Educational Institute

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1260.00
  • € 980.00
  • € 0.00
  • € 280.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1260.00
  • € 0.00
  • € 239.40
  • € 1260.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 27 Μαρτίου 2024

Ώρα

09:00 - 17:00

Τοποθεσία:

CHEI (Λεμεσός)

Τετάρτη - 03 Απρ 2024

Ώρα

09:00 - 17:00

Τοποθεσία:

CHEI (Λεμεσός)

Τετάρτη - 10 Απρ 2024

Ώρα

09:00 - 17:00

Τοποθεσία:

CHEI (Λεμεσός)

Τετάρτη - 17 Απρ 2024

Ώρα

09:00 - 17:00

Τοποθεσία:

CHEI (Λεμεσός)

Τετάρτη - 24 Απρ 2024

Ώρα

09:00 - 17:00

Τοποθεσία:

CHEI (Λεμεσός)

Τετάρτη - 01 Μαΐου 2024

Ώρα

09:00 - 17:00

Τοποθεσία:

CHEI (Λεμεσός)

Τετάρτη - 08 Μαΐου 2024

Ώρα

09:00 - 17:00

Τοποθεσία:

CHEI (Λεμεσός)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Managing Front Office Operations

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Πιστοποιημένος Επόπτης Φιλοξενίας (CHS®)...

Το πρόγραμμα με τον τίτλο Certified Hospitality Supervisor CHS® είναι η πιο διάσημη πιστοποίηση που υπάρχει για έναν επόπτη φιλοξενίας και αποτελεί μέρος μιας ε...

23/05/2024 09:00

45 ώρες (7 μέρες)

Αγγλικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

CHEI (Λεμεσός)

Certified SPA Supervisor...

Το πρόγραμμα Certified Spa Supervisor (CSS) είναι μια πιστοποίηση για Επόπτες και Διευθυντές SPA και κέντρων Ευεξίας. Το πρόγραμμα πιστοποίησης αναπτύχθηκε α...

23/05/2024 09:00

45 ώρες (7 μέρες)

Αγγλικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

CHEI (Λεμεσός)

Supervision in the Hospitality Industry...

Αυτό το μάθημα απευθύνεται σε επαγγελματίες που έχουν Διοικητικούς, εποπτικούς και ηγετικούς ρόλους στη βιομηχανία φιλοξενίας. Σάς βοηθά να αναπτύξετε αποτελεσμ...

23/05/2024 09:00

45 ώρες (7 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

CHEI (Λεμεσός)