Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

25 Ιαν 2024 09:00 26 Ιαν 2024 17:30
Ελληνικά
14 ώρες ( 2 μέρες )
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών είναι υψίστης σημασίας σε άτομα που έχουν άμεση επαφή με τον πελάτη πρόσωπο με πρόσωπο αλλά και τηλεφωνικώς. Αυτό το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να αντιληφθείτε τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα εξυπηρέτησης και θα σας εφοδιάσει με τις δεξιότητες οι οποίες είναι αναγκαίες για να κτίσετε σχέσεις με τους πελάτες σας και κατ’ επέκταση ένα πιστό πελατολόγιο.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με το τέλος του σεμιναρίου θα είστε σε θέση:

  • Να κατανοήσετε τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και τι είναι κουλτούρα εξυπηρέτησης.
  • Να καταλάβετε τον αντίκτυπο που έχει η εξυπηρέτηση πελατών στην αύξηση του κύκλου εργασιών.
  • Να γνωρίζετε τους παράγοντες οι οποίοι καθορίζουν την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.
  • Να αναπτύξετε δεξιότητες καλής εξυπηρέτησης πελατών.
  • Να παίρνετε διορθωτικά μέτρα όταν υπάρχει διαφορά μεταξύ των προσδοκιών του πελάτη και της πραγματικής εξυπηρέτησης.
  • Να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους πελάτες σας.
  • Να εφαρμόζετε συστήματα πρόληψης και αντιμετώπισης κακής εξυπηρέτησης πελατών.
  • Να χειρίζεστε δύσκολους και δυσαρεστημένους πελάτες.
  • Να κτίζετε διαχρονικές σχέσεις με τους πελάτες σας οι οποίοι θα σας συστήνουν σε νέους πελάτες.
  • Να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας όσο αφορά την ποιότητα εξυπηρέτησης.
  • Να κάνετε τους πελάτες σας να σας θυμούνται για μια ζωή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η συμμετοχή περιλαμβάνει:

  • Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Δίπλωμα Συμμετοχή
  • Ροφήματα
  • Για όσους επιθυμούν γέυμα είναι €30+Φ.Π.Α. και για τις δύο ημέρες
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Άδωνης Αναστασίου - Managing Director at Adonis Business Academy

For a free seminar participation at Adonis Business Academy just fill the form at www.adonisanastasiou.com

Adonis Anastasiou is an effective Business Coach and trainer in Cyprus with an amazing record of assisting client-companies to grow their sales and size even in turbulent times. His 100% success rate, in increasing the sales of his clients, makes him the ideal Business Coach for any company that strives for growth in a recession environment. Other areas of expertise are Keynote Speaker, Trainer, Sales Coach and Internet Strategist.

BUSINESS TRAINING - SEMINARS IN CYPRUS
He is an approved trainer from Human Resources Authority in Cyprus and he facilitates training such as:

  • The manual of the greatest salesperson in the world
  • Internet and Social Media Marketing that generate sales
  • Mind Coaching to Success
  • Negotiation skills
  • Quality customer service for building brand loyalty


SALES COACHING
After investigating the current situation of the client-company and assess the current sales process he finds the areas where improvements can be made. Through sales coaching sessions he guides Sales Managers and sales executives how to achieve their sales goals. He is fully dedicated in providing laser sharp focused activities that would increase sales and at the same time improve customer’s satisfaction.

SOCIAL MEDIA AND INTERNET MARKETING
In the area of Internet Strategy formulation Adonis can assist companies to develop their e-marketing strategies and set up campaigns with Google Adwords, Facebook and other medias.

GOOGLE ADWORDS PARTNER CYPRUS
He is an advance Certified Google Advertising Professional.

LIFE COACHING
He is the founder of the Linkedin groups:

  1. Cyprus Network
  2. Cyprus Business Consultants
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 360.00
  • € 280.00
  • € 0.00
  • € 80.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 360.00
  • € 165.00
  • € 37.05
  • € 195.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

Οι άνεργοι δικαιούνται μια δωρεάν συμμετοχή σε ένα από τα σεμινάρια μας αφού προσκομίσουν το ανάλογο παραπεμπτικό από την Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 25 Ιαν 2024

Ώρα

09:00 - 17:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 26 Ιαν 2024

Ώρα

09:00 - 17:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών...

Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών είναι υψίστης σημασίας σε άτομα που έχουν άμεση επαφή με τον πελάτη πρόσωπο με πρόσωπο αλλά και τηλεφωνικώς. Αυτό το σεμινάριο θα...

14/10/2024 09:00

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Digital Marketing and Sales Diploma...

Το Δίπλωμα Digital Marketing and Sales δημιουργήθηκε με σκοπό να παρέχει την γνώση και τα απαραίτητα εφόδια σε όσους θέλουν να εργαστούν σε διευθυντικές θέσεις ...

31/01/2025 04:28

Ελληνικά

eLearning

Στρατηγικές Για Γρήγορη Επιχειρηματική Ανάπτυξη...

Απώτερος σκοπός της κάθε επιχείρησης είναι η μεγιστοποίηση των κερδών και για να το πετύχει αυτό θα πρέπει να έχουν στρατηγικές ανάπτυξης. Το συγκεκριμένο εκπαι...

31/01/2025 04:28

Ελληνικά

eLearning

Πως η Google Μπορεί Να Αυξήσει Τις Πωλήσεις Σας...

Σε αυτό το online course επεξηγούνται οι τρόποι με τους οποίους η Google μπορεί να σας φέρει νέους πελάτες. Το course είναι απλά ενημερωτικό. Εάν θέλετε να μάθε...

31/01/2025 04:28

Ελληνικά

eLearning

Το Εγχειρίδιο Του Μεγαλύτερου Πωλητή Στον Κόσμο...

Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον θα πρέπει η κάθε εταιρεία να εκπαιδεύσει τους διευθυντές πωλήσεων και τους πωλητές στο να εφαρμόσουν στρατηγικές για ραγδα...

31/01/2025 04:28

Ελληνικά

eLearning