15ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου

- Digital Marketing/ Sales/ Service

02 Νοε 2023 08:30 02 Νοε 2023 14:00
Ελληνικά
6 ώρες ( 1 ημέρα )
15ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται για 15η χρονιά και αποτελεί θεσμό για το e-Commerce στην Κύπρο, καθώς παρουσιάζονται όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, όπως επίσης και ενδιαφέροντα case studies από Κύπρο και εξωτερικό. Οι διαδικτυακές αγορές αποτελούν πλέον μία από τις βασικότερες πρακτικές ενός καταναλωτή καθώς η χρήση της τεχνολογίες είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Ποιο είναι το μέλλον του e-Commerce, ποια προνόμια μπορεί να παρέχει σε μία επιχείρηση και πώς μπορεί να αποτελέσει μία εύκολη και ασφαλή διαδικασία αγορών για τον καταναλωτή; Αυτά και άλλα ερωτήματα πρόκειται να απαντηθούν στο πλαίσιο του 15ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στα ελληνικά και στα αγγλικά 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το συνέδριο απευθύνεται σε:

  • Επιχειρηματίες
  • Διευθυντικά στελέχη εταιρειών
  • Digital Managers
  • Managers τμημάτων ΙΤ
  • Στελέχη επιχειρήσεων τα οποία έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών
  • Εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εισαγωγή από τον Συντονιστή του Συνεδρίου (Γιώργος Μαλέκκος, Διευθύνων Σύμβουλος & Software Innovation Architect, Powersoft)

Το σήμερα και το αύριο του eCommerce σε Ευρώπη, Κύπρο & Ελλάδα (Μάκης Σαββίδης, Εκπρόσωπος για την Ελλάδα & Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eCommerce Europe), Ελλάδα)

Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ετήσιας έρευνας της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, καθώς και του δείκτη Ψηφιοποίησης Κοινωνίας και Οικονομίας DESI για Ευρώπη, Κύπρο και Ελλάδα. Προτάσεις για το μονόδρομο του ηλεκτρονικού επιχειρείν του αύριο.


The Future of E-commerce: Emerging Trends (Dr. Anthoula Madden, Managing Director, Digital Acceleration)

And YES you can use at Grocery retail conference as material. The nearly $900 billion boost from store closures in the first year of the COVID-19 pandemic accelerated e-commerce innovation and tech adoption by half a decade. Around the world, new shoppers entered the ecommerce market for the first time in every category. E-commerce growth in 2023 is projected to be 5% higher than before the pandemic, creating a >$5.2 trillion market that will continue to grow as it exploits new technologies such as AI, VR and machine learning to deliver hyper-personalised experiences.


Ecommerce: Global and Local Trends (Νίκος Ξυδάς, Ιδρυτής, Humble Digital Agency, Ελλάδα)

Ο Νίκος Ξυδάς, στην ομιλία του θα αναφερθεί σε φλέγοντα θέματα του σημερινού περιβάλλοντος του e-commerce, από το φαινόμενο των γιγαντιαίων Κινέζων λιανεμπόρων που εισέρχονται “βίαια” στην Ελληνική και Ευρωπαϊκή αγορά, έως τα local trends και case studies για το πως μπορούν ελληνικές επιχειρήσεις να ενισχύσουν την εξωστρέφειά τους και να ανοιχτούν σε αγορές του εξωτερικού.


Παρουσίαση

Γιώργος Φλούρος, Γενικός Διευθυντής, Vpayments μέλος του ομίλου G.A.P. Vassilopoulos 

Success Stories from SEE: How adidas grows within local accounts 

Μέσα από αυτή τη παρουσίαση θα γνωρίσετε το τρόπο με τον οποίο η adidas αλληλεπιδρά με τους στρατηγικούς πελάτες λιανικής στο χώρο του E-Commerce στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Επιπλέον, θα σας παρουσιαστούν 2 case studies με digital initiatives τα οποία η ομάδα της adidas κατάφερε να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα σε πωλήσεις και μερίδιο αγοράς.

Θεόδωρος Γκολφινόπουλος, Senior Manager Digital Partner Commerce SEE, adidas, Ελλάδα

The future of omnichannel: Preparing for the next generation of shoppers (Μιχάλης Αντωνιάδης, Διευθυντής, Όμιλος Voici La Mode)

Το μέλλον του omnichannel και οι απαραίτητες στρατηγικές που πρέπει να εισαγάγουν οι επιχειρήσεις για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες της επόμενης γενιάς αγοραστών. Με τις εξελίξεις στην τεχνολογία και τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συμπεριφορές, οι retailers καλούνται να υιοθετήσουν τα διαδικτυακά και φυσικά κανάλια για να παρέχουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Ανάλυση της ανόδου του mobile commerce, του virtual and augmented reality, καθώς και του personalised μάρκετινγκ στον τομέα του λιανικού εμπορίου.


Παρουσίαση

Μαρία Παπαγρηγορίου, E-commerce Manager, Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ Α.Ε. Ελλάδα


Περισσότερες πωλήσεις, πιο άμεσες παραδόσεις: Εκμεταλλευτείτε το απόθεμα των φυσικών σας καταστημάτων για μεγαλύτερη γκάμα και πιο άμεσες και ακριβείς παραδόσεις (Κωστής Παπαδόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Lighthouse ΑΕ / Vendallion)

Γιατί να μην πουλήσετε online μέχρι και το τελευταίο τεμάχιο ενός κωδικού, ακόμα και αν αυτό βρίσκεται σε κάποιο ράφι ενός καταστήματός σας; Σε αυτήν την σύντομη και περιεκτική παρουσίαση θα δούμε πώς εμπορικές αλυσίδες καταφέρνουν να αυξήσουν δραματικά τις πωλήσεις τους και την ικανοποίηση των πελατών τους μέσα από την έξυπνη παρακολούθηση του αποθέματος και εκτέλεση των παραγγελιών τους.

E-commerce and consumer behavior (Χριστίνα Κοκκάλου, Ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος, ΙMR/University of Nicosia)

Do we need more data? (...to understand consumer behavior?) (Φώτης Αντωνόπουλος, eCommerce and Customer Experience Advisor, FA.gr - eCommerce and Growth Consultants, Ελλάδα)

Ζούμε στην «εποχή των δεδομένων», παρόλα αυτά αδυνατούμε να κατανοήσουμε τι είναι αυτό που πραγματικά επηρεάζει τους καταναλωτές, στις τελικές τους αποφάσεις. Σε αυτήν την παρουσίαση, θα προσπαθήσουμε να αποκωδικοποιήσουμε μια άλλη πλευρά των καταναλωτών, που δεν μπορούν να εντοπίσουν και να κατανοήσουν τα δεδομένα.

Συζήτηση στρογγυλής τραπέζηςΗ πορεία και τα συστατικά ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου - Ελλάδα και Κύπρος

Καθώς οι συνθήκες για ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σε Ελλάδα και Κύπρο ωριμάζουν διαρκώς, παράγοντες της αγοράς αναλύουν τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα και τι άλλο απαιτείται να γίνει για περαιτέρω βιώσιμη ανάπτυξή του.

ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛ:

  • Γιούλικα Αντωνιάδου, Systems Deployment Consultant, Capacitor Partners
  • Μαρία Παπαγρηγορίου, E-commerce Manager, Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ Α.Ε. Ελλάδα

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: Μαρία Ιωάννου, Business Development Junior Director, ECOMMBX

Καταληκτικά σχόλια από τον συντονιστή του Συνεδρίου (Γιώργος Μαλέκκος, Διευθύνων Σύμβουλος & Software Innovation Architect, Powersoft)

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
  • € 120.00
  • € 0.00
  • € 22.80
  • € 120.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 02 Νοε 2023

Ώρα

08:30 - 14:00

Τοποθεσία:

Hilton Nicosia

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : 15ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου