Ανάπτυξη Επιχειρήσεων τον 21ο Αιώνα, στην μετά- κορωνοϊό εποχή (100% Επιχορηγημένο)

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία

24 Οκτ 2022 09:00 26 Οκτ 2022 17:00
Ελληνικά
20 ώρες ( 4 μέρες )
Ανάπτυξη Επιχειρήσεων τον 21ο Αιώνα, στην μετά- κορωνοϊό εποχή (100% Επιχορηγημένο)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών αναζητούν συνεχώς τρόπους να αναπτυχθούν και να ευημερήσουν σε ένα δύσκολο, ευμετάβλητο και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Οι προκλήσεις ταλανίζουν επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.

Η σκληρή πραγματικότητα της νεοφυούς επιχειρηματικότητας μας έχει διδάξει ότι τέσσερις στις πέντε περίπου επιχειρήσεις παύουν τις εργασίες τους μέσα στα πρώτα πέντε χρόνια λειτουργίας τους. Για τις επιχειρήσεις αυτές η ανάπτυξη δεν επιτυγχάνεται στο βαθμό που θα επιτρέψει στην επιχείρηση να είναι οικονομικά υγιής και βιώσιμη.

Δυστυχώς πολλές μικρές επιχειρήσεις οι οποίες επιτυγχάνουν να επιβιώσουν, εξασφαλίζουν περιορισμένες οικονομικές απολαβές στους ιδιοκτήτες τους, λόγω χαμηλής κερδοφορίας. Η ανάληψη επιχειρηματικού ρίσκου επιζητεί ανταμοιβή πέραν ενός μισθού τον οποίο θα μπορούσε να εξασφαλίσει ο επιχειρηματίας εργαζόμενος ως υπάλληλος σε οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση.

Όμως, οι επιχειρηματικοί κίνδυνοι και η αβεβαιότητα επιβίωσης ελλοχεύουν ακόμη και σε επιχειρήσεις με ιστορία δεκαετιών αλλά και αιώνων! 

Η πρόσφατη οικονομική κρίση, η οποία προήλθε από την πανδημία κορωνοϊού, μας υπενθύμισε ότι καμία επιχείρηση δεν είναι πλέον ασφαλής. Θύμα της κρίσης αυτής έπεσαν πολυεθνικοί κολοσσοί με μακρά ιστορία όπως η εταιρία ενοικιάσεων Hertz, η αλυσίδα καταστημάτων Pizza Hut και η αλυσίδα γυμναστηρίων Gold’s Gym. Επίσης, η κρίση ανάγκασε πολλές εταιρείες αερομεταφορών και όχι μόνο, να αναζητήσουν κρατική βοήθεια και υπέρμετρο δανεισμό για να αποφύγουν την χρεοκοπία.

Στον ανταγωνιστικό κόσμο των επιχειρήσεων, δεν υπάρχει μαγική ή εύκολη συνταγή για ανάπτυξη και ευημερία επιχειρήσεων. Το επιχειρηματικό περιβάλλον μεταβάλλεται διαρκώς, αλλάζοντας τους κανόνες του παιχνιδιού και αναγκάζοντας τις επιχειρήσεις να βρίσκονται σε φάση διαρκούς αλλαγής, αντιμέτωπες με αυξημένα επίπεδα κινδύνου και ρίσκου.

Παράλληλα, η τεχνολογία εξελίσσεται συνεχώς προσθέτοντας τόσο ευκαιρίες για όσους υιοθετούν έγκαιρα τις κατάλληλες νέες τεχνολογίες, αλλά και κινδύνους για όσους δεν προσαρμόζονται. Στο δύσκολο αυτό επιχειρηματικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις χρειάζονται ένα οδηγό και ένα πλαίσιο ανάπτυξης για να μπορέσουν να αναπτυχθούν σε περιόδους ευμάρειας αλλά και να επιβιώσουν σε περιόδους κρίσης.

Το πρόγραμμα θα καλύψει τα πιο κάτω επιμέρους θέματα:

  • Κρίση Κορωνοϊού & Επιχειρήσεις
  • Μεθοδολογία Ανάπτυξης Επιχειρήσεων EXES & Στάδιο Α: Βελτίωση
  • Στρατηγική
  • Marketing
  • Πωλήσεις
  • Χρηματοοικονομικά
  • Οργάνωση

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την συμπλήρωση του προγράμματος κατάρτισης οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση :

  • Να επεξηγούν, αναπτύσσουν και εφαρμόζουν την Μεθοδολογία Ανάπτυξης Επιχειρήσεων της EXES
  • Να προσδιορίζουν τις περιοχές Βελτίωσης της επιχείρησης τους
  • Να κατονομάζουν την Διαδικασία Διαμόρφωσης Στρατηγικής
  • Να ερμηνεύουν Οικονομικές Καταστάσεις
  • Να ανακαλύψουν τις κύριες προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζει η επιχείρηση
  • Να επιλύουν προβλήματα τα οποία εμποδίζουν την πρόοδο της επιχείρησης τους
  • Να σχεδιάζουν και να υποστηρίζουν μελλοντικούς στόχους για την επιχείρηση τους
  • Να επιλέγουν αποτελεσματικούς τρόπους ανάπτυξης πωλήσεων
  • Να υπολογίζουν τις χρηματοοικονομικές ανάγκες της επιχείρησης τους
  • Να υλοποιούν σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων και ενέργειες marketing
  • Να παροτρύνουν συναδέλφους τους να υλοποιούν επιχειρηματικές βελτιώσεις
  • Να αντιμετωπίζουν χρηματοοικονομικές προκλήσεις

Καθώς και

  • Να συντάσσουν Διαγνωστική Μελέτη για την επιχείρηση τους
  • Να επιλέγουν μελλοντικούς επιχειρηματικούς στόχους για την επιχείρηση τους
  • Να αναπτύσσουν Σχέδιο Ανάπτυξης Πωλήσεων για την επιχείρηση τους
  • Να κατασκευάζουν Προβλέψεις Ταμειακών Ροών
  • Να αντιμετωπίζουν προβλήματα αποτελεσματικά με βάση την Μεθοδολογία Ανάπτυξης Επιχειρήσεων της EXES
  • Να αντιληφθούν τη αναγκαιότητα για ενεργοποίησης της διοικητικής ομάδας και των εργαζομένων στην επιχείρηση
  • Να εκτιμούν την συνεισφορά διαφορετικών τμημάτων και εξειδικεύσεων στην επιτυχία της επιχείρησης
  • Να εφαρμόζουν μια ολοκληρωμένη Μεθοδολογία Ανάπτυξης της επιχείρησης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα κατάρτισης απευθύνεται σε άτομα που επιθυμούν να αποκτήσουν εκπαίδευση σε ένα ολοκληρωμένο και πρωτοποριακό Πλαίσιο Ανάπτυξης Επιχειρήσεων το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις φάσεις του οικονομικού κύκλου (ανάπτυξη, ύφεση, ανάκαμψη κλπ). Τα άτομα αυτά μπορούν να αποτελούν ενεργούς ιδιοκτήτες, μέτοχους, καθώς και υπεύθυνους, ανώτερα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων, χωρίς να απαιτείται κάποιο επιστημονικό προφίλ ή συγκεκριμένη εμπειρία ή γνώσεις.

Συγκεκριμένα το πρόγραμμα κατάρτισης απευθύνεται σε :

  • Ιδιοκτήτες ενεργά ασχολούμενους με την επιχείρηση
  • Εκτελεστικά Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου και Γενικούς Διευθυντές
  • Διευθυντές ή Υπεύθυνους σε Διευθύνσεις ή Τμήματα με ευθύνες σχετικές με την ανάπτυξη της επιχείρησης, όπως ενδεικτικά:
    • Υπεύθυνοι Ανάπτυξης
    • Υπεύθυνοι Πωλήσεων
    • Υπεύθυνοι Marketing
    • Υπεύθυνοι Οικονομικού Τμήματος 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Πρόγραμμα Ζωτικής Σημασίας: Τι σημαίνει και γιατί είναι σημαντικό;

Το πρόγραμμα αυτό θεωρείται Ζωτικής Σημασίας και περιλαμβάνει 14 ώρες εκπαίδευσης και 6 ώρες επίσκεψη του εκπαιδευτή σε ρόλο συμβούλου στην κάθε επιχείρηση που θα λάβει μέρος. Στόχος της επίσκεψης είναι η εξατομίκευση των όσων θα διδαχθούν και η εφαρμογή τους στις ξεχωριστές ανάγκες της κάθε επιχείρησης/οργανισμού.

Τιμολόγηση

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από την ΑνΑΔ ως ζωτικής σημασίας και ως εκ τούτου το κόστος συμμετοχής των € 1.700 ανά άτομο χρηματοδοτείται 100% (χωρίς ΦΠΑ που αντιστοιχεί σε € 323 ανά συμμετοχή). Κάθε οργανισμός δικαιούται μέχρι 3 συμμετέχοντα στελέχη.

Εκπαιδευτής: Γιώργος Χαραλαμπίδης

Ο Γιώργος Χαραλαμπίδης είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων με εμπειρία 30 ετών στη Συμβουλευτική & Ανάπτυξη Επιχειρήσεων, έχοντας εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις στην Ernst & Young Λονδίνου, PwC Αθήνας και σε κορυφαίο τουριστικό όμιλο στο Λονδίνο.

Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του έχει συνεργαστεί με πολυεθνικές εταιρείες, όπως BP, Lloyd’s of London, Cadbury Schweppes, Athens International Airport, Titan, Bacardi κ.α. και με δεκάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Συνολικά, έχει ολοκληρώσει έργα σε περισσότερους από 90 διαφορετικούς επιχειρηματικούς κλάδους και 8 χώρες στην Ευρώπη και Μέση Ανατολή. Ως αποτέλεσμα της εμπειρίας αυτής, ο Γιώργος Χαραλαμπίδης δημιούργησε την ολοκληρωμένη Μεθοδολογία Ανάπτυξης και Οργάνωσης Επιχειρήσεων. Η υλοποίηση της μεθοδολογίας αυτής αποτελεί την κύρια συμβουλευτική υπηρεσία της εταιρίας του, EXES Strategy Consultants, τα τελευταία δέκα χρόνια.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Γιώργος Χαραλαμπίδης - CEO at EXES Strategy Consultants - Bsc, ACA, FISM

Ο Γιώργος Χαραλαμπίδης ξεκίνησε την καριέρα του το 1991 με την Ernst & Young (EY) στο Λονδίνο όπου εργάστηκε αρχικά σαν Ορκωτός Ελεγκτής και μετά σαν σύμβουλος στο Τμήμα Στρατηγικής & Ανάπτυξης.  Έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρίες όπως British Petroleum (BP), Lloyds of LondonCadbury SchweppesClarks ShoesWH SmithSumitomo κ.α.

Το 1997 ξεκίνησε να εργάζεται για την PricewaterhouseCoopers (PwC) στην Αθήνα όπου ανέλαβε το Τμήμα Στρατηγικής & Οργάνωσης σαν Ανώτερος Διευθυντής. Έχει συνεργαστεί με εταιρίες όπως Titan CementCoca Cola 3E, Αερολιμένας Αθηνών, Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού, Σκλαβενίτης/ MakroBacardi MartiniMars κ.α.

Στην συνέχεια μεταπήδησε σε καθετοποιημένο τουριστικό όμιλο με βάση την Μεγάλη Βρετανία σαν Διευθυντής Στρατηγικής & Ανάπτυξης Ομίλου. Ο Όμιλος εξελίχθηκε στον 8ο μεγαλύτερο τουριστικό όμιλο με πωλήσεις άνω των €500εκ και τρεις εισηγμένες εταιρίες.

Το 2002 ανέπτυξε επιχειρηματικές δραστηριότητες στους τομείς των τροφίμων & ποτών, τουρισμού, αυτοκίνησης  και υπηρεσιών.

Το 2009 ίδρυσε την συμβουλευτική εταιρία EXES Strategy Consultants με στόχο την υλοποίηση λύσεων για ανάπτυξη, οργάνωση και χρηματοδότηση επιχειρήσεων.  Η EXES έχει συνεργαστεί με εταιρίες όπως Dynamic Orbits (Ινδία) , Payler (Ρωσία), Calsta (Αίγυπτο), Νάμμος, Ελληνική Τράπεζα, Sharp και δεκάδες οικογενειακές επιχειρήσεις σε Κύπρο και Ελλάδα.


Το 2019 έγινε μέλος του Knowledge Business Blueprint (Antony Robins- ΗΠΑ) και του απονεμήθηκε ο τίτλος Fellow από το Institute of Sales Management (Μεγάλη Βρετανία).

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1700.00
  • € 1700.00
  • € 323.00
  • € 0.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1700.00
  • € 0.00
  • € 323.00
  • € 1700.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Δευτέρα - 24 Οκτ 2022

Ώρα

09:00 - 17:00

Τοποθεσία:

ATI Seminar (Λευκωσία)

Τετάρτη - 26 Οκτ 2022

Ώρα

09:00 - 17:00

Τοποθεσία:

ATI Seminar (Λευκωσία)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Ανάπτυξη Επιχειρήσεων τον 21ο Αιώνα, στην μετά- κορωνοϊό εποχή (100% Επιχορηγημένο)

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Ανάπτυξη Στρατηγικής Βιωσιμότητας στην επιχείρηση σας (100% Επιχορηγημ...

Το σεμινάριο διεξάγεται σε συνεργασία με την Grant Thornton Κύπρου. Το πρόγραμμα αυτό είναι Ζωτικής Σημασίας και περιλαμβάνει 14 ώρες εκπαίδευσης και 4 ώρες ...

22/04/2024 09:00

18 ώρες (2 μέρες)

Αγγλικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Ανάπτυξη Ψηφιακής Στρατηγικής στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (100%...

Το πρόγραμμα αυτό είναι Ζωτικής Σημασίας και περιλαμβάνει 14 ώρες εκπαίδευσης και 4 ώρες ενδοεπιχειρησιακής επίσκεψης του εκπαιδευτή σε ρόλο συμβούλου στην κάθε...

15/05/2024 09:00

18 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

ATI Seminar (Λευκωσία)