Ορθή Εξυπηρέτηση Πελατών - Διαχείριση Παραπόνων

- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service

06 Δεκ 2022 09:00 15 Δεκ 2022 12:45
Ελληνικά
14 ώρες ( 4 μέρες )
Ορθή Εξυπηρέτηση Πελατών - Διαχείριση Παραπόνων

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Πρωταρχικός σκοπός της κάθε επιχείρισης είναι η αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της. Σημαντικό ρόλο σε αυτό αποτελεί η σωστή επικοινωνία και  ιδιαίτερα η διαχείριση των παραπόνων και η άμεση επίλυσή τους για την όσο το δυνατόν καλύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.  Mέσα από αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν πώς να εφαρμόζουν όλο και περισσότερο μια πελατοκεντρική προσέγγιση.

Επιπλέον, σκοπός του σεμιναρίου να ενστερνιστούν οι εκπαιδευόμενοι τη σημασία της σωστής ενημέρωσης του πελάτη, να γνωρίσουν τις αποτελεσματικές τεχνικές  διαχείρισης των δυσαρεστημένων πελατών  και να μάθουν τους τρόπους της σωστής εξυπηρέτησης.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Στο τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος οι Εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • Εστιάζουν απόλυτα στην έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης  και της διαχείρισης δυσαρεστημένων πελατών
  • Αναγνωρίζουν και να επιλύνουν ένα πρόβλημα πριν εξελιχθεί σε παράπονο
  • Αντιλαμβάνονται ξεκάθαρα τις ανάγκες των ανθρώπων τους οποίους εξυπηρετούν
  • Χειρίζονται αποτελεσματικά δύσκολους πελάτες
  • Υιοθετούν στην πράξη καινοτόμους και σύγχρονους τρόπους εξυπηρέτησης των πελατών που διδάχθηκαν με στόχο τη βελτίωση της Ποιότητας Εξυπηρέτησης προς τον Πελάτη
  • Εκτιμούν στην πράξη τη σημασία της ποιοτικής εξυπηρέτησης του πελάτη με στόχο την Ενίσχυση της Παραγωγικότητας και της Ποιότητας Εξυπηρέτησης
  • Αναθεωρούν λανθασμένες ή απαρχαιωμένες στάσεις αναφορικά με την εξυπηρέτηση πελατών που χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν
  • Να συνειδητοποιούν στην πράξη τη σημαντικότητα εφαρμογής καινοτόμων τρόπων εξυπηρέτησης του πελάτη με στόχο την ενίσχυση της Παραγωγικότητας και της Ποιότητας Εξυπηρέτησης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε

Διευθυντές/ντριες, Βοηθούς Διευθυντές/ντριες, Διευθυντές/ντριες Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, Λειτουργούς για Εξυπηρέτηση Πελατών και Τμηματάρχες που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Περισσότερες Πληροφορίες:

Με τη λήξη του προγράμματος θα απονεμηθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης του “Velissariou Training Center”.


Εκπαιδεύτρια:

Δανάη Ιεροδιακόνου

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 268.00
  • € 168.00
  • € 50.92
  • € 100.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 268.00
  • € 0.00
  • € 50.92
  • € 268.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΤΙΜΗ € 50

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 06 Δεκ 2022

Ώρα

09:00 - 12:45

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 08 Δεκ 2022

Ώρα

09:00 - 12:45

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 13 Δεκ 2022

Ώρα

09:00 - 12:45

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 15 Δεκ 2022

Ώρα

09:00 - 12:45

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Ορθή Εξυπηρέτηση Πελατών - Διαχείριση Παραπόνων