Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας για Επίτευξη Ποιοτικών Υπηρεσιών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

07 Μαΐου 2022 09:00 21 Μαΐου 2022 15:30
Ελληνικά
18 ώρες ( 3 μέρες )
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας για Επίτευξη Ποιοτικών Υπηρεσιών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

H επικοινωνία στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων έχει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικών σχέσεων και κατ’ επέκταση ποιοτικών υπηρεσιών στους οργανισμούς. 

Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, στελέχη οργανισμών (κορυφής ή/και βάσης) κατά την Επικοινωνία τους να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα του Οργανισμού.

Με δεδομένο ότι το σύνολο των επαφών μας (επαγγελματικών και μη) ξεκινά και συμπληρώνεται με Επικοινωνία, είναι πολύ σημαντική η ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεσματικής Επικοινωνίας στα στελέχη όλων των βαθμίδων των Οργανισμών για τη παροχή ποιοτικών υπηρεσιών.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα κατάρτισης αποσκοπεί στην εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων των συμμετεχόντων σε τεχνικές καλής/θετικής επικοινωνίας  (λεκτικής, μη λεκτικής &  τηλεφωνικής) και την υιοθέτηση συμπεριφορών από εργαζομένους  σε όλες τις βαθμίδες για αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων καθώς επίσης και για αναβάθμιση των επικοινωνιακών τους δεξιοτήτων. Επίσης μέσω της κατάρτισης σε τεχνικές θετικής επικοινωνίας επεξηγούνται τεχνικές αύξησης πελατολογίου στους οργανισμούς.


ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με τη υλοποίηση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να:

  • Εφαρμόζουν βασικές αρχές και βασικούς κανόνες Επικοινωνίας
  • Ορίζουν και απαριθμούν τις βασικές τεχνικές επικοινωνίας
  • Επιλέγουν τον καταλληλότερο τρόπο επικοινωνίας και σωστές Επικοινωνιακές τεχνικές.
  • Αναγνωρίζουν δυνατά και αδύναμα σημεία κάθε διαφορετικού τρόπου επικοινωνίας 
  • Προσαρμόσουν τις τεχνικές επικοινωνίας ανάλογα με τις αναδυόμενες ανάγκες που προκύπτουν
  • Χρησιμοποιούν συγκεκριμένες τεχνικές για παραγωγή ποιοτικής επικοινωνίας  (Δια ζώσης & &  Τηλεφωνικός )
  • Επιλύουν προβλήματα και να χειρίζονται παράπονα μέσω αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • Ερμηνεύουν σωστά τα αποτελέσματα ενεργειών επικοινωνίας
  • Χειρίζονται ολόκληρο τον κύκλο επικοινωνίας στους οργανισμούς
  • Αποδεχθούν τις άμεσα εφαρμόσιμες τεχνικές Επικοινωνίας  
  • Διορθώσουν τους τρόπους με τους οποίους συμπεριφέρονται και επικοινωνούν.
  • Υποστηρίξουν έμπρακτα τις αρχές Επικοινωνίας προσαρμόζοντας τη γενική επικοινωνία στους οργανισμού τους. 
  • Υιοθετούν τεχνικές επικοινωνίας για καλλιέργεια μακροχρόνιων σχέσεων

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα κατάρτισης απευθύνεται σε εργαζόμενους οργανισμών όλων των τμημάτων της επιχείρησης από διοικητικό μέχρι υπαλληλικό προσωπικό. 

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 210.00
  • € 168.00
  • € 0.00
  • € 42.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 210.00
  • € 0.00
  • € 39.90
  • € 210.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σάββατο - 07 Μαΐου 2022

Ώρα

09:00 - 15:30

Τοποθεσία:

Κέντρο Παραγωγικότητας Λευκωσία ΤΕΚ - Πρώην ΑΤΙ (Κων. Καβάφη)

Σάββατο - 14 Μαΐου 2022

Ώρα

09:00 - 15:30

Τοποθεσία:

Κέντρο Παραγωγικότητας Λευκωσία ΤΕΚ - Πρώην ΑΤΙ (Κων. Καβάφη)

Σάββατο - 21 Μαΐου 2022

Ώρα

09:00 - 15:30

Τοποθεσία:

Κέντρο Παραγωγικότητας Λευκωσία ΤΕΚ - Πρώην ΑΤΙ (Κων. Καβάφη)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας για Επίτευξη Ποιοτικών Υπηρεσιών