Εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην εξ'αποστάσεως και μικτή μάθηση

- Ακαδημαϊκά Θέματα

24 Μαΐου 2022 09:00 26 Μαΐου 2022 13:30
Ελληνικά
12 ώρες ( 3 μέρες )
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην εξ'αποστάσεως και μικτή μάθηση

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η πρόσφατη πανδημία επηρέασε σημαντικά τη σχολική πραγματικότητα, μεταβάλλοντας τον τρόπο διδασκαλίας και επανακαθορίζοντας το γνωσιακό επίπεδο τόσο για τους εκπαιδευόμενους όσο και για τους διδάσκοντες.

Με την επικράτηση της τηλεκπαίδευσης καθώς και των μικτών μεθοδολογιών διδασκαλίας (blended learning) που όπως φαίνεται θα αξιοποιούνται στη σχολική πραγματικότητα όλο και συχνότερα, η εκπαιδευτική διαδικασία αλλάζει εκ βάθρων.

Στη σύγχρονη τάξη η εκπαιδευτική διαδικασία αναπαράγεται μέσω υπολογιστή, με εκπληκτικό και άγνωστο μέχρι τώρα ρεαλισμό, δημιουργώντας νέους ρόλους και σχέσεις τόσο για τον εκπαιδευτικό (σύμβουλος, οργανωτής, καθοδηγητής, συντονιστής), όσο και για τον εκπαιδευόμενο (ερευνητής), αλλά και γενικότερα για τη σχολική κοινότητα.

Το προτεινόμενο πρόγραμμα καλύπτει επαρκώς την ανάγκη της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, μέσω της αξιοποίησης των σύγχρονων ψηφιακών μέσων και εργαλείων, με σκοπό την εξοικείωση των συμμετεχόντων στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως και μικτή μάθησης και διδασκαλίας αλλά και γενικότερα με την ψηφιακή πραγματικότητα.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Στόχοι

Με το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες/ουσες θα είναι σε θέση να:

1. Ονομάζουν θεμελιώδεις θεωρίες της εκπαιδευτικής τεχνολογίας

2. Υιοθετούν μεθόδους και στρατηγικές διδασκαλίας για την αποτελεσματική ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην τάξη

3. Περιγράφουν τις αρχές και τα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως και της μικτής μάθησης

4. Συγκρίνουν μεθοδολογίες Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) που χρησιμοποιούνται στη σχολική τάξη

5. Διαχειρίζονται αποτελεσματικά την πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης TEAMS ανεβάζοντας ψηφιακό υλικό και χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που είναι διαθέσιμα

6. Οργανώνουν τις ψηφιακές τους τάξεις και υποδιαιρούν τους μαθητές τους σε ομάδες των 3-4 ατόμων για τη διενέργεια δραστηριοτήτων

7. Δημιουργούν τουλάχιστον 2 δικά τους ψηφιακά διδακτικά σενάρια

8. Αξιοποιούν διάφορα τεχνολογικά εργαλεία με βάση τις ανάγκες τους (π.χ. flipgrid, Κahoot!, slido, padlet Classkick. κ.α.)

9. Προσφέρουν άμεση ανατροφοδότηση (σύγχρονα ή ασύγχρονα) μέσω διαδικτυακών εργαλείων (π.χ. Flipgrid, Edmodo)

10. Προσαρμόζονται στο μαθησιακό περιβάλλον της εξ ’αποστάσεως και μικτής μάθησης

11. Επιλέγουν τα κατάλληλα εργαλεία ανάλογα με τo μαθησιακό πληθυσμό και τους διδακτικούς τους στόχους

12. Βελτιώνουν την επικοινωνία με τους μαθητές τους μέσω τηλεκπαίδευσης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και Εκπαιδευτές/ριες όλων των γνωστικών αντικειμένων:


● Σχολικό προσωπικό ιδιωτικής εκπαίδευσης

● Εκπαιδευτικό προσωπικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ιδιωτικής εκπαίδευσης

● Εκπαιδευτές ενηλίκων

που επιθυμούν να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους στην εξ’αποστάσεως και μεικτού τύπου διδασκαλία

ενισχύοντας το επαγγελματικό τους προφίλ και τις εκπαιδευτικές τους ικανότητες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εκπαιδευτής: Δρ Παναγιώτης Κοσμάς

Ο Δρ Παναγιώτης Κοσμάς απέκτησε τον διδακτορικό του τίτλο στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, διερευνώντας την ενσωμάτωση της τεχνολογίας σε διάφορα αυθεντικά περιβάλλοντα μάθησης. Κατέχει πτυχίο Κλασικών Σπουδών από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και μεταπτυχιακό τίτλο από το Universita degli Studi Roma Tre της Ιταλίας στις Επιστήμες της Αγωγής. Είναι, επίσης, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Νέες Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας από το ΤΕΠΑΚ.

Είναι επικεφαλής του εκπαιδευτικού τομέα διαχείρισης χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων στο CARDET και παράλληλα εργάζεται ως εκπαιδευτικό προσωπικό στα Πανεπιστήμια Λευκωσίας και ΤΕΠΑΚ. Έχει εκτενή εμπειρία στην επαγγελματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα ενσωμάτωσης της τεχνολογίας και έχει δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Παναγιώτης Κοσμάς - Head of Education Unit at CARDET

Ο Δρ Παναγιώτης Κοσμάς απέκτησε τον διδακτορικό του τίτλο στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, διερευνώντας την ενσωμάτωση της τεχνολογίας σε διάφορα αυθεντικά περιβάλλοντα μάθησης. Κατέχει πτυχίο Κλασικών Σπουδών από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και μεταπτυχιακό τίτλο από το Universita degli Studi Roma Tre της Ιταλίας στις Επιστήμες της Αγωγής.

Είναι, επίσης, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Νέες Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας από το ΤΕΠΑΚ. Είναι επικεφαλής του εκπαιδευτικού τομέα διαχείρισης χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων στο CARDET και παράλληλα εργάζεται ως εκπαιδευτικό προσωπικό στα Πανεπιστήμια Λευκωσίας και ΤΕΠΑΚ. Έχει εκτενή εμπειρία στην επαγγελματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα ενσωμάτωσης της τεχνολογίας και έχει δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 255.00
  • € 204.00
  • € 48.45
  • € 51.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 255.00
  • € 0.00
  • € 48.45
  • € 255.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 24 Μαΐου 2022

Ώρα

09:00 - 13:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τετάρτη - 25 Μαΐου 2022

Ώρα

09:00 - 13:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 26 Μαΐου 2022

Ώρα

09:00 - 13:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην εξ'αποστάσεως και μικτή μάθηση