Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Train the Trainer) – Μεγάλης Διάρκειας

- Soft Skills / Επικοινωνία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) - Πιστοποιήσεις/ Προσόντα/ Άδειες

08 Δεκ 2021 08:30 30 Μαρτίου 2022 16:45
Ελληνικά
76 ώρες ( 15 μέρες )
Ανδρούλλα Ξενοφώντος Ζαννεττή
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Train the Trainer) – Μεγάλης Διάρκειας

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η ραγδαία μεταβαλλόμενη πραγματικότητα, η παγκοσμιοποίηση, η τεχνολογική ανάπτυξη και οι συνεχείς εξελίξεις στον ακαδημαϊκό και επιστημονικό τομέα, καθιστούν επιτακτική την ανάγκη δια βίου μάθησης, για όσους ενήλικες επιθυμούν να προσαρμοστούν, επαναπροσδιορίζοντας τις γνώσεις και δεξιότητές τους.

Οι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης ενηλικών αποτελούν βασικό παράγοντα για την ανάπτυξη και κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού και, ως επακόλουθο, την αύξηση και βελτίωση της αποτελεσματικότητας και παραγωγικότητας των επιχειρήσεων και οργανισμών. Η ανάγκη συνεχούς επιμόρφωσης και πιστοποίησης των επαγγελματικών δεξιοτήτων, οδηγεί στην υλοποίηση του παρόντος εκπαιδευτικού προγράμματος, το οποίο έχει ως γνώμονα τη διασύνδεση της θεωρητικής με την πρακτική γνώση.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων

  • Αναγνωρίζουν τις αρχές και θεωρίες στον τομέα της εκπαιδευτικής κατάρτισης.
  • Προσδιορίζουν το διδακτικό πρόβλημα και ανάγκη, βάσει των αποτελεσμάτων της διάγνωσης αναγκών.
  • Επιλέγουν τα κατάλληλα ρήματα για διατύπωση μαθησιακών αποτελεσμάτων.
  • Επιλέγουν τις κατάλληλες θεωρίες και τεχνικές μάθησης, βάσει των αποτελεσμάτων της διάγνωσης αναγκών και της προϋπάρχουσας γνώσης και δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων.
  • Εξηγούν τη σημαντικότητα της διατύπωσης SMART μαθησιακών αποτελεσμάτων.
  • Διατυπώνουν σαφείς γραπτές οδηγίες και κριτήρια αξιολόγησης της μάθησης.
  • Εξηγούν τους παράγοντες που πρέπει να λάβει υπόψη ένας εκπαιδευτής για να διαχειριστεί αποτελεσματικά ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
  • Ταξινομούν τις καταλληλότερες μεθόδους αξιολόγησης των εκπαιδευομένων και του εκπαιδευτικού προγράμματος.
  • Αναγνωρίζουν τις δυσκολίες και προκλήσεις που πιθανόν να προκύψουν κατά τη διάρκεια ενός εκπαιδευτικού προγράμματος.
 

Σε επίπεδο δεξιοτήτων

  • Αναλύουν και εφαρμόζουν τα βασικά βήματα διεξαγωγής διάγνωσης αναγκών για προσδιορισμό των ελλείψεων που υπάρχουν.
  • Συντάσσουν σαφή στοχοθεσία και μαθησιακά αποτελέσματα.
  • Αναπτύσσουν αποτελεσματική και σαφή διάρθρωση μαθημάτων/ενοτήτων.
  • Σχεδιάζουν, εκτελούν και αξιολογούν τη διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης.
  • Αναπτύσσουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες με βάση τις διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες.
  • Εφαρμόζουν διδασκαλία με καινοτόμο, δημιουργικό και αποτελεσματικό τρόπο.
  • Αναπτύσσουν προγράμματα κατάρτισης βασισμένα στις αρχές και στρατηγικές της αποτελεσματικής μάθησης.
  • Εφαρμόζουν τις αρχές του εκπαιδευτικού σχεδιασμού προκειμένου να δημιουργήσουν εκπαιδευτικό υλικό.
  • Διαχειρίζονται και αξιολογούν τα προγράμματα εκπαιδευτικής κατάρτισης.
  • Δημιουργούν κατάλληλα εργαλεία διαμορφωτικής/τελικής αξιολόγησης για σκοπούς αξιολόγησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  • Σχεδιάζουν εκπαιδευτικά προγράμματα τα οποία βασίζονται στις προδιαγραφές της εκπαίδευσης ενηλίκων, όπως αναφέρονται στο Πρότυπο Επαγγελματικού Προσόντος Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης της ΑνΑΔ.
  • Εφαρμόζουν τα στάδια σχεδιασμού και ανάπτυξης ενός εκπαιδευτικού προγράμματος, με βάση το μοντέλο ADDIE.
  • Σχεδιάζουν διαδικτυακά εκπαιδευτικά προγράμματα, σύγχρονης ή ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
 

Σε επίπεδο στάσεων

  • Αμφισβητούν τα κακώς διατυπωμένα μαθησιακά αποτελέσματα με βάση τα SMART κριτήρια και τα αντιπαραβάλλουν με σωστά διατυπωμένα.
  • Υιοθετούν κατάλληλες εκπαιδευτικές στρατηγικές για τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος.
  • Υιοθετούν βελτιωμένες δεξιότητες επικοινωνίας και παρουσίασης.
  • Ενθαρρύνουν το θετικό συναισθηματικό κλίμα στην ομάδα μάθησης, με στόχο την επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων.
  • Προτρέπουν τη χρήση ΤΠΕ στις εκπαιδεύσεις, αναγνωρίζοντας την πολυπλοκότητα αλλά και τα πλεονεκτήματά τους.
  • Παροτρύνουν την παροχή ανατροφοδότησης, τόσο από τον εκπαιδευτή/τρια, όσο και μεταξύ των εκπαιδευομένων.
  • Υιοθετούν εναλλακτικές λύσεις σε περίπτωση που προκύψουν δυσκολίες και προκλήσεις κατά τη διάρκεια ενός εκπαιδευτικού προγράμματος.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που επιθυμούν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση, δεν διαθέτουν εκπαιδευτική εμπειρία, ενδιαφέρονται να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ «Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης» και δεν καλύπτουν το κριτήριο των προϋπάρχουσων ωρών εκπαίδευσης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εκπαιδευτής: Άντρη Ζαννεττή

Μετά τη λήξη της εκπαίδευσης θα δημιουργηθεί ομάδα για πιστοποίηση των επαγγελματικών προσόντων των υποψηφίων. Η αξιολόγηση των επαγγελματικών προσόντων των υποψηφίων διεξάγεται από διμελή ομάδα Αξιολογητών Επαγγελματικών Προσόντων στη βάση Προτύπων των Επαγγελματικών Προσόντων (ΠΕΠ) που αναπτύσσονται από την ΑνΑΔ.

Η πιστοποίηση των επαγγελματικών προσόντων γίνεται από την ΑνΑΔ με βάση τις εκθέσεις αξιολόγησης των Αξιολογητών Επαγγελματικών Προσόντων. Τα Πιστοποιητικά Επαγγελματικών Προσόντων που απονέμονται στους επιτυχόντες είναι ενταγμένα στο Κυπριακό Πλαίσιο Προσόντων (CyQF), που είναι συσχετισμένο με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF) και αποτελούν αξιόπιστα και έγκυρα εφόδια για επαγγελματική σταδιοδρομία, διευκολύνοντας επιπρόσθετα την κινητικότητα των κατόχων τους εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.

Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης S.K STIRIXIS θα απονείμει Πιστοποιητικό Κατάρτισης σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Ανδρούλλα Ξενοφώντος Ζαννεττή - Insurance Supervisor at G.A.P. Vassilopoulos Group

Insurance Supervisor
G.A.P. Vassilopoulos Group
• Training and supervising a team in their efforts to procure in insurance business for corporate clients
• Underwriting risks, preparation of quotations and visiting clients for the General Branch and Medical Insurance
• Participation in the preparation and presentation of training material

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1732.00
  • € 1292.00
  • € 329.08
  • € 440.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1100.00
  • € 0.00
  • € 209.00
  • € 1100.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 08 Δεκ 2021

Ώρα

08:30 - 16:45

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Ανδρούλλα Ξενοφώντος Ζαννεττή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τετάρτη - 15 Δεκ 2021

Τετάρτη - 22 Δεκ 2021

Τετάρτη - 12 Ιαν 2022

Τετάρτη - 19 Ιαν 2022

Τετάρτη - 26 Ιαν 2022

Τετάρτη - 02 Φεβ 2022

Τετάρτη - 09 Φεβ 2022

Τετάρτη - 16 Φεβ 2022

Τετάρτη - 23 Φεβ 2022

Τετάρτη - 02 Μαρτίου 2022

Τετάρτη - 09 Μαρτίου 2022

Ώρα

08:30 - 16:45

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Ανδρούλλα Ξενοφώντος Ζαννεττή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τετάρτη - 16 Μαρτίου 2022

Ώρα

08:30 - 16:45

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Ανδρούλλα Ξενοφώντος Ζαννεττή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τετάρτη - 23 Μαρτίου 2022

Ώρα

08:30 - 16:45

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Ανδρούλλα Ξενοφώντος Ζαννεττή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τετάρτη - 30 Μαρτίου 2022

Ώρα

08:30 - 16:45

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Ανδρούλλα Ξενοφώντος Ζαννεττή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Train the Trainer) – Μεγάλης Διάρκειας