LIVE ONLINE WEBINAR - Ψηφιακά εργαλεία και Οργάνωση Γραφείου

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία

13 Απρ 2021 08:30 13 Απρ 2021 17:00
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
LIVE ONLINE WEBINAR - Ψηφιακά εργαλεία και Οργάνωση Γραφείου

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η οργάνωση γραφείου είναι κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία μιας επιχείρησης καθώς μέσω αυτής εξοικονομούνται πολύτιμοι πόροι όπως χρόνος, άνθρωποι και χρήμα. Συνεπώς, συνεισφέρει σημαντικά στην αποτελεσματικότητα και παραγωγικότητα ενός οργανισμού. Μέσω της ορθής οργάνωσης, επιτυγχάνεται καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, με όλα τα συνεπακόλουθα που αυτό επιφέρει (μεγαλύτερη ικανοποίηση, αύξηση πελατών κα). Στην σύγχρονη εποχή της Ψηφιακής Μετάλλαξης, όπου τα πάντα γίνονται ηλεκτρονικά και με τη χρήση της τεχνολογίας, καθώς και λόγω τηςμαζικήςεισδοχήςτης γενιάς των millennials στην αγορά εργασίας, εμφανίζονται συνεχώς νέες μέθοδοι και η οργάνωση γραφείου απαιτεί εκσυγχρονισμό ούτως ώστε να προσαρμοστεί κανείς στην νέα αυτή εποχή και να συνεχίσει να συνεισφέρει σημαντικά στην επιτυχία της επιχείρησης. Ειδικά και με την πρόσφατη καραντίνα στην οποία τέθηκαν σχεδόν όλοι οι οργανισμοί, τα στελέχη ‘εξαναγκάστηκαν’ να αλλάξουν τον τρόπο που δουλεύουν και να αξιοποιήσουν εργαλεία όπως Zoom, Teams, Webex, Skype, Viberκλπ.για διαδικτυακές συναντήσεις, και γενικότερα για την εκτέλεση των καθηκόντων τους. Επομένως, οι οργανισμοί θα πρέπει να ξεκινήσουν να αναπτύσσουν «ψηφιακή»κουλτούρα και να αποτελούνται από στελέχη ικανά να χρησιμοποιούν και να επεξεργάζονται τα ψηφιακά μέσα και εργαλεία για σωστή οργάνωση και προγραμματισμό.Προς επίτευξη αυτού, τα στελέχη των οργανισμών θα πρέπει να τύχουν εκπαίδευσης έτσι ώστε να αναπτύξουν αυτή την κουλτούρα και να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες και τεχνικές χρήσης ψηφιακών μέσων και εργαλείων καθώςκαι τον τρόπο με τον οποίο να τα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά και αποδοτικά.Το σεμινάριο αυτό στοχεύει στην κάλυψη αυτής της ανάγκης:δηλαδή να παρέχει σύγχρονες μεθόδους και πρακτικές οργάνωσης γραφείου βασισμένες στην ψηφιακή εποχή και την χρήση της τεχνολογίας ούτως ώστε να βοηθήσει τους οργανισμούς να προσαρμοστούν στο νέο αυτό περιβάλλον.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
περιγράφουν βασικές τεχνικές προγραμματισμού και οργάνωσης εργασιών διατυπώνουν νέες και σύγχρονες μεθόδους εξυπηρέτησης με την χρήση νέων τεχνολογιών και μέσων

συσχετίζουν την οργάνωση γραφείου με τις αρμοδιότητες και καθήκοντα τους απαριθμούν και διαχωρίζουν τα διαφορετικά μοντέλα οργάνωσης
οργανώνουν και εκτελούν την εργασία τους με την χρήση ψηφιακών μέσων και εργαλείων
οργανώνουν τον χρόνο και την εκτέλεση των καθηκόντων τους πιο αποτελεσματικά
επιλέγουν τα κατάλληλα ψηφιακά μέσα και εργαλεία ανάλογα με την δραστηριότητα που θέλουν να εκτελέσουν
συνεργάζονται για την ορθή και αποτελεσματική λειτουργία του οργανισμού τους μέσω ψηφιακών μέσων επικοινωνίας

παρακινούν στην ανάπτυξη και κτίσιμο ψηφιακής κουλτούρας στον οργανισμό τους συμμετέχουν στην ανάπτυξη σύγχρονου πλάνου προγραμματισμού και οργάνωσης για αύξηση αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Διοικητικούς Λειτουργούς, γραμματείς και υπεύθυνους γραφείου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το πρόγραμμα θα διδάξει η Κύπρια εμπειρογνώμονας κα. Άννα Ξυνιστέρη.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 160.00
  • € 84.00
  • € 30.40
  • € 76.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 160.00
  • € 0.00
  • € 30.40
  • € 160.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 13 Απρ 2021

Ώρα

08:30 - 17:00

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : LIVE ONLINE WEBINAR - Ψηφιακά εργαλεία και Οργάνωση Γραφείου