HYBRID SEMINAR*- Ψηφιακό Μάρκετινγκ (E- Marketing), Ανάπτυξη Εταιρικής Εικόνας στο Διαδίκτυο (E-Branding) & Εκμάθηση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (E- Learning)

- Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) - Digital Marketing/ Sales/ Service

24 Νοε 2020 15:00 30 Νοε 2020 19:30
Ελληνικά
14 ώρες ( 4 μέρες )
HYBRID SEMINAR*- Ψηφιακό Μάρκετινγκ (E- Marketing), Ανάπτυξη Εταιρικής Εικόνας στο Διαδίκτυο (E-Branding) & Εκμάθηση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (E- Learning)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

*Hybrid Seminar means that the seminar will be hosted in a Classroom but also be accessed Live-OnLine

Ο κόσμος των Social Media  και του Digital Marketing εξελίσσεται ραγδαία, θέτοντας νέες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις. Αξιοποιώντας σωστά όλες αυτές τις τεχνολογικές καινοτομίες, η κάθε επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει σε σημαντικό βαθμό το πελατολόγιο και να αυξήσει τις πωλήσεις της αφού θα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.Τα δυνατά Brands τα οποία εξασφαλίζουν μακροχρόνια εταιρική και κερδοφόρα ανάπτυξη δεν κτίζονται τυχαία αλλά είναι αποτέλεσμα ενός συστηματικού και δημιουργικού σχεδιασμού. Ένα προϊόν χωρίς δυνατό Brand είναι ένα απλό commodity, ενώ ένα ισχυρό Brand έχει τεράστια προστιθέμενη αξία.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με το πέρας του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν:

  1. Tην εξειδικευμένη γνώση και τις πρακτικές δεξιότητες  που απαιτούνται, για να κτίσουν την δική τους ψηφιακή στρατηγική στο διαδίκτυο με την χρήση των: Social Media (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter), Email και Mobile Marketing.
  2. Tην δεξιότητα για τη δημιουργία «Θορύβου» (buzz) γύρω από το όνομα της εταιρίας για την γνωστοποίηση της εταιρίας τους στα διάφορα διαδικτυακά κανάλια επικοινωνίας.
  3. Tην δυνατότητα ανάπτυξης εταιρικής εικόνας στο διαδίκτυο, online reputation και ψηφιακό μάρκετινγκ.
  4. Πιστοποιητικό Κατάρτισης Παρακολούθησης του Σεμιναρίου, υπογραμμένο από την ΑνΑΔ και την G.S. Europractices

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε γενικούς διευθυντές μικρομεσαίων επιχειρήσεων, διευθυντές marketing ή πωλήσεων, λειτουργούς τμήματος marketing και λειτουργούς διαχειρισης κσι  ενημέρωσης σελίδων κοινωνικής δικτύωσης (social media management) μιας εταιρίας, οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν περεταίρω γνώσεις και δεξιότητες στους τομείς της ανάπτυξης εταιρικής εικόνας στο διαδίκτυο, online reputation και ψηφιακό marketing (digital marketing).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μέθοδος Κατάρτισης

Το πρόγραμμα προσφέρεται Δια Ζώσης βάση Πρωτοκόλλου και Διαδικτυακά μέσω της νέας μέθοδος Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης.


Εκπαιδευτής: Παναγιώτης Κυριάκου

Ο Παναγιώτης Κυριάκου έχει μία τεράστια επαγγελματική εμπειρία. Τα τελευταία 15 χρόνια δραστηριοποιείται ενεργά στους τομείς της παροχής επιχειρηματικών συμβουλευτικών υπηρεσιών, την διδασκαλία και την κατάρτιση. Εξειδικεύεται στο marketing, το e-business και την τεχνολογία. Έχει λάβει πιστοποίηση από την Google, τη Microsoft και άλλους κορυφαίους παγκόσμιους οργανισμούς, ως ειδικός στο Email Marketing, Social Media, SEO, Analytics και άλλες online cloud τεχνολογίες. Είναι επίσης μέλος του Microsoft Partner Research Panel (MSPRP) που παρέχει σκέψεις και συμβουλές σε θέματα της βιομηχανίας και στην διοικητική ομάδα της Microsoft. Είναι εγκεκριμένος εκπαιδευτής από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού της Κύπρου (ΑνΑΔ) και από εγκεκριμένο εκπαιδευτή της American Bankers Association του Αμερικανικού Ινστιτούτου Τραπεζών. Εκτός από το ηλεκτρονικό εμπόριο και την τεχνολογία, ο Παναγιώτης παρουσίασε σεμινάρια για το Marketing και τις Πωλήσεις για το Ινστιτούτο Τραπεζικών Σπουδών (Κύπρος) και το Κέντρο Παραγωγικότητας της Κύπρου.



Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 350.00
  • € 238.00
  • € 66.50
  • € 112.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 200.00
  • € 0.00
  • € 38.00
  • € 200.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 24 Νοε 2020

Ώρα

15:00 - 19:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 26 Νοε 2020

Ώρα

15:00 - 19:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Δευτέρα - 30 Νοε 2020

Ώρα

15:00 - 19:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : HYBRID SEMINAR*- Ψηφιακό Μάρκετινγκ (E- Marketing), Ανάπτυξη Εταιρικής Εικόνας στο Διαδίκτυο (E-Branding) & Εκμάθηση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (E- Learning)