Live OnLine - Πρακτικές Εφαρμογές και Στρατηγικές Διαδικτυακού Μάρκετινγκ

- Digital Marketing/ Sales/ Service

04 Μαΐου 2020 08:30 06 Ιουλ 2020 13:00
Ελληνικά
65.00 ώρες ( 19 μέρες )
anad greek logo
Live OnLine - Πρακτικές Εφαρμογές και Στρατηγικές Διαδικτυακού Μάρκετινγκ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η ανάγκη κατάρτισης του συγκεκριμένου προγράμματος προκύπτει από την όλο αυξανόμενη και διαδεδομένη χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ, το οποίο θεωρείται πλέον ένα απαραίτητο και αναπόσπαστο εργαλείο στην γενικότερη στρατηγική μάρκετινγκ μιας εταιρείας. Το διαδικτυακό μάρκετινγκ προσφέρει στις εταιρείες σημαντικά και πρακτικά οφέλη, όπως το εύρος του μάρκετινγκ τους, την στοχευμένη τμηματοποίηση της αγοράς, και συνεπώς την αποδοτική προώθηση των υπηρεσιών τους μεχαμηλότερο κόστος, την παραγωγή leads και την μετατροπή τους με τέτοιο τρόπο που να προσφέρουν στο κανάλι εσόδων, καθώς και να βελτιστοποιούν το εμπορικό τους όνομα χρησιμοποιώντας τεχνικές και πλατφόρμες ΜΚΔ και μάρκετινγκ. Συνεπώς, το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα βοηθήσει σημαντικά τις εταιρείες να κατανοήσουν εις βάθος όλες τις πρακτικές εφαρμογές του διαδικτυακού μάρκετινγκ, ούτως ώστε να μπορέσουν να τις εντάξουν αποτελεσματικά στη στρατηγική τους.


ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Στόχοι Γνώσεων:

  1. Να αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα των κοινωνικών δικτύων για μια εταιρεία στη σημερινή εποχή
  2. Να ονομάζουν όλα τα διαθέσιμα κοινωνικά δίκτυα στα οποία μπορούν να βρουν τους πιθανούς τους πελάτες
  3. Να αναγνωρίζουν ποια κοινωνικά δίκτυα είναι πιο κατάλληλα για τη δική τους επιχείρηση
  4. Να αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα της τμηματοποίησης της αγοράς
  5. Να περιγράφουν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι πλατφόρμες Facebook & Instagram
  6. Να αναγνωρίζουν τη σωστή διαδικασία σχεδιασμού διαφημίσεων στις πλατφόρμες Facebook & Instagram
  7. Να περιγράφουν τι είναι το ημερολόγιο περιεχομένου για κοινωνικά δίκτυα 
  8. Να προσδιορίζουν όλα τα βήματα σχεδιασμού μιας διαφήμισης σε κοινωνικά δίκτυα μέσω του Facebook Ads Manager
  9. Να αναγνωρίζουν όλες τις επιλογές διαφημιστικών στόχων, στόχευσης και τύπων διαφημίσεων που προσφέρει το Facebook Ads Manager 
  10. Να αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα ανάλυσης και βελτιστοποίησης διαφημιστικών καμπανιών
  11. Να περιγράφουν τη διαδικασία ετοιμασίας μιας έκθεσης απόδοσης μιας διαφημιστικής καμπάνιας
  12. Να προσδιορίζουν ποιες επιλογές βελτιστοποίησης υπάρχουν
  13. Να περιγράφουν τη διαδικασία βελτιστοποίησης
  14. Να αναγνωρίζουν τις επιλογές εξελιγμένων διαφημιστικών εκστρατειών
  15. Να προσδιορίζουν την έννοια των εξειδικευμένων κοινών-στόχων (custom audiences)
  16. Να αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα ετοιμασίας τελικής έκθεσης αξιολόγησης απόδοσης μιας διαφημιστικής εκστρατείας
  17. Να περιγράφουν τις εξελιγμένες πρακτικές ανάπτυξης στα κοινωνικά δίκτυα (growth hacking)
  18. Να ονομάζουν τα διαθέσιμα εργαλεία για ανάπτυξη εξελιγμένων πρακτικών στα κοινωνικά δίκτυα   

 Στόχοι Δεξιοτήτων

  1. Να εφαρμόζουν τη διαδικασία τμηματοποίησης της αγοράς
  2. Να σχεδιάζουν μια έκθεση αξιολόγησης απόδοσης μιας σελίδας στο Facebook και ενός εταιρικού λογαριασμού στο Instagram
  3. Να χρησιμοποιούν την πρακτική σχεδιασμού στόχων S.M.A.R.T
  4. Να σχεδιάζουν διαφημίσεις με βάση το χωνί πωλήσεων
  5. Να χρησιμοποιούν το Facebook Business Manager για σχεδιασμό διαφημίσεων σε Facebook & Instagram
  6. Να χρησιμοποιούν το Ημερολόγιο Περιεχομένου για κοινωνικά δίκτυα
  7. Να σχεδιάζουν διαφημίσεις μέσω του Facebook Ads Manager
  8. Να σχεδιάζουν διαφημίσεις μέσω της πλατφόρμας Google Ads
  9. Να επιλέγουν τους κατάλληλους διαφημιστικούς στόχους
  10. Να σχεδιάζουν σωστά κοινά-στόχους (target audiences)
  11. Να επιλέγουν τους κατάλληλους τύπους διαφημίσεων
  12. Να σχεδιάζουν έκθεση αξιολόγησης της απόδοσης μιας διαφημιστικής εκστρατείας
  13. Να εφαρμόζουν όλες τις επιλογές βελτιστοποίησης μιας διαφημιστικής εκστρατείας
  14. Να ακολουθούν τα απαραίτητα βήματα για σχεδιασμό εξειδικευμένων κοινών-στόχων (custom audiences)
  15. Να αναπτύσσουν εξελιγμένες διαφημιστικές εκστρατείες
  16. Να σχεδιάζουν μια τελική έκθεση αξιολόγησης απόδοσης μιας διαφημιστικής καμπάνιας
  17. Να εφαρμόζουν εξελιγμένες πρακτικές ανάπτυξης στα κοινωνικά δίκτυα
  18. Να χρησιμοποιούν τα διαθέσιμα εργαλεία για ανάπτυξη εξελιγμένων πρακτικών στα κοινωνικά δίκτυα

Στόχοι Στάσεων

  1. Να εκτιμούν τη σημαντικότητα των κοινωνικών δικτύων για μια εταιρεία
  2. Να υιοθετούν σωστές πρακτικές κατά την ανάπτυξη και εκτέλεση της στρατηγικής της εταιρείας τους στα κοινωνικά δίκτυα
  3. Να υιοθετούν θετική στάση για τη σημαντικότητα σχεδιασμού διαφημίσεων με τη σωστή διαδικασία
  4. Να υιοθετούν κατά την εκτέλεση διαφημιστικών εκστρατειών την πρακτική αξιολόγησης και βελτιστοποίησης
  5. Να εκτιμούν τη σημαντικότητα των εξελιγμένων διαφημιστικών εκστρατειών
  6. Να υιοθετούν κατά την ολοκλήρωση διαφημιστικών εκστρατειών την πρακτική τελικής αξιολόγησης
  7. Να εκτιμούν τη σημαντικότητα των εξελιγμένων πρακτικών ανάπτυξης
  8. Να υιοθετούν κατά το σχεδιασμό και εκτέλεση της στρατηγικής της εταιρείας τους στα κοινωνικά δίκτυα, εξελιγμένες πρακτικές ανάπτυξης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε

  • διευθυντές
  • υπεύθυνους ή προϊσταμένους εταιρειών σε τμήματα Marketing
  • Sales
  • Service Delivery
  • Operations
  • IT
  • Διοικητικό Προσωπικό
  • PR και HR που λαμβάνουν μέρος στον σχεδιασμό και ανάπτυξη της στρατηγικής διαδικτυακού Marketing



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

*Στην τιμή περιλαμβάνεται:

  • €120 για πειραματισμό με Facebook Ads και Google Ads κατά την διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος
  • Εγχειρίδια (step-by-step manuals) που επεξηγούν λεπτομερώς όλες τις διαδικασίες που θα μάθεις για να μπορείς εύκολα να τα εφαρμόσεις στην εταιρεία σου
  • Εβδομαδιαίο Newsletter με όλες τις νέες εξελίξεις στον χώρο του Digital Marketing στην ελληνική γλώσσα, αποκλειστικά και μόνο για τους συμμετέχοντες των προγραμμάτων μας
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Σάββας Σωκράτους - Co-CEO
Το 2008, και ενώ ακόμη ήταν φοιτητής, ανέπτυξε μαζί με ένα συμφοιτητή του την πρώτη του εταιρεία, Socratous & Louca Solutions Ltd, η οποία δραστηριοποιόταν στην προβολή πολιτιστικών ιδρυμάτων και στην ψηφιοποίηση βιβλίων και εγγράφων. Αξιοποιώντας τις εμπειρίες που είχε κερδίσει αναπτύσσοντας την συγκεκριμένη εταιρεία, το 2012 δημιούργησε μαζί με τους συνέταιρους του την εταιρεία A.G.C. StudentLife Ltd, η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς του Digital Media, Digital Marketing και Marketing...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1495.00
  • € 1105.00
  • € 284.05
  • € 390.00
  • € 464.10

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1495.00
  • € 0.00
  • € 284.05
  • € 1495.00
  • € 1,779.05
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Δευτέρα - 04 Μαΐου 2020

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Σάββας Σωκράτους

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 07 Μαΐου 2020

Δευτέρα - 11 Μαΐου 2020

Πέμπτη - 14 Μαΐου 2020

Δευτέρα - 18 Μαΐου 2020

Πέμπτη - 21 Μαΐου 2020

Δευτέρα - 25 Μαΐου 2020

Πέμπτη - 28 Μαΐου 2020

Δευτέρα - 01 Ιουν 2020

Πέμπτη - 04 Ιουν 2020

Δευτέρα - 08 Ιουν 2020

Πέμπτη - 11 Ιουν 2020

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Σάββας Σωκράτους

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Δευτέρα - 15 Ιουν 2020

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Σάββας Σωκράτους

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 18 Ιουν 2020

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Σάββας Σωκράτους

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Δευτέρα - 22 Ιουν 2020

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Σάββας Σωκράτους

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 25 Ιουν 2020

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Σάββας Σωκράτους

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Δευτέρα - 29 Ιουν 2020

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Σάββας Σωκράτους

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 02 Ιουλ 2020

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Σάββας Σωκράτους

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Δευτέρα - 06 Ιουλ 2020

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Σάββας Σωκράτους

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Live OnLine - Πρακτικές Εφαρμογές και Στρατηγικές Διαδικτυακού Μάρκετινγκ