MMC Training: Customer Service Resilience – Ανθεκτικότητα & Ισορροπία στην Εξυπηρέτηση Πελατών

calendar icon

04 Αυγούστου 2025

⠀ -⠀ Digital Marketing/Sales/Service
⠀ -⠀ Πωλήσεις/Εξυπηρέτηση Πελατών
MMC Training: Customer Service Resilience – Ανθεκτικότητα & Ισορροπία στην Εξυπηρέτηση Πελατών


Η πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών βρίσκεται στο επίκεντρο των προκλήσεων για κάθε είδους επιχείρηση σε όλους τους τομείς. Οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις, οι συναισθηματικά φορτισμένες αλληλεπιδράσεις και η ανάγκη για γρήγορες λύσεις δημιουργούν έντονη πίεση στους επαγγελματίες όλων των κλάδων. Σε αυτό το πλαίσιο, η ψυχική ανθεκτικότητα και η συναισθηματική ισορροπία δεν αποτελούν πλέον «μαλακές δεξιότητες», αλλά κρίσιμους παράγοντες επαγγελματικής επιβίωσης και απόδοσης.

Τι θα μάθουν οι συμμετέχοντες

Το σεμινάριο «Customer Service Resilience – Χτίζοντας Ανθεκτικότητα & Συναισθηματική Ισορροπία στην Πρώτη Γραμμή Εξυπηρέτησης» προσφέρει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να κατανοήσουν εις βάθος την έννοια της ψυχικής ανθεκτικότητας και τον τρόπο που αυτή ενισχύει την καθημερινή τους απόδοση. Οι καταρτιζόμενοι θα εξασκηθούν σε τεχνικές ρύθμισης συναισθημάτων σε στιγμές έντασης, θα μάθουν πώς να διαχειρίζονται δύσκολους πελάτες με ενσυναίσθηση και θα αποκτήσουν ένα προσωπικό “toolbox” εργαλείων για να παραμένουν σταθεροί και ήρεμοι υπό πίεση. Παράλληλα, θα καλλιεργήσουν στάσεις αυτοπαρατήρησης και φροντίδας εαυτού, συμβάλλοντας θετικά στη δική τους ψυχική υγεία και στην ποιότητα της εξυπηρέτησης.

Το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2025, από τις 08:30 έως 16:15, διαδικτυακά μέσω ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας μάθησης, και θα έχει συνολική διάρκεια 7 ωρών. Το σεμινάριο είναι εγκεκριμένο από την ΑνΑΔ και το τελικό κόστος για δικαιούχους επιχορήγησης διαμορφώνεται στα €148.


09/09/2025 Σεμινάριο MMC: Customer Service Resilience – Χτίζοντας Ανθεκτικότητα & Συναισθηματική Ισορροπία στην Πρώτη Γραμμή Εξυπηρέτησης (7 ώρες)


Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε επαγγελματίες πρώτης γραμμής εξυπηρέτησης, όπως υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων, προσωπικό υποδοχής, τεχνικής υποστήριξης, στελέχη πωλήσεων και ομάδες customer support ή customer success. Ιδανικό επίσης για team leaders και supervisors που διαχειρίζονται ομάδες σε απαιτητικά περιβάλλοντα.

Με την Βασιλική Ανδρικοπούλου

Η Βασιλική Ανδρικοπούλου, Head of Training and Development & HR του MMC, διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων και στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού. Με μεταπτυχιακές σπουδές στο Human Resources Management & Organisational Behaviour, συνδυάζει επιστημονική κατάρτιση και πρακτική εμπειρία, προσφέροντας ένα βιωματικό και ουσιαστικό εκπαιδευτικό ταξίδι.

Πληροφορίες & Εγγραφές

Επισκεφθείτε τη σελίδα του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη φόρμα 'Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος' για να επικοινωνήσει μαζί σας ο συντονιστής του προγράμματος για διευκρινήσεις και υποστήριξη στην εγγραφή σας και τη πρόσβασή σας στην επιχορήγηση της ΑνΑΔ.



Share: