Marketing Lab: Δύο Σεμινάρια Αιχμής 100% Επιχορηγημένα για το Σύγχρονο Επιχειρηματικό Marketing

calendar icon

01 Ιουλίου 2025

⠀ -⠀ Digital Marketing/Sales/Service
⠀ -⠀ Καινοτομία/Start Ups
Marketing Lab: Δύο Σεμινάρια Αιχμής 100% Επιχορηγημένα για το Σύγχρονο Επιχειρηματικό Marketing


Το εκπαιδευτικό κέντρο Marketing Lab συνεχίζει να καινοτομεί στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης, παρουσιάζοντας δύο νέα, 100% επιχορηγημένα σεμινάρια που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες του επιχειρηματικού κόσμου. Με έμφαση στη στρατηγική αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης και στις πρακτικές omnichannel marketing, τα προγράμματα προσφέρουν ουσιαστική γνώση και πρακτικά εργαλεία σε στελέχη, επιχειρηματίες και επαγγελματίες που επιδιώκουν να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους στο marketing και το brand building.

Μελετήσετε τα 2 πιο κάτω Σεμινάρια Ζωτικής Σημασίας του Marketing Lab

07/10/2025 - Masterclass Τεχνητής Νοημοσύνης & Καινοτόμων Τεχνολογιών στο Marketing (21 ώρες)

Η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τους κανόνες του marketing και αυτό το masterclass έρχεται να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με σύγχρονες γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες. Από τη χρήση του ChatGPT για τη δημιουργία περιεχομένου, μέχρι την αξιοποίηση εργαλείων όπως το Canva, το Synthesia και το Leonardo AI, το πρόγραμμα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα καινοτόμων τεχνολογιών που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών marketing. Η εκπαίδευση είναι απόλυτα βιωματική και προσανατολισμένη στην άμεση εφαρμογή των τεχνικών στην πραγματική αγορά.

04/11/2025 - Marketing & Brand Building για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις: Omnichannel Approach (21 ώρες)

Το δεύτερο σεμινάριο απευθύνεται ειδικά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προσφέροντας έναν πλήρη οδηγό για τη δημιουργία ισχυρής εμπορικής ταυτότητας και την πολυκαναλική προσέγγιση πελατών. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να χτίζουν ένα αξιόπιστο brand, να εφαρμόζουν στρατηγικές περιεχομένου σε διαφορετικά μέσα και να αυξάνουν την απήχησή τους μέσω συνδυαστικής αξιοποίησης φυσικών και ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πρακτικά εργαλεία, ασκήσεις και συμβουλές για άμεση εφαρμογή στην καθημερινή λειτουργία μιας ΜΜΕ.

Με τον Γιώργο Κιτή

Η παρουσία του Γιώργου Κιτή στα δύο σεμινάρια εγγυούνται την επιτυχία και τον πρακτικό τους προσανατολισμό. Ο Γιώργος είναι κάτοχος BSc Communications, MA Media & Communications Management, Diploma Banking & Finance ενώ έχει και τον τίτλο του Charter Marketer. Επίσης είναι «Certified Google Advertiser» και πιστοποιημένος εκπαιδευτής της Αν.Α.Δ. O Γιώργος Κιτής είναι επίσης συγγραφές των βιβλίων «Κάτι Λείπει…» και «Marketing Breakfast: Κατανόησε & Εφάρμοσε». Έχει συνεργαστεί τόσο με οργανισμούς στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό για να δημιουργήσει στρατηγικές μάρκετινγκ για παγκοσμίους φήμης brands.

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Στα πλαίσια των πιο πάνω σεμιναρίων (και χωρίς κόστος), ο Γιώργος Κιτής θα παρέχει για 4 ώρες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε κάθε εταιρεία που συμμετέχει με στόχο την πρακτική εφαρμογή ή και χάραξη της αρχικής στρατηγικής για τα όσα οι συμμετέχοντες έχουν μάθει στο Σεμινάριο. Η προσαρμογή της μάθησης στα δεδομένα της κάθε επιχείρησης είναι πάντα μια δύσκολη άσκηση, που σε αυτή τη περίπτωση απλοποιείται με την εξειδικευμένη παρουσία του Γιώργου Κιτή.

Πληροφορίες και Εγγραφές

Επισκεφθείτε τη σελίδα του κάθε σεμιναρίου (Links πιο πάνω) και συμπληρώστε τη φόρμα 'Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος' για να επικοινωνήσει μαζί σας ο συντονιστής του προγράμματος για διευκρινήσεις και υποστήριξη στην εγγραφή σας και τη πρόσβασή σας στην πλήρη επιχορήγηση της ΑνΑΔ.



Share: