KPMG Academy: Customer-Centric Innovation: Ενδυναμώνοντας την Καινοτομία με Επίκεντρο τον Πελάτη

calendar icon

06 Νοεμβρίου 2025

⠀ -⠀ Digital Marketing/Sales/Service
⠀ -⠀ Καινοτομία/Start Ups
⠀ -⠀ Πωλήσεις/Εξυπηρέτηση Πελατών
KPMG Academy: Customer-Centric Innovation: Ενδυναμώνοντας την Καινοτομία με Επίκεντρο τον Πελάτη


Η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία και οι απαιτήσεις των πελατών αυξάνονται συνεχώς. Οι επιχειρήσεις καλούνται να καινοτομούν με τρόπο που να διατηρεί την ανθρώπινη διάσταση στο επίκεντρο. Το σεμινάριο “Customer-Centric Innovation: Leveraging KPMG Discovery”, που διοργανώνει η KPMG Academy στη Λευκωσία στις 18 & 19 Νοεμβρίου 2025, προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία σε στελέχη επιχειρήσεων να αναπτύξουν δεξιότητες και μεθοδολογίες για καινοτομία βασισμένη στις πραγματικές ανάγκες των πελατών.

Το πρόγραμμα διάρκειας 18 ωρών διεξάγεται στην αγγλική γλώσσα και είναι πλήρως επιχορηγημένο από την ΑνΑΔ (100%) για εργοδοτούμενους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής. Με το πέρας του θεωρητικού μέρους του σεμιναρίου (14 ώρες), ο εκπαιδευτής του προγράμματος θα διεξάγει συνάντηση 4 ωρών με την εταιρεία του κάθε συμμετέχοντα (κατόπιν συνεννόησης) για καθοδήγηση για την πρακτική εφαρμογή των διαδαχθέντων. Οι συμβουλαυτικές αυτές υπηρεσίες περιλαμβάνονται στην πλήρη επιχορήγηση του προγράμματος.

Από την Καινοτομία στην Εμπειρία Πελάτη

Το σεμινάριο συνδυάζει τις αρχές του Customer Experience (CX) και του Human-Centred Design (HCD) με πρακτικά εργαλεία και τεχνικές που χρησιμοποιούνται διεθνώς από την KPMG. Οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με το “KPMG Discovery” journey mapping tool και το Workbench framework, μέσα από διαδραστικά εργαστήρια, μελέτες περιπτώσεων και ομαδικές ασκήσεις.


18/11/2025 KPMG Academy Vital Seminar: Customer-Centric Innovation: Leveraging “KPMG Discovery” (100% Subsidized) (14+4 hours)


Οι θεματικές ενότητες περιλαμβάνουν:

  • την ανάλυση της εμπειρίας του πελάτη και τη χαρτογράφηση των “customer journeys”,
  • την κατανόηση των νέων προσδοκιών των πελατών μετά την πανδημία,
  • τον σχεδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών με γνώμονα την ενσυναίσθηση και τη βιωματική αξία,
  • την πρακτική εφαρμογή μεθόδων ιδεασμού, σχεδιασμού και αξιολόγησης λύσεων,
  • καθώς και τη μέτρηση της απόδοσης και του επιχειρηματικού αποτελέσματος (ROI) της καινοτομίας.

Στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν ένα customer-first mindset, ενισχύοντας την ικανότητά τους να σχεδιάζουν προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρίες που μεταμορφώνουν ουσιαστικά τη σχέση της επιχείρησης με τον πελάτη.

Ο Εκπαιδευτής

Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Tomáš Potměšil, EMEA Customer Lead και Strategy & Growth Partner της KPMG Τσεχίας, με περισσότερα από 14 χρόνια εμπειρίας σε στρατηγική, σχεδιασμό και μετασχηματισμό εμπειριών πελατών. Ως ιδρυτικό μέλος του KPMG Global Customer Centre of Excellence, έχει καθοδηγήσει έργα CX για μεγάλους οργανισμούς στους τομείς των χρηματοοικονομικών, της ενέργειας, της αυτοκινητοβιομηχανίας και του λιανεμπορίου. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής και διεθνής ομιλητής, με μεταπτυχιακές σπουδές στη Διεθνή Οικονομική Πολιτική από το Columbia University.

Κόστος και Οργάνωση

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στους χώρους της KPMG στη Λευκωσία, περιλαμβάνοντας σημειώσεις, πρακτικές ασκήσεις, καφέ, σνακ και γεύμα.

  • Για δικαιούχους ΑνΑΔ: Κόστος συμμετοχής €0 (100% επιχορηγημένο)
  • Για μη δικαιούχους: Κόστος €2.142 (συμπ. ΦΠΑ)

Πληροφορίες & Εγγραφές

Επισκεφθείτε τη σελίδα του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη φόρμα 'Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος' για να επικοινωνήσει μαζί σας ο συντονιστής του προγράμματος για διευκρινήσεις και υποστήριξη στην εγγραφή σας και τη πρόσβασή σας στην επιχορήγηση της ΑνΑΔ.



Share: