French Bloom: Η Επανάσταση του Μη Αλκοολούχου Αφρώδους Οίνου με Γαλλική Φινέτσα

calendar icon

13 Αυγούστου 2025

⠀ -⠀ Ενέργεια/Α.Π.Ε./Περιβάλλον
⠀ -⠀ Εφοδιαστική Αλυσίδα/Εμπόριο
⠀ -⠀ Τουρισμός/Ξενοδοχεία/Τρόφιμα
⠀ -⠀ Τρόφιμα & Ποτά/Ασφάλεια Τροφίμων
French Bloom: Η Επανάσταση του Μη Αλκοολούχου Αφρώδους Οίνου με Γαλλική Φινέτσα

Σε μια εποχή που οι καταναλωτικές συνήθειες μεταμορφώνονται και η ευελιξία στην κατανάλωση αλκοόλ γίνεται τάση, μια startup από τη Γαλλία κατάφερε να ταράξει τα νερά της παγκόσμιας αγοράς οίνου, προσφέροντας μια πρόταση που συνδυάζει κομψότητα, ποιότητα και νηφαλιότητα. Το French Bloom, ένα super-premium αφρώδες κρασί με μηδενική περιεκτικότητα σε αλκοόλ, είναι η καινοτομία που φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο γιορτάζουμε.

Η ιστορία του French Bloom, όπως παρουσιάζεται σε συνέντευξη της Maggie Frerejean-Taittinger στο Forbes Greece, ξεκινά από μια προσωπική ανάγκη. Έγκυος με δίδυμα και εργαζόμενη στον Michelin Guide, η Maggie ένιωσε τον κοινωνικό αποκλεισμό που δημιουργείται όταν δεν μπορείς να συμμετάσχεις πλήρως σε μια εμπειρία γαστρονομίας. Μαζί με τη φίλη της Constance Jablonski, διάσημο μοντέλο, ξεκίνησαν την αναζήτηση για ένα μη αλκοολούχο κρασί που δεν κάνει συμβιβασμούς στη γεύση ή στην εμπειρία.



ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΣΗ



Το αποτέλεσμα ήταν το French Bloom – ένας αφρώδης οίνος 0,0% αλκοόλ, χωρίς ζάχαρη, χωρίς συντηρητικά και χωρίς θειώδη. Η παραγωγή βασίζεται σε βιολογικά σταφύλια Chardonnay και Pinot Noir από τη Νότια Γαλλία, με διαδικασίες οινοποίησης που περιλαμβάνουν πρώιμο τρύγο και παλαίωση σε δρύινα βαρέλια. Η αφαίρεση του αλκοόλ γίνεται σε τρία στάδια, διατηρώντας τη γευστική πολυπλοκότητα που χαρακτηρίζει ένα premium κρασί.

Η επιτυχία δεν άργησε να έρθει. Μέσα σε μόλις τρεις μήνες από το λανσάρισμα, πουλήθηκαν 10.000 φιάλες στη Γαλλία. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το French Bloom έγινε best seller στο Selfridges μέσα σε μία εβδομάδα. Πλέον, το brand εξάγεται σε περισσότερες από 50 χώρες, παράγοντας μισό εκατομμύριο φιάλες ετησίως.

Η στρατηγική επένδυση του γίγαντα Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), ο οποίος απέκτησε το 30% της εταιρείας, αποτελεί ηχηρή επιβεβαίωση της προοπτικής του προϊόντος και της ανερχόμενης τάσης του "ευέλικτου πίνειν". Το French Bloom δεν απευθύνεται μόνο σε όσους αποφεύγουν το αλκοόλ. Το 80% των καταναλωτών είναι "flexi drinkers" – άτομα που επιλέγουν πότε και πόσο θα καταναλώσουν, δίνοντας έμφαση στη γευστική εμπειρία χωρίς τις συνέπειες του αλκοόλ.



ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ MARKETING, ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ



Η ελληνική αγορά αποτελεί στρατηγικό σημείο για την εταιρεία, με τη διανομή να έχει αναλάβει η AMBYX μέσω της Moët Hennessy Ελλάδος. Ήδη, τα French Bloom διατίθενται σε εμβληματικά ξενοδοχεία όπως το Four Seasons και το One & Only, ενώ υπάρχουν σχέδια επέκτασης και σε άλλους τουριστικούς προορισμούς της χώρας.

Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει τρεις εκδοχές: το Le Blanc με αρώματα τροπικών φρούτων, το Le Rosé με νότες μούρων και το L’Extra Brut, την prestige σειρά με μία μόλις θερμίδα και μηδενική ζάχαρη, που απευθύνεται σε γνώστες του κρασιού.

Η Maggie Frerejean-Taittinger δεν διστάζει να μοιραστεί την επιχειρηματική της φιλοσοφία: "Αν δεν ντρέπεσαι για την πρώτη έκδοση του προϊόντος σου, το λάνσαρες πολύ αργά". Κι όπως όλα δείχνουν, το French Bloom δεν άνθισε μόνο – αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού στον κόσμο του κρασιού.

Share: