CNG Infosystems Seminar: Εφαρμοσμένη Στρατηγική Πελατειακής Εμπειρίας για Αύξηση Πωλήσεων

calendar icon

20 Δεκεμβρίου 2021

⠀ -⠀ Digital Marketing/Sales/Service
⠀ -⠀ Marketing/Digital Marketing
⠀ -⠀ Strategy & Business Plans
⠀ -⠀ Οργάνωση/Διοίκηση/Ηγεσία
CNG Infosystems Seminar: Εφαρμοσμένη Στρατηγική Πελατειακής Εμπειρίας για Αύξηση Πωλήσεων

Η CNG Infosystems, διενεργεί το τελευταίο σεμινάριο της για το 2021 και φαίνεται ότι έχει αφήσει τα καλύτερα για το τέλος! Η εμπειρία του πελάτη έχει αναδειχθεί ως ο πιο κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχία των επιχειρήσεων. Δεν είναι η τιμή από μόνη της, δεν είναι η ποιότητα από μόνη της, δεν είναι το κατάστημα ή η ευγένεια του πωλητή. Είναι όλα αυτά που συναποτελούν τη συνολική εμπειρία του πελάτη από τη κάθε εταιρεία στη φυσική ή διαδικτυακή επαφή του.

Η CNG Infosystems, έχοντας την εμπειρία και τη γνώση σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο προχώρησε στον σχεδιασμό ενός εξειδικευμένου σεμιναρίου μέσα από το οποίο οι συμμετέχοντες θα μάθουν όλα όσα χρειάζονται για να κερδίσουν τον πελάτη τους. δίνοντας του μια αξέχαστη εμπειρία.

Σεμινάριο CNG Infosystems: Εφαρμοσμένη Στρατηγική Ανάπτυξης και Διαχείρισης της Πελατειακής Εμπειρίας για Αύξηση Πωλήσεων και Κερδοφορίας με την χρήση Τεχνολογίας

Για να δώσεις στο πελάτη αυτό που θέλει, πρέπει πρώτα να μάθεις τι θέλει ο πελάτης, και αυτό θα γίνει μέσω διαφόρων τεχνολογικών εργαλείων Επιχειρηματικής Ευφυΐας (Business Intelligence) που προτείνει η CNG Infosystems. Ακολούθως γίνεται η επιβεβαίωση των αναλύσεων και σχεδιάζεται η εμπειρία του πελάτη μέσα από ένα δομημένο τρόπο και προσέγγιση. Η εφαρμογή περνάει και πάλι μέσα από ειδικά εργαλεία που θα εντοπίσουν και προσεγγίσουν τον πελάτη αποτελεσματικά αλλά και με λογικό χρόνο και κόστος.

Η CNG Infosystems, κάτω από την έμπειρη καθοδήγηση του Χριστόφορου Λαζαρίδη, προσφέρει τις υπηρεσίες της εδώ και 30 χρόνια σε τομείς όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα e-shops, Ανάπτυξη πωλήσεων και πιστών πελατών, ψηφιακό Marketing & Branding, αυτοματισμοί και εταιρικές διαδικασίες, διαχείριση ολικής ποιότητας (TQM), Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Ανάπτυξη Μετασχηματιστικής Ηγεσίας.

Share: