Γεώργιος Δημητριάδης

Επαγγελματικός Τίτλος:

CEO & Founder at Planet Interactive

Τομείς Εξειδίκευσης:

Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία > Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) > Digital Marketing/ Sales/ Service

Πληροφορίες Εκπαιδευτή

Profession: University Visiting Lecturer- GM at Planet Interactive Ltd- ( A Management and Training Consultants Establishment )

EXPERIENCE
More than thirty years of extensive experience in Education and Business Practice. Areas of experience include Strategic Marketing ,Preparation of Business Plans,Project Management, Hr Development . Teaching emphasis on Strategic Marketing and Management

HIGHLIGHTS OF QUALIFICATIONS
• Participation, as a member of the Board of Directors, of several Government and Semi Government Organizations, ie Cyprus State Fair Authority, Labour Disputes Court ,Federation of Cyprus Industries etc.
• Exemplary interpersonal, communication and analytical skills.
• Extensive experience regarding the Culture and Business Environment of Greece , the Middle East and Gulf Countries.

EDUCATION -ACCREDITATIONS

Postgratuate Studies in Business Adninistration
Leeds Polytechnic-UK
Bachelor of Arts (BA),
National and Kapodistrian University of Athens
Economics & Legal Studies

Fellow of the British Institute of Management (FBIM)
Accredited Management Consultant in Industrial Management and Strategic Marketing, of the Cyprus Institute of Technology
Accredited Consultant of the Human Resource Development Authority
Member of the Institute of Certified Management Consultants(CMC)

TEACHING EXPERIENCE
Teaching and facilitating Industrial Management and Business:
Teaching Marketing ,Business Management and Consumer Behaviour

CONSULTING EXPERIENCE
2000-Today GM Planet Interactive -A Management ,Marketing and Training Consultants Ltd

Planet Interactive is a Leading Cyprus Establishment in the field of Management,Marketing and Training.

PARTICIPATION IN BOARDS
1990-1994 Μember of the Board of Cyprus Industries Federation
1988-1993 Member of the Board of Directors of the Cyprus State Fair Authority
1988-1990 Member of the Labour Disputes Court

ΤΙΤΛΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ
  • ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΟΧΩΝ

  • ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ-ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ&ΚΟΙΝ.ΔΙΚΤΥ

  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Κ

  • ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

  • ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ

  • ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ

  • ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΩΛΗΣΕΙΣ-ΝΕΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ/ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ

  • ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ/ΥΠΟΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΥΞ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤ

  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

  • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ

  • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΡΙΣΗ

  • ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΟΚΙΝΗΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  • ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ

  • ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΩΛΗΤΗ

  • ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ/ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ DIGITAL MARKETING&ΚΟΙΝΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ

  • ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ ΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣ

  • ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΑ SOCIAL MEDIA ΣΑΝ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ

  • ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΑΝ ΒΑΣΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ

Πιστοποιήσεις Εκπαιδευτή
Πιστοποιήσεις ΕκπαιδευτήΦορέας Πιστοποίησης
Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΕΚ)ΑνΑΔ