
Polyvios Kallis
Professional Title:
Advisor & Trainer in Hotel & Service Business
Sectors of Specialization:
Management Leadership > Digital Marketing/Sales/Service > Tourism/Hotels/Food
Trainer's Information
Polys (Polyvios) Kallis
- Owns 'Servisionar by Polys Kallis', a
company dealing with advisory services for Hotels, Restaurants and
Service Industry in general.
What we offer: concepts / products developed by us over 25 years of managerial and educational praxis and researching.
- 'Servisionar' a Holistic Branding Concept
- 'CustExp' a Customer Experience Concept
- 'StaffBravo' Recognition & Reward Online Platform
- 'Filoxen' Hospitality Roadmap tailored made for individual companies
- 'Good-To-Great' Educational & Training mandate beyond seminars
Who I am:
- Swiss Educated (Schweizerische Hotelfaschule Lucerne 1985-1988)
- Further Education in Cust. Experience Management and Holistic Branding Projecting
- Long career (more than 25 years) in Hotel Management in several hotels, gaining the understanding on Hotel brand essentials
- Remarkable career in Business Education and Training (more than 5 years)
-
Served the public tourist economy, as Chairman of Cyprus Hotel Managers
Association (2008-2014), gaining overall understanding for tourism and
hospitality economy
- Published articles in numerous papers and magazines.
- Published his own book 'Tourism, from paradox to great' proposing a holistic tourism solution to Tourism and Hospitality.
Swiss / Cypriot Nationality and currently lives and operates in Cyprus.
Seminar Titles Delivered
EFFECTIVE COMMUNICATION,FREEDBACK,PRAISE & PERSUASION FOR STAFF
HOW TO APPLY "F.I.R.S.T. SERVICE & HOSPITALITY" IN OUR HOTELS
HOW TO APPLY "QUALITY SERVICE & HOSPITALITY" IN OUR HOTELS
HOW TO APPLY "SERVICE & HOSPITALITY" IN HOTELS ANIMATION
HOW TO APPLY "SERVICE & HOSPITALITY" IN TOP HOTEL ENVIROMENT
HOW TO APPLY "TOP SERVICE & HOSPITALITY" IN S.M.I.L.E. BRAND ENVIROMENT
HOW TO APPLY & FOLLOW THE BEACH SERVICE SYSTEM IN MY WORK
HOW TO APPLY A BEST PRACTICES QUALITY SYSTEM BEYOND ISO
HOW TO APPLY A BRANDED QUALITY SYSTEM (SERVICE & ENGAGEMENT)
HOW TO APPLY A GUEST SERVICE & EMPLOYEE ENGAGEMENT SYSTEM
HOW TO APPLY A NEW QUALITY SYSTEM BEYOND ISO
HOW TO APPLY A QUALITY SYSTEM FOR SERVICE EXCELLENCE & STAFF ENGAGΕMENT
HOW TO APPLY BEST TECHNIQUES IN SUPERVISING STAFF FOR BETTER SERVICE
HOW TO APPLY CUSTOMER SERVICE & HOSPITALITY PRINCIPLES IN MY WORK
HOW TO APPLY F.I.R.S.T SERVICE & HOSPITALITY IN OUR HOTELS
HOW TO APPLY THE "HAPPY2SERVERU" A QUALITY SYSTEM BEYOND ISO
HOW TO APPLY THE LORDOS STAR A QUALITY SYSTEM BEYOND ISO
HOW TO APPLY TOP 'CUSTOMER SERVICE & HOSPITALITY' OUR HOTEL
HOW TO APPLY"TOURSM LEADERSHIP & HOSPITALITY" IN SMALL HOTEL ENVIRORM
HOW TO CREATE & IMPLEMENT A SYSTEM OF FEEDBACK,HANDLIG OF COMPLAITS &
HOW TO CREATE AND IMPLEMENT A STAFF RECOGNITION - REWARD SYSTEM
HOW TO ESTABLISH SYSTEM TO MEASURE IMPLEMTATION OF BRANDING APPL (SMILE)
HOW TO GREATE AND IMPLEMENT A STAFF RECOGNITION-REWARD SYSTEM
HOW TO MANAGE STAFF & SERVE CUSTOMERS BY GENERATIOAL MINDED TECHNIQUES
HOW TO SYSTEMIZE AND APPLY OUR OWN SERVICE & HOSPITALITY CONCEPT
HOW TO TRAIN AMBASSADORS FOR STAFF RECOGNITION-REWARD SYSTEM
HOW TO TRAIN STAFF TO DEVELOP SERVICE ATTITUDE & ENGAGEMENT
HOW TO TURN OUR SERVICE INTO SUPERIOR CUSTOMER DELIGHT IN OUR HOTEL
HOW TO UPDATE & UPGRADE OUR STAFF RECOGNITION REWARD SYSTEM-GRPB
RE-ENGINEERING HOSPITALITY AND TOURISM
RE-ENGINEERING HOSPITALITY BUSINESS: INCREASING QUALITY, AUTHENTICITY
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕ ΒΕΛΤΙΣΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ - ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ-ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΜΜ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΒΕΛΤΙΣΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΥΠΗΡ ΒΑΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜ TSOKKOS FIRST EXPER
ΕΠΑΝΕΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ,ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
ΕΠΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΜΜΕ
ΗΓΕΣΙΑ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
ΗΟW TO TURN OUR SERVICE INTO SUPERIOR CUSTOMER DELIGHT IN OUR HOTE
ΠΩΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΓΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΡ
ΠΩΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ GUEST DELIGHT & MEMORABLE
ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΩΘΗΣΗ
ΠΩΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΓNΩΡΗΣΗΣ-ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΡΔΟΣ ΣΤΑΡ
ΠΩΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ "TSOKKOS FIRST"
ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ HOLISTIC BRAN
ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ/ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
ΠΩΣ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ
ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΝ ΤΗΕ JOB TRAINING
ΠΩΣ ΣΥΝΔΡΑΜΟΥΜΕ,ΩΣ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙ
Trainer's Certifications
Trainer's Certifications | Certification Authority |
---|---|
Trainer of Vocational Training (EEK) | ΑνΑΔ |