Εμπειρία Πελάτη

- Digital Marketing/ Sales/ Service

01 Ιουν 2022 08:30 01 Ιουν 2022 16:15
Ελληνικά
7 ώρες ( 1 ημέρα )
Εμπειρία Πελάτη

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι ένας από τους πρωταρχικούς στρατηγικούς στόχους πολλών εταιρειών. Το αίσθημα του ευχαριστημένου πελάτη και της ολικής  θετικής εμπειρίας που λαμβάνει, συνδέεται άρρηκτα με την πιστότητα που αυτός επιδεικνύει. Έρευνες δείχνουν η πιστότητα ενός πελάτη οφείλεται στο 46% στην θετική εμπειρία που αποκομίζει, το 33% στο ίδιο το προϊόν ενώ μόλις 21% στην τιμή του προϊόντος.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του προγράμματος , είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να προσφέρουν μια θετική εμπειρία κατά την επίσκεψη του πελάτη ή αλληλεπίδρασή του με άτομα ή παροχές του οργανισμού όπως επίσης τεχνικές που θα τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες του πελάτη. Επίσης το πρόγραμμα σκοπεύει να βοηθήσει τους καταρτιζόμενους να προβαίνουν σε διορθωτικές κινήσεις ώστε να μετατρέπουν μια «κακή» εμπειρία πελάτη σε «θετική» και να αποτελούν πάντα την πρώτη επιλογή για τους πελάτες τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες τμημάτων:

  • Εξυπηρέτησης πελατών
  • Τηλεξυπηρέτησης πελατών
  • Πωλήσεων
  • Τηλεπωλήσεων
  • Μάρκετινγκ
  • Customer Relationship Management
  • Διατήρησης πελατών
  • Προσφορών
  • ή άλλων τμημάτων που έχουν απευθείας επικοινωνία  με πελάτες και εξυπηρετούν πελάτες
  • Στελέχη πρώτης γραμμής που έχουν την απευθείας επαφή με τον πελάτη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Θεματολογία

  1. Εισαγωγή στο εργαστήριο
  2. Η θετική εμπειρία πελάτη
  3. Παράγοντες που διαμορφώνουν την θετική εμπειρία
  4. Η προσδοκία του πελάτη και η δημιουργία αντίληψης
  5. Δημιουργώντας Πιστούς Πελάτες – Στρατηγικός Σχεδιασμός
  6. Μέτρηση θετικής εμπειρίας Πελάτη
  7. Κλείσιμο και Αξιολόγηση Σεμιναρίου


Εκπαιδευτής

Βασιλική Ανδρικοπούλου

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 234.00
  • € 84.00
  • € 44.46
  • € 150.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 234.00
  • € 0.00
  • € 44.46
  • € 234.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 01 Ιουν 2022

Ώρα

08:30 - 16:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Εμπειρία Πελάτη

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Εμπειρία Πελάτη...

Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι ένας από τους πρωταρχικούς στρατηγικούς στόχους πολλών εταιρειών. Το αίσθημα του ευχαριστημένου πελάτη ...

25/06/2024 08:30

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online